דילוג לתוכן

מישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?

הועבר שוק ההון והשקעות
1.2k 103 41.4k 99
  • אני חושב שלתועלת הכלל, ולמניעת אינפלציה של משתמשים חדשים, שכאשר נחסמים ממשכים לפתוח ניקים חדשים כפטריות אחרי הגשם,
    הרי שהיה ראוי שבאשכולות נפיצים שיהיה זכות תגובה רק למי שיש לו 10 לייקים ומעלה,
    אם היו מחילים את זה על אשכול זה, הרי שלא היינו מגיעים להידרדרות השיח לרמה הנוכחית, וד"ל.

    @מתכנן-פיננסי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אני חושב שלתועלת הכלל, ולמניעת אינפלציה של משתמשים חדשים, שכאשר נחסמים ממשכים לפתוח ניקים חדשים כפטריות אחרי הגשם,
    הרי שהיה ראוי שבאשכולות נפיצים שיהיה זכות תגובה רק למי שיש לו 10 לייקים ומעלה,

    אני חושב שהפתרון הוא מס פלאפון להרשמה ואז כבר כמה ניקים אדם אחד יכול לפתוח? @מונטיפיורי

  • ראיתי בכניסה למכולת שיש בעמוד הראשון במשפחה תחקיר על העוקץ האפריקאי
    משקיעים עשוקים מתלוננים על נוכלים
    כך בערך כתוב שם...

  • פוסט זה נמחק!
  • ראיתי בכניסה למכולת שיש בעמוד הראשון במשפחה תחקיר על העוקץ האפריקאי
    משקיעים עשוקים מתלוננים על נוכלים
    כך בערך כתוב שם...

    @משהמשה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    העוקץ האפריקאי

    על מה מדובר?
    זה קשור לזהב באתיופיה?

  • @משהמשה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    העוקץ האפריקאי

    על מה מדובר?
    זה קשור לזהב באתיופיה?

    @שחר-עולה
    לפי מה שראיתי בהצצה לעמוד הראשון, כן כתוב שם על מכרות זהב באפריקה.

  • @אפ_על_פי_כן

    זהו קישור לשיעור של ר"צ ברוורמן שנמסר בנווה יעקב בכנס השקעות על ידי גמ"ח השכונה,
    מומלץ לכל משקיע להאזין לכל הדרשה,
    ברבע שעה השניה מוזכר כמה פעמים את סיפור הזהב כעוקץ.

    @יושב-בגנים כתב ב[מישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?]

    @יושב-בגנים כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    יש"כ על הקישור לשיעור
    שמעתי עכשיו את השיעור הנ"ל
    מומלץ לכ"א לשמוע מהתחלה עד הסוף (כמובן בעיקר את הרבע שעה השניה שהרב מתיחס ל'השקעה' בזהב.)

  • @יושב-בגנים כתב ב[מישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?]

    @יושב-בגנים כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    יש"כ על הקישור לשיעור
    שמעתי עכשיו את השיעור הנ"ל
    מומלץ לכ"א לשמוע מהתחלה עד הסוף (כמובן בעיקר את הרבע שעה השניה שהרב מתיחס ל'השקעה' בזהב.)

    @יהודי-טוב בשונה מכל הציבור פה, אני כן בחרתי להשקיע 25.90 ש"ח ולרכוש את השבועון הזה [שאגב, אני מתבייש להכניס הביתה...].
    כל מי שיקרא את הכתבה עצמה שם לא ימצא מילה אחת בקשר למכרות באתיופיה, מדובר בכתבה ריקה מתוכן לחלוטין שגם ילד בן שמונה יכול לחבר אותה בעזרת חיפושי גוגל פשוטים [אין צורך בבינה... תרתי משמע...].
    נראה שמישהו שם חושש מתביעות דיבה...
    העיקר שמהאריזה החיצונית משתקפת כותרת ענק על 'העוקץ האפריקני' שאין בינה לכתבה ולא כלום. [המדינות המוזכרות בכתבה, קלומביה, צ'ילה ועוד, למיטב ידיעתי אינן ביבשת אפריקה!!]
    לא נורא, האברכימצ'יקים שחסים על ה-25.9 כבר יקנו את הלוקש מהכריכה, וירוצו לעדכן את הציבור בנייעס במקוה של ערב שבת...

