דילוג לתוכן

ביטוח דירה וחיים - לבטל אותו

נדל"ן ומשכנתאות
16 8 476 7
  • זה ממש לא בסדר,

    כדי להקים את הביטוח, היה מספיק למסור מספר אשראי בטלפון,

    עכשיו אחרי שסולקה המשכנתא,
    צריך להגיש אישור מהבנק, טופס למלא ולא יודע מה.

    כמה חודשים אני משלם סתם, כי לא שמרתי את המסמך של הבנק ביטול שעיבוד ואיני מוצא דרך לקבלו שוב,

  • זה ממש לא בסדר,

    כדי להקים את הביטוח, היה מספיק למסור מספר אשראי בטלפון,

    עכשיו אחרי שסולקה המשכנתא,
    צריך להגיש אישור מהבנק, טופס למלא ולא יודע מה.

    כמה חודשים אני משלם סתם, כי לא שמרתי את המסמך של הבנק ביטול שעיבוד ואיני מוצא דרך לקבלו שוב,

    @בנאות-דשא למה הבנק לא מסכים לתת העתק?

  • תבקש מהבנק אישור

    הסיבה היא כי אתה משלם את הביטוח אבל הוא לא מבטח (רק) אותך אלא את הבנק ומבחינתם צריך אישור גם שלהם

    אולי סוכן ביטוח יכול לעשות גם בלי זה תנסה לבדוק

  • זה ממש לא בסדר,

    כדי להקים את הביטוח, היה מספיק למסור מספר אשראי בטלפון,

    עכשיו אחרי שסולקה המשכנתא,
    צריך להגיש אישור מהבנק, טופס למלא ולא יודע מה.

    כמה חודשים אני משלם סתם, כי לא שמרתי את המסמך של הבנק ביטול שעיבוד ואיני מוצא דרך לקבלו שוב,

    @בנאות-דשא said:

    כמה חודשים אני משלם סתם, כי לא שמרתי את המסמך של הבנק ביטול שעיבוד ואיני מוצא דרך לקבלו שוב,

    אולי לא היית מעונין בביטוח אבל אין כזה דבר "שילמתי סתם"!
    בזמן ששילמת היית מבוטח !!

  • @בנאות-דשא said:

    כמה חודשים אני משלם סתם, כי לא שמרתי את המסמך של הבנק ביטול שעיבוד ואיני מוצא דרך לקבלו שוב,

    אולי לא היית מעונין בביטוח אבל אין כזה דבר "שילמתי סתם"!
    בזמן ששילמת היית מבוטח !!

    @שמואל said:

    בזמן ששילמת היית מבוטח !!

    אם הייתה לו דירה שלו ואם לא היה לו כפל ביטוחים

  • נורא פשוט. תבטל את התשלומים בחברת האשראי ותשלח הודעת ביטול של הביטוח. זה הכל

  • נורא פשוט. תבטל את התשלומים בחברת האשראי ותשלח הודעת ביטול של הביטוח. זה הכל

    @מבין-עניין said:

    נורא פשוט. תבטל את התשלומים בחברת האשראי ותשלח הודעת ביטול של הביטוח. זה הכל

    זה לא יעשה לי בעיות מול חברת הביטוח שאני חייב להם כסף?

    איך שולחים הודעת ביטול לחברה?

    ניסתי כמה פעמים לדבר עם הבנק שיתנו לי שוב את המסמך שמודיע על ביטול השיעבוד ואין עם מי לדבר.

  • @מבין-עניין said:

    נורא פשוט. תבטל את התשלומים בחברת האשראי ותשלח הודעת ביטול של הביטוח. זה הכל

    זה לא יעשה לי בעיות מול חברת הביטוח שאני חייב להם כסף?

    איך שולחים הודעת ביטול לחברה?

    ניסתי כמה פעמים לדבר עם הבנק שיתנו לי שוב את המסמך שמודיע על ביטול השיעבוד ואין עם מי לדבר.

    @בנאות-דשא
    במאמר המוסגר יש עכשיו חוק שרוצים להעביר (הר' יעקב אשר),
    שמחייב את הבנקים לשלוח מעצמם אישור סיום שיעבוד על הנכס תוך X זמן מסיום התשלום האחרון/הפירעון המלא.

  • @מבין-עניין said:

    נורא פשוט. תבטל את התשלומים בחברת האשראי ותשלח הודעת ביטול של הביטוח. זה הכל

    זה לא יעשה לי בעיות מול חברת הביטוח שאני חייב להם כסף?

    איך שולחים הודעת ביטול לחברה?

    ניסתי כמה פעמים לדבר עם הבנק שיתנו לי שוב את המסמך שמודיע על ביטול השיעבוד ואין עם מי לדבר.

    @בנאות-דשא said:

    ניסתי כמה פעמים לדבר עם הבנק שיתנו לי שוב את המסמך שמודיע על ביטול השיעבוד ואין עם מי לדבר.

