דילוג לתוכן

מישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?

הועבר שוק ההון והשקעות
1.2k 103 41.4k 99
  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    @שחר-עולה תקרא מהתחלה אולי תצליח להבין
    אם לא אתה כמובן יכול ללכת 'להשקיע' שם ושיהיה לך בהצלחה......

  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    @שחר-עולה
    יש כאן הרבה שאלות שהועלו שהייתי שמח שתשאל את המשקיעים,
    אך בו נתמקד בשאלה אחת פשוטה לידידך שהשקיעו, ממתי שמים כסף של דירה בעסקה בסיכון גבוה.
    אם לידידך יש המון כסף בצד והחליטו לבזבז אותו על אמון בבעל המכרה הרי שהם לא מאלו שדיברו עליהם.

  • @שחר-עולה
    יש כאן הרבה שאלות שהועלו שהייתי שמח שתשאל את המשקיעים,
    אך בו נתמקד בשאלה אחת פשוטה לידידך שהשקיעו, ממתי שמים כסף של דירה בעסקה בסיכון גבוה.
    אם לידידך יש המון כסף בצד והחליטו לבזבז אותו על אמון בבעל המכרה הרי שהם לא מאלו שדיברו עליהם.

    @יושב-בגנים כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    @שחר-עולה
    אך בו נתמקד בשאלה אחת פשוטה לידידך שהשקיעו, ממתי שמים כסף של דירה בעסקה בסיכון גבוה.
    .

    לא הבנתי אם בנאדם יודע את הסיכון ומחליט להשקיע את הדירה שלו אז מה?
    הוא צריך אישור ממישהו?

  • ראשית, גם אם הייתי רוצה אין לי אפשרות להשקיע שם, בעל המכרה לא מוכן כעת לקבל מאנ"ש,
    והראיה, שכבר כחודשיים הוא מסתדר מצוין ללא שום לחץ ובעיה, גם מרגיעה את כל המשקיעים..
    שנית, גם אם ידידי עשו מעשה שלא חכם לדעתכם, הם עשו זאת בדעה ברורה וצלולה, בידיעה לקראת מה הם הולכים, אף אחד לא שכנע אותם, אז עוד לא הבנתי איפה העקיצה והנוכלות שאתם מדברים עליה?

  • ין בעיה אם רוצים להבהיר שלא מדובר בעקיצה או בנוכלות. יחד עם זאת, כן היה כאן מעשה לא ראוי. טוב מאוד שאיצה ושות’ עצרו את זה בזמן, וראוי להודות להם על כך.
    במשפחה שלנו יש גיס שהשקיע שם, והוא לחץ להיכנס והשפיע גם על כארבעה גיסים נוספים, למרות שחלקם התנגדו בתחילה. הוא הפעיל עליהם לחץ כבד ומתמשך.
    אשתי הייתה היחידה שלא הסכימה. לכולם הוא הציג את הסיכון היחיד כאפשרות של מלחמת אזרחים באתיופיה, אך ברור שזה לא היה הסיכון היחיד.אם אכן הייתה זו עסקה כמעט ללא סיכון, ובאמת בדק לפני שלקח את כספי האברכים לא היה נדרש זמן כה ממושך עד שלרב הייזלר יתן את תשובתו. עצם העיכוב מעיד על בדיקה מעמיקה ויסודית מצידו, ועל כך שגם הוא הבין שמדובר בסיכון משמעותי – עד כדי סיכון כספים רבים שלו עצמו.
    גם אם המכרה יצליח, והלוואי שכך יהיה, עדיין לא היה ראוי שבני תורה ייכנסו לעסקה כזו. שכן אם הדבר ייכשל, אפילו מסיבה צדדית שאינה בשליטתם, הם עלולים ליפול ככ גדול ויגרם להוצאת מאות אברכים לשוק העבודה . אז כן נמכר פה סוג של חלום ללא הסבר על עומק הסכנה וללא לקיחת אחריות מלאה שבאמת יהיה רווח עצום

  • אז הגיס שלך הוא הנוכל...
    כולם מציינים פה אחד שבעל המכרה לא שכנע אותם כלל.

