@יאיר. פורום מצוין לב"ב!
ה
הדיסקלטקט
@הדיסקלטקט
-
חדש! פורום בני ברק! -
הכשרת נגנים, צריבת גרסאות וצריבת רוט, בניית תוכנות ועוד.היי
אני מכשיר נגנים צורב גרסאות, בונה תוכנות, ועושה עוד הרבה שרותי אנדרואיד, לפרטים נוספים:
0556798858b@gmail.com
לאתר.