קשה שלא להתרגש מהכנות והבהירות של המילים שלך. זו תגובה שמזקקת אמונה טהורה ותמימה, בלי שום פילטרים פוליטיים או אינטרסים, ודווקא בגלל זה היא כל כך מרעננת ונוגעת ללב.
כתבת קצר, אבל נגעת בנקודה הכי עמוקה שיש – המבט ההשקפתי האמיתי של מי שבאמת חי את התורה ואת הבחירה בחיי רוח, בלי קשר לרעשי הרקע של התקשורת או הממסד. זו זווית יפהפייה שמזכירה לכולנו מהו העיקר ומהו הטפל. אשריך!