  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    כל מילה-זהב!!!
    (מי שנגד הזהב הוא גם נגד מה שכתבת)
    ובתוספת לדברים הנ"ל- אכן יוצאים כולם מהכלים נוכח שלוות הנפש של הבעלים שאכן עומד בהחזרים החודשיים בצורה יוצאת דופן,
    וכן מה שאינו מגיב לשום השמצה- מלבד השכר שמקבל ע"ז גם כל מתנגדיו מתפוצצים עד שתתגלה האמת בקרוב בעז"ה.
    עכשיו מנצלים את זה שהרב הייזלר בשבעה להשמיץ אותו עד שתצא האמת לאור וזה כמו שכל שבת מכניסתה ועד סופה יש אפשרות לכל בן אדם לפנטז ככל העולה על רוחו בעניין איראן וכו' עד שיוצאת השבת ומגלים שהכל פייק...

  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    אני באמת לא התעמקתי וחקרתי ודרשתי היטב, גם כשהציעו לי להשקיע שם לפני כחצי שנה (ימים ספורים לפני שטיל איראני העיף אותי מהבית...) אז שללתי את זה בתואנה פשוטה שזה לא סוג השקעות שאני נכנס אליהם (עדיין אין לי קרן הון סיכון)

    הדבר שהכי הטריד אותי בשבוע שעבר הוא אחרי שקראתי את הכתבה בדה מרקר (לינק פתוח לקריאה) שמדברת על כך ששולמו התחייבויות למשקיעים ישנים ממשקיעים חדשים, דה מרקר לא תורה מסיני אבל זה דיווח של הרשות לניירות ערך, שבזכותה אפשר לומר מדינת ישראל נחשבת לבטוחה להשקעות (וכולה האי ואולי), ואם היא מדווחת על כך אני חושב שאפשר לומר שזה קרוב לוודאי

    לשלם למשקיעים ישנים מכספם של משקיעים חדשים זה הונאת פונזי, זו התורה של מיידוף, זה אחת הפעולות החמורות ביותר בקרן השקעות ולרוב אחת הפעולות הכי מסוכנות לעצם פעילות הקרן.

    אשמח לקבל תגובה על טענה זו בלבד, אם אמת היא או שאינה.

  • ין בעיה אם רוצים להבהיר שלא מדובר בעקיצה או בנוכלות. יחד עם זאת, כן היה כאן מעשה לא ראוי. טוב מאוד שאיצה ושות’ עצרו את זה בזמן, וראוי להודות להם על כך.
    במשפחה שלנו יש גיס שהשקיע שם, והוא לחץ להיכנס והשפיע גם על כארבעה גיסים נוספים, למרות שחלקם התנגדו בתחילה. הוא הפעיל עליהם לחץ כבד ומתמשך.
    אשתי הייתה היחידה שלא הסכימה. לכולם הוא הציג את הסיכון היחיד כאפשרות של מלחמת אזרחים באתיופיה, אך ברור שזה לא היה הסיכון היחיד.אם אכן הייתה זו עסקה כמעט ללא סיכון, ובאמת בדק לפני שלקח את כספי האברכים לא היה נדרש זמן כה ממושך עד שלרב הייזלר יתן את תשובתו. עצם העיכוב מעיד על בדיקה מעמיקה ויסודית מצידו, ועל כך שגם הוא הבין שמדובר בסיכון משמעותי – עד כדי סיכון כספים רבים שלו עצמו.
    גם אם המכרה יצליח, והלוואי שכך יהיה, עדיין לא היה ראוי שבני תורה ייכנסו לעסקה כזו. שכן אם הדבר ייכשל, אפילו מסיבה צדדית שאינה בשליטתם, הם עלולים ליפול ככ גדול ויגרם להוצאת מאות אברכים לשוק העבודה . אז כן נמכר פה סוג של חלום ללא הסבר על עומק הסכנה וללא לקיחת אחריות מלאה שבאמת יהיה רווח עצום

    @יאאאס כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    ין בעיה אם רוצים להבהיר שלא מדובר בעקיצה או בנוכלות. יחד עם זאת, כן היה כאן מעשה לא ראוי. טוב מאוד שאיצה ושות’ עצרו את זה בזמן, וראוי להודות להם על כך.
    במשפחה שלנו יש גיס שהשקיע שם, והוא לחץ להיכנס והשפיע גם על כארבעה גיסים נוספים, למרות שחלקם התנגדו בתחילה. הוא הפעיל עליהם לחץ כבד ומתמשך.
    אשתי הייתה היחידה שלא הסכימה. לכולם הוא הציג את הסיכון היחיד כאפשרות של מלחמת אזרחים באתיופיה, אך ברור שזה לא היה הסיכון היחיד.אם אכן הייתה זו עסקה כמעט ללא סיכון, ובאמת בדק לפני שלקח את כספי האברכים לא היה נדרש זמן כה ממושך עד שלרב הייזלר יתן את תשובתו. עצם העיכוב מעיד על בדיקה מעמיקה ויסודית מצידו, ועל כך שגם הוא הבין שמדובר בסיכון משמעותי – עד כדי סיכון כספים רבים שלו עצמו.
    גם אם המכרה יצליח, והלוואי שכך יהיה, עדיין לא היה ראוי שבני תורה ייכנסו לעסקה כזו. שכן אם הדבר ייכשל, אפילו מסיבה צדדית שאינה בשליטתם, הם עלולים ליפול ככ גדול ויגרם להוצאת מאות אברכים לשוק העבודה . אז כן נמכר פה סוג של חלום ללא הסבר על עומק הסכנה וללא לקיחת אחריות מלאה שבאמת יהיה רווח עצום

    בהתחלה תוקפים את המכרה וכשזה לא הולך מתחילים להטיף מוסר לאברכים, כל אברך עם שיקוליו הוא ותפסיקו להמליץ לאברכים מה לעשות בחיים, בדיוק כמו שתפגוש ברחוב אדם לא מוכר שיתחיל לצעוק עליך למה אתה עושה הפקדה כפולה בחיסכון לכל ילד או למה אתה שם או לא שם כסף בגמח המרכזי, אתה תענה לו 'רד ממני תן לי להמשיך לנהל את חיי כרצוני' או מקסימום תתן לו כמה שקלים...

  • @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    אני באמת לא התעמקתי וחקרתי ודרשתי היטב, גם כשהציעו לי להשקיע שם לפני כחצי שנה (ימים ספורים לפני שטיל איראני העיף אותי מהבית...) אז שללתי את זה בתואנה פשוטה שזה לא סוג השקעות שאני נכנס אליהם (עדיין אין לי קרן הון סיכון)

    הדבר שהכי הטריד אותי בשבוע שעבר הוא אחרי שקראתי את הכתבה בדה מרקר (לינק פתוח לקריאה) שמדברת על כך ששולמו התחייבויות למשקיעים ישנים ממשקיעים חדשים, דה מרקר לא תורה מסיני אבל זה דיווח של הרשות לניירות ערך, שבזכותה אפשר לומר מדינת ישראל נחשבת לבטוחה להשקעות (וכולה האי ואולי), ואם היא מדווחת על כך אני חושב שאפשר לומר שזה קרוב לוודאי

    לשלם למשקיעים ישנים מכספם של משקיעים חדשים זה הונאת פונזי, זו התורה של מיידוף, זה אחת הפעולות החמורות ביותר בקרן השקעות ולרוב אחת הפעולות הכי מסוכנות לעצם פעילות הקרן.

    אשמח לקבל תגובה על טענה זו בלבד, אם אמת היא או שאינה.

    @מתלמד כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    לשלם למשקיעים ישנים מכספם של משקיעים חדשים זה הונאת פונזי, זו התורה של מיידוף, זה אחת הפעולות החמורות ביותר בקרן השקעות ולרוב אחת הפעולות הכי מסוכנות לעצם פעילות הקרן.

    גם אם זה נכון- דע לך שכל השקעה מתחילה כך.
    וחוץ מזה שפונזי ומיידופ רשמית היו גנבים שכל תכלית מזימתו התה פירמידה וכנ"ל וח"ו להעליל עליו כך וכן שבמקרה שלנו יש מכרה ועליו אין עוררין.

