@בואו-חשבון. said:
ממונף פי שלש חודשי על מדד תנודתי כמו הנאסדק בהחלט יכול להימחק.
הסיכוי לכך נמוך , מכיוון שיש מנגנון איזון מחדש בירידה של 15%, מה שגורם לכך שאם הייתה ירידה של פחות מ-15% עד יום מסוים בחודש, אתה צריך שתהיה ירידה של יותר מ-21% ביום אחד דבר שכמעט לא יכול לקרות, בעיקר בגלל הבלמים הנהוגים בבורסה.
כדי להימחק, צריך לרדת בשליש. ואם הירידה הייתה רק 15%, צריך לרדת עוד 21% כדי להגיע לירידה של 33%.
(לכאורה, זו הסיבה למנגנון האיזון של 15% כדי למנוע מחיקה.)