דילוג לתוכן

למה בנק ישראל לא מתערב בשער הדולר? והאם השער הזה מקרב הורדת ריבית נוספת?

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    79 צפיות
    ה
    ברוך השם הריבית ירדה ב0.25 היום
  • חריגה לא משמעותית בחשבון

    שוק ההון והשקעות בנקאות עככ
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    242 צפיות
    איציק התותחא
    @TT446 כתב בחריגה לא משמעותית בחשבון: אם יש לי אובר של 2700 שקל ואני מתקיים מקצבה ובמשך כמה חודשים היא תמחזר את עצמה (לא עובד היום) של קצבה/חריגה זה יגרום לבנק לקום לתחיה? כן, בוודאי. תתקשר לבנק ותסביר להם שאמורים לאשר לך שוב את הקצבה, ולבקש לקחת הלוואה או להגדיל את המסגרת.
  • 2 הצבעות
    18 פוסטים
    828 צפיות
    ס
    @משקיע-זהיר-מידי כתב בהורדת הריבית: מה המשמעות על השקעה בקרן כספית?: אתה מדבר על פק"מ בלי אפשרות למשיכה? אז זה לא מקביל לקרן כספית אפשרות משיכה חודשית, אבל אתה לא תתווכח עם בנקאי בשביל חודש, רוב המפקידים מפקידים ליותר. מה שאין כן קרן כספית לא מפקידה ליותר מ90 יום בשום אופן.
  • אינפלציה בירידה

    נדל"ן ומשכנתאות בנק ישראל
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    168 צפיות
    שמיל שמילש
    @משכנתא-בקצב-שלך כולם מתמחרים שכן, אבל אני סקרן האם זה קשור לשער דולר שקל או שיש באמת מגמה של ירידה כי אצלי בסופר היא לא מורגשת.
  • 9 הצבעות
    11 פוסטים
    491 צפיות
    שמיל שמילש
    @משכנתא-בקצב-שלך @משכנתא-בקצב-שלך כתב בבנק לאומי מוריד את ריבית הפריים ללקוחותיו בשיעור של 0.25%: השאלה היא האם יש ללאומי צד להשאיר את ההוזלה גם אם ב"י יכריז על ירידה של 0.25%, שמעתי ממישהו [לא מאומת] שדיבר עם אחד מלאומי שאמר לו שהם שוקלים את זה... זה בדיוק מה שחשבתי כשהם הודיעו ע"כ התחושה שלי היא שה'נגיד' שלנו עם כל השיקלולים ושארי בישין שהוא מוציא כל חודש לא יוריד כלום עד שפאוול יבצע את ההורדה הבאה פאוול נראה כבר שהוא לא כ"כ הרמטי על השארת הריבית כך שאם המצב ימשך כמו שהוא כנראה נצפה במהלך החודשים הקרובים להורדה ואח"כ כנראה שגם ה'נגיד' שלנו יתעורר , אחרי כמה חודשים אני רואה בקלות את בנק לאומי אומר שההטבה נגמרה, זה בדיוק הזמן להפסיק את ההטבה, לא יתכן והם יתנו את ההטבה הזאת לזמן ארוך מדי [בכל אופן הבנק צריך להרוויח כמה שקלים ], ימים יגידו...