  • @יהודי-טוב בשונה מכל הציבור פה, אני כן בחרתי להשקיע 25.90 ש"ח ולרכוש את השבועון הזה [שאגב, אני מתבייש להכניס הביתה...].
    כל מי שיקרא את הכתבה עצמה שם לא ימצא מילה אחת בקשר למכרות באתיופיה, מדובר בכתבה ריקה מתוכן לחלוטין שגם ילד בן שמונה יכול לחבר אותה בעזרת חיפושי גוגל פשוטים [אין צורך בבינה... תרתי משמע...].
    נראה שמישהו שם חושש מתביעות דיבה...
    העיקר שמהאריזה החיצונית משתקפת כותרת ענק על 'העוקץ האפריקני' שאין בינה לכתבה ולא כלום. [המדינות המוזכרות בכתבה, קלומביה, צ'ילה ועוד, למיטב ידיעתי אינן ביבשת אפריקה!!]
    לא נורא, האברכימצ'יקים שחסים על ה-25.9 כבר יקנו את הלוקש מהכריכה, וירוצו לעדכן את הציבור בנייעס במקוה של ערב שבת...

    פוסט זה נמחק!
  • פוסט זה נמחק!

    @מתבגר-מבולבל יש אפשרות להעלות קצת את הרמה של השיח והטיעונים?

  • @יהודי-טוב בשונה מכל הציבור פה, אני כן בחרתי להשקיע 25.90 ש"ח ולרכוש את השבועון הזה [שאגב, אני מתבייש להכניס הביתה...].
    כל מי שיקרא את הכתבה עצמה שם לא ימצא מילה אחת בקשר למכרות באתיופיה, מדובר בכתבה ריקה מתוכן לחלוטין שגם ילד בן שמונה יכול לחבר אותה בעזרת חיפושי גוגל פשוטים [אין צורך בבינה... תרתי משמע...].
    נראה שמישהו שם חושש מתביעות דיבה...
    העיקר שמהאריזה החיצונית משתקפת כותרת ענק על 'העוקץ האפריקני' שאין בינה לכתבה ולא כלום. [המדינות המוזכרות בכתבה, קלומביה, צ'ילה ועוד, למיטב ידיעתי אינן ביבשת אפריקה!!]
    לא נורא, האברכימצ'יקים שחסים על ה-25.9 כבר יקנו את הלוקש מהכריכה, וירוצו לעדכן את הציבור בנייעס במקוה של ערב שבת...

    @מתבגר-מבולבל כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    [שאגב, אני מתבייש להכניס הביתה...]

    אתה יכול לקרוא בחדר מדרגות
    חבל שאתה מוותר על הערכים שלך בשביל סקרנות
    במיוחד שלטענתך כול מי שנגד סתם אומר שטויות.

  • @יהודי-טוב בשונה מכל הציבור פה, אני כן בחרתי להשקיע 25.90 ש"ח ולרכוש את השבועון הזה [שאגב, אני מתבייש להכניס הביתה...].
    כל מי שיקרא את הכתבה עצמה שם לא ימצא מילה אחת בקשר למכרות באתיופיה, מדובר בכתבה ריקה מתוכן לחלוטין שגם ילד בן שמונה יכול לחבר אותה בעזרת חיפושי גוגל פשוטים [אין צורך בבינה... תרתי משמע...].
    נראה שמישהו שם חושש מתביעות דיבה...
    העיקר שמהאריזה החיצונית משתקפת כותרת ענק על 'העוקץ האפריקני' שאין בינה לכתבה ולא כלום. [המדינות המוזכרות בכתבה, קלומביה, צ'ילה ועוד, למיטב ידיעתי אינן ביבשת אפריקה!!]
    לא נורא, האברכימצ'יקים שחסים על ה-25.9 כבר יקנו את הלוקש מהכריכה, וירוצו לעדכן את הציבור בנייעס במקוה של ערב שבת...

