דילוג לתוכן
  • 7 הצבעות
    17 פוסטים
    814 צפיות
    דוד משה 1ד
    @לייזרזון said: @יוסף-מינצברג הנחת כאן פצצה - ונעלמת??????????????? כמו כל סיפור בהמשכים
  • VTI לעומת VOO

    הועבר מסחר עצמאי s&p 500 מסחר מסחר עצמאי השקעה בשוק ההון
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    238 צפיות
    שמש מרפאש
    @אפ_על_פי_כן כתב בVTI לעומת VOO: שלום לכולם שאלה למומחי השקעות כאן - בתיק מסחר עצמאי שלי, רציתי לרכוש ETF שעוקב אחרי S&P. (מלבד רוב התיק שהוא VT - מדד עולמי). קניתי יחידות קרן VTI של ואנגארד. (הסיבה שאני קונה קרנות אמריקאיות - בגלל אזרחותי האמריקאית) לאחרונה הבנתי שVTI הוא לא בדיוק S&P, אלא מדד כלל החברות האמריקאיות. השאלה היא כמה קריטיים ההבדלים? אם ארצה לרכוש עוד, עדיף ללכת על ה- S&P המדוייק (כלומר VOO) ? ומה הרציונל להשקיע דווקא ב- VTI או לחילופין דווקא ב- VOO. תודה מראש לעונים... לא ממליץ על VTI. זה מדד שכולל בתוכו את כלל החברות הנסחרות בארה"ב, וזה אומר שיש בו גם הרבה חברות פח.
  • 0 הצבעות
    168 פוסטים
    5k צפיות
    מ
    @בואו-חשבון. said: ממונף פי שלש חודשי על מדד תנודתי כמו הנאסדק בהחלט יכול להימחק. הסיכוי לכך נמוך , מכיוון שיש מנגנון איזון מחדש בירידה של 15%, מה שגורם לכך שאם הייתה ירידה של פחות מ-15% עד יום מסוים בחודש, אתה צריך שתהיה ירידה של יותר מ-21% ביום אחד דבר שכמעט לא יכול לקרות, בעיקר בגלל הבלמים הנהוגים בבורסה. כדי להימחק, צריך לרדת בשליש. ואם הירידה הייתה רק 15%, צריך לרדת עוד 21% כדי להגיע לירידה של 33%. (לכאורה, זו הסיבה למנגנון האיזון של 15% כדי למנוע מחיקה.)
  • המלצות על מיטב או IBI

    מסחר עצמאי ברוקרים מסחר מיטב ibi
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    362 צפיות
    ס
    אשמח לשמוע חוו"ד על מיטב או IBI, ממי שיש לו חשבון מסחר באחת מחברות אלו.