אני לא רוצה לדבר על רב זה או אחר אבל לגופו של עניין כל הטענות שהוזכרו - הופרכו לחלוטין. בספר שלי כתבתי על זה בארוכה אבל הנה בקיצור נמרץ:
מעשרות - נפסק שאפשר וראוי לחסוך לחתונות ילדים. זה גם גמילות חסדים, ולפי הרמב"ם והשו"ע זה מהודר יותר.
להשקיע - נפסק שמותר (ויש יד לדבר שגם ראוי לכתחילה, כדין אפוטרופוס שמכר בנכסי יתומים להשביח ואכמ"ל ודו"ק.)
מוציא את הראש מהלימוד - ההיפך. אולי למתחילים.
רק נזכיר שהיה גם מי שהתעקש שבעיר מסויימת נשים ירוויחו משכורות נמוכות כדי שלא יתנשאו על בעליהן... וד"ל