@S1252 ברוך הבא לפורום!
אני חושב שכמו בכל תחום בחיים ודאי שצריך ללמוד קצת לפני שעושים החלטה , (למרות ששום דבר הוא לא בלתי הפיך תמיד אפשר לנייד את הפנסיה/קרן השתלמות), וכמובן שלסוכן יש אינטרס להרוויח לכן אתה לא יכול לסמוך על מה שהוא אומר לך, אני חושב שהפורום פה הוא מקום מצוין להתחיל ללמוד את הנושא!
ש
שמח בחלקו
@שמח בחלקו
-
מה הדרך לפתוח קרן פנסיה וקרן השתלמות בלי ידע מוקדם ולהיות רגוע -
למה בנק ישראל לא מתערב בשער הדולר? והאם השער הזה מקרב הורדת ריבית נוספת?@אלחנן-EBA ברוך הבא לפורום!
בקשר למה שכתבת אני חושב שתיאורטית יש לבנק ישראל את הכח להחליש את השקל אל מול הדולר ברמה מסוימת, אבל טראמפ מאד לא יאהב את זה