דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • נושאים נבחרים
  • כל המאמרים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
עיצובים
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר

הפורום הכלכלי החרדי הראשון

ש

שמחה ה

@שמחה ה
אודות
פוסטים
4
נושאים
2
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • רעיונות להגדלת הכנסות לאברכים
    ש שמחה ה

    @המבקר אשמח ליצירת קשר איתך בפרטי
    אני מלווה הסעות בבית שמש ויתכן ותוכל לעזור לי עם מידע שבידך
    אשמח לתת מידע שאני יודע על בית שמש למי שזקוק לכך
    תודה מראש [@הברסלבר באם יש לך פרטים אשמח לשמוע גם ממך]
    S0533140301@GMA וכו'

    @המבקר כתב ברעיונות להגדלת הכנסות לאברכים:

    @הברסלבר אם הבנתי נכון אז שאלת על בית שמש,
    אם כך אקוה שאעזור לך קצת, אני מכיר קצת ובערך, אז קח את מה שאני אומר בערבון מוגבל, ותבדוק הלאה
    א. צריך להכיר קצת את מערך הכוחות בעיריה, יש תחום בהסעות שמוחזק ע"י הליכוד, והקוים הריווחיים [=קצרים ונוחים] מוחזקים קרוב לצלחת, וקשה יותר להשיג אותם. ויש תחום שהוא פתוח יותר. כמדומני [ויכול להיות שאני טועה] שזה מתחלק בין המוסדות שהם תחת הרווחה [מעונות וכדו'] לבין המוסדות שהם תחת משרד החינוך.
    אולי יש אברכים שחפרו יותר במערכת [לקבל קו טוב] ויוכלו לתת לך יותר ידע

    תעסוקה, עסקים ויזמות הכנסות לאברכים סגירת חודש רווחה כלכלית

  • התייעצות קרן פנסייה והשתלמות חדשות
    ש שמחה ה

    @הרואה כתב בהתייעצות קרן פנסייה והשתלמות חדשות:

    מציע להשקיע במדד עולמי

    איך זה נקרא? ומהי התשואה הממוצעת לשנה שם?

    פנסיה, גמל וקרנות השתלמות התייעצות פנסיה s&p 500

  • התייעצות קרן פנסייה והשתלמות חדשות
    ש שמחה ה

    שלום וברכה
    התחלתי לעבוד כרגע ונפתחה לי קרן פנסיה חדשה
    ואני בדרך לפתוח גם השתלמות
    אני מעוניין בסיכון מוגבר
    שאלתי היא כזאת
    הפנסיה וההשתלמות של אשתי וכן החיסכון לכל ילד כבר נמצאים בS&P500
    האם גם את הקרנות החדשות לשים שם או שכדאי לעשות פיזור כלשהו באופציות אחרות
    ואם כן אשמח לכיוון
    תודה ענקית מראש

    פנסיה, גמל וקרנות השתלמות התייעצות פנסיה s&p 500

  • לקיחת הלוואה מקרן פנסיה
    ש שמחה ה

    מישהו מכיר את הפן ההלכתי של לקיחת הלוואה מקרן פנסיה או השתלמות?

    פנסיה, גמל וקרנות השתלמות פנסיה הלוואה פנסיה קרן השתלמות
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • נושאים נבחרים
  • כל המאמרים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום