דילוג לתוכן

מחפש מידע על מכירת זהב ישן

כלכלת המשפחה
21 9 602 9

נושאים מוצעים


  • 9 הצבעות
    12 פוסטים
    448 צפיות
    בוטח בה'ב
    @עומק-הסיכוי כתב בעד איפה אפשר לסמוך על היעוץ /בעל מקצוע: אם זה רק לבעלי מקצוע הנזק הוא בעיקר לתדמיתו של המנהל הנזק הוא לכלל בעלי מקצוע בפורום ההוא משום שמדובר בתחום פיננסי שאינו קשור להשקעות /ייעוץ פסיוני
  • תיקון מידע בדירוג אשראי

    כלכלת המשפחה דירוג אשראי
    2
    3 הצבעות
    2 פוסטים
    123 צפיות
    אבי ר.א
    עוד נקודה שיש לדעת לפי החוק כשיש פיגור בתשלום של הלוואה הבנק ידווח למערכת רק אם התקיימו שלושה תנאים, דבר ראשון שהפיגור הוא מעל 200 ש"ח, פחות מזה לא אמור להיות מדווח, דבר שני שעברו 30 יום מהיום שבו היה צריך לשלם, ודבר שלישי והכי חשוב זה שזה רק בתנאי שהבנק שלח התראה ללקוח שיש לו פיגור, במקרה שהבנק לא שלח לו התראה הוא לא יכול לדווח, ובמקרה והוא כן דיווח עליו מוטלת חובת ההוכחה ע"כ, ובמקרה שרואים שלא התקיימו שלשת התנאים יש לפעול כהנ"ל.
  • מידע על גמחי"ם

    כלכלת המשפחה גמח כספים
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    2k צפיות
    הקול השפויה
    כאן יש את כל הפרטים על קרן הוכשטין
  • 6 הצבעות
    8 פוסטים
    443 צפיות
    ביזנייעסב
    @אשא-עיני בעיקרון קנייה באינטרנט (אלי אקספרס טמו וכדו') יכולה לחשוף פרטים (מהסיבה הזו ממליצים להשתמש בפייפאל) יתכן שישנם דרכים נוספות שגלויות ליודעי ח"ן...
  • 1 הצבעות
    16 פוסטים
    854 צפיות
    מ
    @התותח-זה-אני אין פסוק בתורה שאומר להוציא כסף על סיוע מקצועי וכמה לשלם עליו. -ה' נתן חכמה לבני אדם כדי שיוכלו לברר מה יביא להם את מה שצריכים. אז מי שכבר מתנהל נכון - שאפו! מי שצריך לתקן משהו, שישאל את עצמו איך הוא עושה את זה: למצוא מידע חינם און-ליין? לקרוא ספר? להצטרף לסדנא קבוצתית של גברים? ליווי זוגי חינמי אצל ארגון מסוים? ליווי בתשלום של 2000 ש"ח? ליווי בתשלום של 15 אלף..? בודאי צריכים סיבה לשלם יקר כשאפשר לשלם זול או כלום, תבררו, תשאלו, תתייעצו... אבל אל תתנו לעצמכם להישאר בלי כלום כי שמעתם שליווי חינם לא עוזר, וגם אין לכם כסף לשלם... מעניין לעניין באותו עניין: לאחרונה תליתי בחדר הקפה של הקהילה תובנות בעניין שינויי הרגלים בכיף, תכנון והשגת יעדים וכו' -מה שנוגע לשיפור בכלכלת המשפחה ובכל נושאי החיים. היום הגיע אלי אברך ואומר לי - 'תשמע משה חיים - הערך שאתה כותב פה הוא ממש מטורף! אבל תגיד לי; למה שמישהו יבוא דווקא אליך כשיש אחרים שזולים יותר..?' 'הנה לך' אמרתי לו, 'כבר שנים שאתה מכיר את המושג מאמן כלכלי--- ורק בשבועות האחרונים נודע לך כמה עומק יש בזה, ואיך שאדם שעובר 6 הכשרות באימון ופיננסים יש לו הרבה מה למכור... אז האם אתה לא חושב שמי שרואה את המהלך שלי ומתחבר לסגנון - יעדיף לשלם לי יקר יותר מאשר למאמן אחר שלא יודע להסביר למה הוא לוקח כסף על מכירת אוויר?' 'טוב נו - עכשיו שאנשים רואים את כל מה שאתה כותב, אז הם מתחילים להתחמם... והם ילכו למישהו שלוקח זול, ואע"פ שאין לו כישרון הסבר כמו שלך; מה זה משנה? העיקר הוא עושה את אותה העבודה...' שתקתי. רק הסתפקתי אם להיעלב או לרחם... ומעניין לעניין בעניין אחר: אם אתה מכיר מאמן כלכלי שתקוע בלי לקוחות או שלא מצליח להוביל אנשים לשינוי בפועל... -אני מקיים וובינר חד-פעמי בשבוע הקרוב כדי לחלוק תובנות חשובות שיעזרו למאמנים עם האתגרים שלהם. אז תוכל לתת לו את המייל שלי להצטרפות ללא תשלום. שבת שלום לכולם!