    פיתרון פשוט שכדאי לנסות
    תדבר עם בנקאי [טלפוני או בסניף] ותגיד לו שאת המשלם סתם בגלל שאין לך את האישור של ביטול השעבוד, ברגע שהוא אומר לך שאין לו איך לעזור וכד'
    תשאל אותו לשמו ותגיד לו שאתה פונה לפניות הציבור של הבנק בתלונה על ההתנהלות שלו
    כמובן תלך לבנקאי שמתעסק עם משכנתאות ולא לסתם בנקאי
    בהצלחה

  • לפי מה ששמעתי לפני תקופה מסוכן ביטוח,
    אתה יכול לבקש מהחברה (עדיף מהסוכן שלך) שהם יבטלו את הפוליסות,
    ותוך 30 יום הם אמורים לבקש מהבנק אישור לביטול הפוליסות.

    בכל מקרה, הכי טוב ומהיר יהיה לבקש את זה משירות הלקוחות (משכנתאות) של הבנק.

  • זה ממש לא בסדר,

    כדי להקים את הביטוח, היה מספיק למסור מספר אשראי בטלפון,

    עכשיו אחרי שסולקה המשכנתא,
    צריך להגיש אישור מהבנק, טופס למלא ולא יודע מה.

    כמה חודשים אני משלם סתם, כי לא שמרתי את המסמך של הבנק ביטול שעיבוד ואיני מוצא דרך לקבלו שוב,

    @בנאות-דשא
    החברה חייבת לבטל תוך שלושים יום מהרגע שביקשת, בלי שום קשר להסרת שיעבוד,
    אם יש לך מיילים ששלחת להם, יכול להיות שתוכל לקבל החזר.

  • כל הסיפור הזה ממש מוזר לי. אתה יכול לבטל כל ביטוח מתי שבא לך. במקרה שנדרש ביטוח הבנק יקבל הודעה על ביטול הביטוח וייחייב אותך לבטח מחדש בתוך זמן קצוב ואם לא יבטח אותך ויחייב אותך. ביטלתי ביטוחי משכנתא הרבה פעמים מעולם לא ניתקלתי בכזה דבר

  • כל הסיפור הזה ממש מוזר לי. אתה יכול לבטל כל ביטוח מתי שבא לך. במקרה שנדרש ביטוח הבנק יקבל הודעה על ביטול הביטוח וייחייב אותך לבטח מחדש בתוך זמן קצוב ואם לא יבטח אותך ויחייב אותך. ביטלתי ביטוחי משכנתא הרבה פעמים מעולם לא ניתקלתי בכזה דבר

    @מבין-עניין אתה צודק
    אני פשוט לא יודע איך מגיעים אליהם,
    לא עונים לי בטלפון כי אני לא לקוח קיים.
    יש לך מייל של בנק טפחות
    אני לא ממהר להחליט שהם לא בסדר כי אני פשוט לא מבין בזה.

  • @מבין-עניין אתה צודק
    אני פשוט לא יודע איך מגיעים אליהם,
    לא עונים לי בטלפון כי אני לא לקוח קיים.
    יש לך מייל של בנק טפחות
    אני לא ממהר להחליט שהם לא בסדר כי אני פשוט לא מבין בזה.

    @בנאות-דשא תנסה לבקש במייל זה
    bituach@umtb.co.il

  • @מבין-עניין אתה צודק
    אני פשוט לא יודע איך מגיעים אליהם,
    לא עונים לי בטלפון כי אני לא לקוח קיים.
    יש לך מייל של בנק טפחות
    אני לא ממהר להחליט שהם לא בסדר כי אני פשוט לא מבין בזה.

    @בנאות-דשא
    אתה צריך לפנות לחברת הביטוח לא לבנק

  • מתקשרים לחברת הביטוח. ושולחים הודעת ביטול. שום סרט. נורא פשוט!!!!
    היכן הביטוח?

נושאים מוצעים


  • לשכור דירה שעשויה להימכר?