    @מתבגר-מבולבל

    @מתבגר-מבולבל כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אני כן בחרתי להשקיע 25.90 ש"ח ולרכוש את השבועון הזה

    א. חבל שלא שמרת את הכסף לקרן נופלי המכרות
    ב. אם כבר רכשת את זה אולי תועיל בטובך להעלות את זה כאן למעונינים

  • @מתבגר-מבולבל

    @מתבגר-מבולבל כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אני כן בחרתי להשקיע 25.90 ש"ח ולרכוש את השבועון הזה

    א. חבל שלא שמרת את הכסף לקרן נופלי המכרות
    ב. אם כבר רכשת את זה אולי תועיל בטובך להעלות את זה כאן למעונינים

    @יהודי-טוב

    @יהודי-טוב כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    ב. אם כבר רכשת את זה אולי תועיל בטובך להעלות את זה כאן למעונינים

    לא רכשתי ואני באמת מתבייש לרכוש אבל אני יכול להעלות מהאתר שלהם העוקץ האפריקאי - עיתון משפחה _ עיתון משפחה.pdf

  • אז מה דעתכם על ה'תחקיר' של משפחה?
    מה יש שם? אז ככה, 'ריאיון' עם שני משקיעים אנונימיים במכרות בכלל בצ'ילה וקולומביה, ריאיון נוסף עם 'יצחק' שמתעסק כבר שנים במכרות במאלי, וריאיון עם יואל רוזנברג שמזהיר מעיסקאות מפוקפקות.. אה, וגם איזכור לזה שבאתיופיה יש בעיות פוליטיות ומלחמת אזרחים.. ועל זה כותרת ראשית בשער העיתון 'העוקץ האפריקאי'.
    הכי מביך שראיתי בחיים...
    אפילו קובי טורנהיים שביום רביעי בישר על מסמך נוקב ומטלטל שהולך לצאת במשפחה התאכזב
    image.png

  • לא הבנתי
    אתה מביא אותו בתור ראיה אליך?
    איך שאני קורא את מה שהוא כתב הוא התאכזב מזה שזה עדין ולא ממוקד
    אבל מדבריו יש בעיה עצומה בנושא המכרות

    אני לא משקיע ולא מכיר את הנושא ולא את האנשים רק קורא לתומי

  • לא הבנתי
    אתה מביא אותו בתור ראיה אליך?
    איך שאני קורא את מה שהוא כתב הוא התאכזב מזה שזה עדין ולא ממוקד
    אבל מדבריו יש בעיה עצומה בנושא המכרות

    אני לא משקיע ולא מכיר את הנושא ולא את האנשים רק קורא לתומי

    @בן-עליה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    לא הבנתי
    אתה מביא אותו בתור ראיה אליך?
    איך שאני קורא את מה שהוא כתב הוא התאכזב מזה שזה עדין ולא ממוקד
    אבל מדבריו יש בעיה עצומה בנושא המכרות

    אני לא משקיע ולא מכיר את הנושא ולא את האנשים רק קורא לתומי

    אני מביא אותו רק לראיה לכך שהכתבה במשפחה רמה נמוכה,
    רק שהוא רואה בזה את כוח ההשתקה של היזמים, ואני קשה לי להתחבר לזה כי אני לא מבין על איזה כוח הוא מדבר, בהתחשב בזה שיש כאו יזם שטוחנים לו את הקישקעס' כבר שלושה חודשים,
    אני מתלבט אם זה ניסיון של ה'פורום' ליצור כותרת כדי להשאיר את הנושא בשיח או סתם רכיבה של 'משפחה' על הטרנד החם וכותרת בומבסטית בשביל להגדיל מכירות, מה שהלך להם עם @מתבגר-מבולבל ...

  • לטעמי לא מתאים שהפורום המכובד התגלגל לרמה של כתבות ב"משפחה"
    ותגובות בפלטפורמות שבני תורה אין להם שייכות איתם.