  • בעל המכרה שילם טיסה לאתיופיה כדי שישכנעו אחרים להשקיע. אז אל תהפוך את בעל המכרה לתמים בעסק כי לשלוח אחרים שישכנעו זה שלוחה ישירה שלו. וכן גיסי היה בטיסה הזו והפעיל לחץ על כל מי שיכל. ודבר נוסף, כל הזמן השתמש בזה שאין שום סיכון והחברה הולכת להנפקה אוטוטוטו. והוא מרחם עלינו שרק אנחנו נהיה מחוץ למעגל שכל המשפחה תהיה עשירה. על זה כולנו נסכים שלחברה יש יותר סיכונים חוץ ממלחמת אזרחים . וכן גם אם בסוף ירוויחו זה היה לא הגון להכניס אנשים -שלא הבינו את הסיכון ולא בדק קודם בוודאות שבאמת העיסקה בטוחה כמו שהוגדר להם על ידיו או על ידי שלוחיו . וכן רב גיסי מתחרטים ולא הבינו את המשמעות....

  • ואכן מסכים שבעל המכרה אדם זהב ומיוחד במינו. לא סותר את השאר .

  • בעל המכרה שילם טיסה לאתיופיה כדי שישכנעו אחרים להשקיע. אז אל תהפוך את בעל המכרה לתמים בעסק כי לשלוח אחרים שישכנעו זה שלוחה ישירה שלו. וכן גיסי היה בטיסה הזו והפעיל לחץ על כל מי שיכל. ודבר נוסף, כל הזמן השתמש בזה שאין שום סיכון והחברה הולכת להנפקה אוטוטוטו. והוא מרחם עלינו שרק אנחנו נהיה מחוץ למעגל שכל המשפחה תהיה עשירה. על זה כולנו נסכים שלחברה יש יותר סיכונים חוץ ממלחמת אזרחים . וכן גם אם בסוף ירוויחו זה היה לא הגון להכניס אנשים -שלא הבינו את הסיכון ולא בדק קודם בוודאות שבאמת העיסקה בטוחה כמו שהוגדר להם על ידיו או על ידי שלוחיו . וכן רב גיסי מתחרטים ולא הבינו את המשמעות....

    @יאאאס כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    בעל המכרה שילם טיסה לאתיופיה כדי שישכנעו אחרים להשקיע. אז אל תהפוך את בעל המכרה לתמים בעסק כי לשלוח אחרים שישכנעו זה שלוחה ישירה שלו. וכן גיסי היה בטיסה הזו והפעיל לחץ על כל מי שיכל. ודבר נוסף, כל הזמן השתמש בזה שאין שום סיכון והחברה הולכת להנפקה אוטוטוטו. והוא מרחם עלינו שרק אנחנו נהיה מחוץ למעגל שכל המשפחה תהיה עשירה. על זה כולנו נסכים שלחברה יש יותר סיכונים חוץ ממלחמת אזרחים . וכן גם אם בסוף ירוויחו זה היה לא הגון להכניס אנשים -שלא הבינו את הסיכון ולא בדק קודם בוודאות שבאמת העיסקה בטוחה כמו שהוגדר להם על ידיו או על ידי שלוחיו . וכן רב גיסי מתחרטים ולא הבינו את המשמעות....

    בדרך כלל מי שמתחרט צועק בכל מקום אפשרי ולא שולח כל מיני גיסים אנונימיים לפורומים כאלה.
    כך שזה קצת מוזר...

  • @מתלמד כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    לשלם למשקיעים ישנים מכספם של משקיעים חדשים זה הונאת פונזי, זו התורה של מיידוף, זה אחת הפעולות החמורות ביותר בקרן השקעות ולרוב אחת הפעולות הכי מסוכנות לעצם פעילות הקרן.

    גם אם זה נכון- דע לך שכל השקעה מתחילה כך.
    וחוץ מזה שפונזי ומיידופ רשמית היו גנבים שכל תכלית מזימתו התה פירמידה וכנ"ל וח"ו להעליל עליו כך וכן שבמקרה שלנו יש מכרה ועליו אין עוררין.

    @נחומי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    גם אם זה נכון- דע לך שכל השקעה מתחילה כך.

    חס וחלילה

    @נחומי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    וח"ו להעליל עליו כך

    ח"ו אין כוונתי לטעון שמראש התכוון לכך ה"י, אני לא מכירו אישית אבל מכיר קצת את המשפחה והם אנשים יראי"ש. ברור שהסיטואציה נקלעה למשבר או כי לא הגיעו לזהב הנחפץ או כי התנהל בצורה לא תקינה לבסוף לדברי הכתבה הנל.