    נדל"ן ומשכנתאות נדלן
    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    157 צפיות
    ז
    בכל דילמה כלכלית, שאלת השאלות היא האם החסרון מתומחר. בדילמה שלך ישנם שתי שאלות 1. האם איכות הדירה והמחיר שווים את חוסר היציבות וההפרעה של הקונים? התשובה לזה תלויה בך, יש אנשים שיותר קשה להם עם זה ויש שאין להם בעייה. ולכן לא תוכל לקבל לזה עזרה מאנשים אחרים ובפרט כאלו שלא מכירים אותך. הדילמה השנייה היא, יכול להיות שהדירה הזמנית היא היותר יקרה. במידה ותצטרך לעזוב עוד חודש למשל, תסכים איתי שזה לא שווה. לכן אתה צריך לבנות את החוזה בצורה מדורגת שבה לא אתה לוקח את כל הסיכון הכלכלי, אלא אתה מתחלק בו עם הבעלים. לדוגמא אפשרות אחת. במידה והדירה נמכרת תוך X אתה מפנה את הדירה תוךY חודשים ומשלם Z על החודשים הנותרים. אם יקח יותר זמן למכור את הדירה תוכל לקחת בחשבון זמן פינוי שבו אתה משלם יותר ממחיר החוזה בלי להנזק. אין שום סיבה בעולם שאתה תישא בכל הסיכון הכלכלי, בשעה שגם לבעל הדירה יש אינטרס שהיא תהיה מושכרת.
  • 1 הצבעות
    5 פוסטים
    206 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @מבין-עניין said: בקיצור החישוב לא מדוייק. לגמרי. במחשבונים אחרים שלהם בנדל''ן ידעתי לזהות את זה לבד, בשוק ההון לא. @פושט-רגל-מרמה-ד said: א. הבדיקה מתבססת על נתוני עבר בעוד שהסיכוי שהעבר ישכפל את עצמו אפסי. התכוונתי גם למחירי השכירות. הסיכוי שמחירי השכירות יישארו כפי שהם אפסי לגמרי.
  • 1 הצבעות
    6 פוסטים
    275 צפיות
    ג
    @חושב-שאני-גאון סיעוד רמה 3 - זה לא כמו בנכות, בסיעוד יש 6 פרמטרים שאותם בוחנים
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    552 צפיות
    אבי ר.א
    @שמיל-שמיל אני חושב שעדין ההבדל ברור.
  • פרק א' - דירה למגורים

    נעול הועבר נדל"ן ומשכנתאות יהודה נקר
    1
    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    345 צפיות
    יהודה נקרי
    הצעד הכלכלי הראשון שמשפחה תעשה על פי רוב הוא רכישת דירה,  אמנם אצל רבים מאיתנו הוא נתפס כצעד הכרחי וחלק בלתי נמנע מחיי הנישואין,  בעיקר בגלל תחושת היציבות והביטחון שהוא מעניק.  אך בסופו של דבר מדובר בפעולה פיננסית שדורשת חשיבה ותכנון מתאימים,  ישנם נקודות שכולנו נותנים עליהם את הדגש בעת קניית הדירה,  כמו הון העצמי נדרש, התאמה לאופי השכונה, קרבה למקומות לימוד ותעסוקה וכו',  בשורות הבאות אני רוצה להרחיב מעט על כך, ולהעניק מספר טיפים,  שבעז"ה יהפכו את הרכישה שלכם למוצלחת יותר. אופציות בנייה - על פי רוב רכישת הדירה נעשית בשלבים הצעירים של המשפחה, ומספר הנפשות נמוך מכפי שיהיה בעתיד,  לכן משפחות רבות מעדיפות לרכוש בשלב ראשון דירה קטנה, במחשבה שכשיגיע הצורך יעברו לדירה גדולה יותר.  אני אישית ממליץ לעיתים, לקנות דירה קטנה אך בעלת אופציות להרחבה,  אפילו במחיר גבוה יותר. כשהפער בין מחיר דירה גדולה יותר, לעלויות הרחבת הדירה הקיימת הוא משמעותי מאוד.  מה גם שבצעד כזה, לא נאלץ להתמודד עם שינוי מקום מגורים אחרי שהתרגלנו לאזור מסוים. מחיר למשתכן - המצב כיום במדינה (בצדק או שלא) שלחסרי הדיור ישנם הטבות מיוחדות, המשמעותית שבהם הינה הגרלת מחיר למשתכן, אך יש גם סיוע בשכר דירה ועוד. כדאי לבדוק לפני רכישת הדירה האם יש אופציה לנצל הטבות אלו שיכולות להגיע לסכומים משמעותיים. נוף - חשוב לדעת שישנם פעמים שבזמן הרכישה יש נוף ושטחים פתוחים, מה שיכול להעלות את ערך הדירה בעינינו,  אך רחוק מהעין, ישנם הליכי תכנון לשכונה חדשה או מרכז עסקים שיחסמו את הנוף והאוויר לדירה,  לכן מומלץ להתייעץ על כך עם איש מקצוע, שידע לבדוק דברים כאלו. כיווני אוויר - במבט ראשוני לא תמיד ברורה המשמעות של בחירה זו, אך לכיווני האוויר ישנה השפעה די משמעותית לאורך זמן.  דירה שפונה לכיוון דרום מסתבר שתסבול פחות מרטיבויות ואפלולית, מהסיבה שקרני השמש מגיעות לכיוונה הרבה.  דירה צפונית לעומת זאת, תהנה בקיץ מהצללה טבעית ופחות חום.  דירה מערבית מועדפת על רבים, בעיקר בגלל האוויר והרוח שבד"כ יזרמו בה יותר.  זו המזרחית, תתאים יותר לאנשי הבוקר שישמחו לראות את השמש בשעות היום המוקדמות. כמובן שישנם עוד נושאים שלא הזכרתי, אתם מוזמנים לכתוב על כך באשכול המתאים, ואשתדל להגיב.