  • הרב היזלר עדין יושב שבעה

  • מאוד מוזר איך שכתבו במשפחה.
    הם גוף תקשורת רציני שהמילה תחקיר אמורה להציג משהו.
    או שהם גילו מכרות חדשות שיש בהם משקיעים חרדים ולא היו ידועים עד כה, בצ'לה קולומביה ועוד.
    או שיש להם אינטרס עלום לפרסם תחקיר ריק מתוכן.
    או שהיה תחקיר על אתיופיה, ואיומי תביעות גרמו להם לעקר את התוכן שלו, ולטשטש כאילו הכוונה למכרות אחרות.
    אם זה נכון מצד אחד טורנהיים צודק שיש כח למשקיעים
    אבל מצד שני זה אומר שהעיתון מפחד מהתביעה, ואם היו לא ראיות על עוקץ ונוכלות הוא לא היה מפחד.
    ככל הנראה אין להם ראיות כאלו.
    רק צריך לזכור שגם אם אין ראיות לנוכלות, זה לא אומר שאפשר לגרום לאברכים למשכן את החיים שלהם בשביל זה.

  • מאוד מוזר איך שכתבו במשפחה.
    הם גוף תקשורת רציני שהמילה תחקיר אמורה להציג משהו.
    או שהם גילו מכרות חדשות שיש בהם משקיעים חרדים ולא היו ידועים עד כה, בצ'לה קולומביה ועוד.
    או שיש להם אינטרס עלום לפרסם תחקיר ריק מתוכן.
    או שהיה תחקיר על אתיופיה, ואיומי תביעות גרמו להם לעקר את התוכן שלו, ולטשטש כאילו הכוונה למכרות אחרות.
    אם זה נכון מצד אחד טורנהיים צודק שיש כח למשקיעים
    אבל מצד שני זה אומר שהעיתון מפחד מהתביעה, ואם היו לא ראיות על עוקץ ונוכלות הוא לא היה מפחד.
    ככל הנראה אין להם ראיות כאלו.
    רק צריך לזכור שגם אם אין ראיות לנוכלות, זה לא אומר שאפשר לגרום לאברכים למשכן את החיים שלהם בשביל זה.

    @משהמשה קשה לומר שמשפחה הוא גוף תקשורת רציני, עיתון ריק מתוכן וממשמעות...
    זה בכלל לא קשה לעשות כזה תחקיר, פשוט לעבור על כל הפורום פה ויש לך את כל המידע מכל המייבינים והיודעים...
    רק חבל שלא נתנו קרדיט ל'פורום בנקל'....

  • הכי קל ללכלך.
    הופתעתי מאוד מהדרך המרומזת בה בחר הכתב להשיג את מטרתו.
    ציפיתי להשערות ולהשראות נוטפות אמוציות ודם והרבה לשון הרע.
    אבל להפתעתי הכתב השיג את כל מה שצריך בלי ליפול בזה.
    כרגע הצורך הוא להזהיר את הנופלים הבאים והכתבה השיגה את מטרתה היחידה:
    תברר לעומק סיכויים מול סיכונים לפני שאתה נכנס לזה.
    כל הכבוד לו.
    בלי קשר לדעתי על העיתון.

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    58 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • סקר: ההתנהלות של לוכדי הנוכלים.

    תורני הונאות בסדנו מכרות זהב
    75
    3 הצבעות
    75 פוסטים
    3k צפיות
    דל גאהד
    @חיסכון-לחתונה said: לדעתי בהדרכת חתנים צריכה להיות הדרכה כלכלית יש ישיבות שיש בהן הדרכה כלכלית לחתנים בקבוצות [ע"י 'תבונה'] יש גם מדריכי חתנים [חסידיים, לפי הידוע לי] שמדברים על זה.
  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    722 צפיות
    יושב בגניםי
    אחר קריאת כל החומר שהיה מונח לפניך עד עתה כולל מכתב הרבנים שליט"א כמה הסיכוי שמכרה הזהב יהיה רווחי.
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    207 צפיות
    ש
    תלוי אלו מסלולים לקחת ובאיזה בנק במסלול הפריים העדכון הוא מיידי במסלולים שמשתנים לפי האג״ח תלוי מתי הבנק מעדכן והאם האג״ח ירדה
  • 11 הצבעות
    33 פוסטים
    3k צפיות
    פשוט יהודיפ
    @א-איד הייתה פשרה