  • @נחומי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    גם אם זה נכון- דע לך שכל השקעה מתחילה כך.

    חס וחלילה

    @נחומי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    וח"ו להעליל עליו כך

    ח"ו אין כוונתי לטעון שמראש התכוון לכך ה"י, אני לא מכירו אישית אבל מכיר קצת את המשפחה והם אנשים יראי"ש. ברור שהסיטואציה נקלעה למשבר או כי לא הגיעו לזהב הנחפץ או כי התנהל בצורה לא תקינה לבסוף לדברי הכתבה הנל.

    כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    ברור שהסיטואציה נקלעה למשבר או כי לא הגיעו לזהב הנחפץ או כי התנהל בצורה לא תקינה לבסוף לדברי הכתבה הנל.

    אני יודע בידיעה ברורה שכל הענין זורם על תילו וכן הבדיקה של הרשות לני"ע כבר מגיעה לסיומה הטוב.

  • זה שונה מאד מאד ממיידוף, אצלו לא היה שום דבר מאחוריו,
    פה יש חברה (ומפעל שלם...), שגם אם מוכרים אותה היום, אפשר להחזיר לכל המשקיעים את כספם...

  • @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    אני באמת לא התעמקתי וחקרתי ודרשתי היטב, גם כשהציעו לי להשקיע שם לפני כחצי שנה (ימים ספורים לפני שטיל איראני העיף אותי מהבית...) אז שללתי את זה בתואנה פשוטה שזה לא סוג השקעות שאני נכנס אליהם (עדיין אין לי קרן הון סיכון)

    הדבר שהכי הטריד אותי בשבוע שעבר הוא אחרי שקראתי את הכתבה בדה מרקר (לינק פתוח לקריאה) שמדברת על כך ששולמו התחייבויות למשקיעים ישנים ממשקיעים חדשים, דה מרקר לא תורה מסיני אבל זה דיווח של הרשות לניירות ערך, שבזכותה אפשר לומר מדינת ישראל נחשבת לבטוחה להשקעות (וכולה האי ואולי), ואם היא מדווחת על כך אני חושב שאפשר לומר שזה קרוב לוודאי

    לשלם למשקיעים ישנים מכספם של משקיעים חדשים זה הונאת פונזי, זו התורה של מיידוף, זה אחת הפעולות החמורות ביותר בקרן השקעות ולרוב אחת הפעולות הכי מסוכנות לעצם פעילות הקרן.

    אשמח לקבל תגובה על טענה זו בלבד, אם אמת היא או שאינה.

    @מתלמד כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אחרי שקראתי את הכתבה בדה מרקר (לינק פתוח לקריאה)

    חסום נטפרי

  • @יאאאס כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    בעל המכרה שילם טיסה לאתיופיה כדי שישכנעו אחרים להשקיע. אז אל תהפוך את בעל המכרה לתמים בעסק כי לשלוח אחרים שישכנעו זה שלוחה ישירה שלו. וכן גיסי היה בטיסה הזו והפעיל לחץ על כל מי שיכל. ודבר נוסף, כל הזמן השתמש בזה שאין שום סיכון והחברה הולכת להנפקה אוטוטוטו. והוא מרחם עלינו שרק אנחנו נהיה מחוץ למעגל שכל המשפחה תהיה עשירה. על זה כולנו נסכים שלחברה יש יותר סיכונים חוץ ממלחמת אזרחים . וכן גם אם בסוף ירוויחו זה היה לא הגון להכניס אנשים -שלא הבינו את הסיכון ולא בדק קודם בוודאות שבאמת העיסקה בטוחה כמו שהוגדר להם על ידיו או על ידי שלוחיו . וכן רב גיסי מתחרטים ולא הבינו את המשמעות....

    בדרך כלל מי שמתחרט צועק בכל מקום אפשרי ולא שולח כל מיני גיסים אנונימיים לפורומים כאלה.
    כך שזה קצת מוזר...

    @נחומי לא כ"כ הבנתי, למה אתה מסיק ששלח אותי ותוקף.
    אני מביא את מה שהתרחש אצלנו
    הגיס שמשך את כולם מבסוט מהחיים ורק מתכנן את המיליון שמרוויח...הוא לא חושש ולא כלום.
    שאר הגיסים שהשקיעו מתחרטים ואיפה בדיוק אתה רוצה שיצעקו ? הם חייבים את הכסף ונמצאים בפחד עצום .
    אתה נכנס לפרטים , במקום לרעיון
    הרעיון שאנשים השקיעו את פה לחמם בדבר עם סיכון גדול. ובגלל שלא מבינים בתחום, סומכים על האיש ושלום. וסיטואציה כזו איצה הזהיר
    רק חבל שמאוחר מידי
    הלוואי שירוויחו ושרק יהיה לציבור שלנו רווח .
    אבל שאתה שומע שהדוחות לא היו מעודכנים, ושהי צריכים לעשות בדיקה מחדש.
    אתה אומר איך לקחו כסף של אנשים בלי שעשו מקסימום בדיקות ?
    אנשים משכנו את הדירות מעל מליון שקלים
    שבקושי סוגרים חודש.
    איך לוקחים אחריות ככ גדולה בלי בדיקות מקיפות ?

  • זה שונה מאד מאד ממיידוף, אצלו לא היה שום דבר מאחוריו,
    פה יש חברה (ומפעל שלם...), שגם אם מוכרים אותה היום, אפשר להחזיר לכל המשקיעים את כספם...

    @שחר-עולה מי אמר לך כמה היא שווה במכירה?
    מי אמר לך שזה כל כך קל למכור מכרה

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    58 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • סקר: ההתנהלות של לוכדי הנוכלים.

    תורני הונאות בסדנו מכרות זהב
    75
    3 הצבעות
    75 פוסטים
    3k צפיות
    דל גאהד
    @חיסכון-לחתונה said: לדעתי בהדרכת חתנים צריכה להיות הדרכה כלכלית יש ישיבות שיש בהן הדרכה כלכלית לחתנים בקבוצות [ע"י 'תבונה'] יש גם מדריכי חתנים [חסידיים, לפי הידוע לי] שמדברים על זה.
  • 2 הצבעות
    20 פוסטים
    548 צפיות
    ד
    רק תוספת למה שאמרת . מחיר הקרקע יקר הרבה בגלל רגולציה , AI יפתור גם את זה . תחשוב על מצב שתוך שבוע מהזמן שאתה חולם על בית יש לך אישורים ובית בנוי .
  • כמה מחשבות על חובת ייעוץ והשקעה נבונה

    שוק ההון והשקעות
    2
    4 הצבעות
    2 פוסטים
    155 צפיות
    פ
    הכי פשוט להשקיע בשוק ההון בצורה סולידית לטווח ארוך, ואז גם אין צורך בייעוץ. אפשר להתחיל עם קופ״ג להשקעה או קרן השתלמות בבנקל הם נותנים דמי ניהול סבירים, ולהמשיך ללמוד ע״י קריאה ושמיעה יש כבר כמה קווים בתחום הכלכלה כמו הקו החדש עולם הכלכלה שנפתח לאחרונה 03-5004545, ולאט לאט להתקדם למסחר עצמאי אופציות מינופים וכו׳. יש היום המון יועצים גם חלקם כותבים מאוד יפה בכל מיני מקומות, חלק מזה זה העתקות מאתרים אחרים כמו הסולידית בניסוח מחודש, אבל הייעוץ שלהם לא משהו או שזה רלוונטי לאותו זמן, גם נתקלתי ביועצים שמצהיר שהם ללא אינטרסים, בפועל הלקוח קיבל תנאים מאוד גרועים בדמי ניהול.
  • 1 הצבעות
    71 פוסטים
    3k צפיות
    א
    @צמיחה כל הענין פה זה שאתה לא מוציא שקל מהכיס ואין צורך לשנות את כל התקציב החודשי שלך ברור שאם תשלם שפיצר זה יהיה הרבה יותר זול החזר ההלואה וגם ריבית כל חודש יהיה קצת פחות מבלון מלא במקרה האחרון לא נראה לי שיש הבדל מדי גדול