דילוג לתוכן

התייעצות על מימון בקבוצת רכישה

נדל"ן ומשכנתאות
1 1 87
  • חבר שלי רכש דירה בקבוצת רכישה, וצריך לשלם כעת עוד 400 אל"ש.
    גוף המימון מציע הלוואה של הסכום עם ריבית של פריים + משהו (שיוצא כמעט 8 אחוז).
    משהו הציע לו לקחת הלוואה מבנקים (אשראי ברגע או משהו כזה) עם פחות ריבית, אבל יועץ משכנתאות אמר לו שהבנק לא יכיר בזה בסוף התהליך.
    משהו יכול לייעץ מה כדאי?

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    8 פוסטים
    401 צפיות
    אוריאל שורצברטא
    @בניהו-לוי כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: @אוריאל-שורצברט כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: מבחינת קהילות**, כיום יש קהילה ליטאית יחסית קטנה**, אבל אם מדובר על מאות יחידות חדשות זה יכול ללכת גם לקהילות חסידיות שיבואו במרוכז. כמה משפחות ליטאיות יש היום בקהילה ״הקטנה״? בערך 180-200
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    98 צפיות
    מ
    אנחנו מחפשים דירה להשכרה וראינו דירת קבלן בבניין שעבר תמ"א 38 ונוספו לו קומות. איזה דברים כדאי לדעת/לבדוק/לשאול בפגישה? יש פה למישהו נסיון בלשכור דירה ישירות מהקבלן? המתווך אומר שהוא לא מתכנן למכור את הדירה רק להשכיר.
  • 0 הצבעות
    15 פוסטים
    732 צפיות
    מ
    @בוטח-בה כתב בהתייעצות: דירה שניה בטאבו משותף: אתה יכול למסור לו שהוא יכול לשאול בעצמו ולהגיד שהוא שואל בשביל חבר אפשר להניח שלחבר אין אינטרנט זמין.... @בוטח-בה כתב בהתייעצות: דירה שניה בטאבו משותף: רק חשוב לשקלל גם את הסכומים של המס רכישה לא תמיד יש מס רכישה בטאבו משותף תלוי איך רושמים את זה וע"ש מי. וזה באמת דבר שחובה מוחלטת כפי שכתב @בוטח-בה כתב בהתייעצות: דירה שניה בטאבו משותף: להתייעץ עם אנשי מקצוע ודיינים מקומיים הם היחידים שיידעו להגיד לו על השוק של טאבו משותף אפשר לקבל יעוץ חינם על טאבו משותף בבני ברק אצל המתווכת שוב - תיווך מרחבים|0534164860 יש להם נראה לי ביום שלישי יעוץ חינם במשרד שלהם בבני ברק עם אנשי מקצוע. והם מאוד מבינים בתחום. [כמובן שזה שווה להם כי חלק מהמתייעצים ממשיכים לעבוד איתם בתשלום]. ודאי שצריך גם מישהו מקומי מביתר. וכדאי להתייעץ עם הרב ברוורמן. אבל אם יש שאלות כלליות על טאבו משותף, ורוצים לחסוך ביעוץ מעו"ד ואתם בכל מקרה מגיעים לאיזו חתונה בב"ב... אז אפשר להתייעץ עם הנל.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    243 צפיות
    טריידרט
    חוק החניות בבניין משותף מגדיר כי רק לבעלי הדירות מותר להחנות בחנייה של בית משותף. רק בנסיבות שהן מיוחדות, בעלי הדירה יכול לאשר למישהו אחר להחנות בחנייה שלו אך ורק אם הדבר נעשה בתמימות ולא בכוונה תחילה לנצל את הזכויות של בעל הדירה. https://morahzakot.co.il/תקן-חניה-בבית-משותף-מהו-חוק-החניות-בב/
  • 0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @אבי-ר. כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: אם המשכנתא היא לתקופה ארוכה כך שאז המצב הוא שסך הקרן לא יורדת כלל המשמעות של זה היא א. שהריבית ממשיכה להיות על הסכום הגבוה. אתה צודק בחילוק בין תקופה קצרה לארוכה! זו הייתה טעות שלי. אני כתבתי: כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: כן אני מבין שיש הבדל בין אם גובה הסכום ביחס לתקופה הוא באופן כזה שאתה משלם יותר קרן ממה שהאינפלציה מעלה אותה. שאז היא הולכת ונגמרת. כי זו באמת הסיבה הישירה להבדל, אבל בעקיפין אתה צודק שזה תלוי בקצרה וארוכה (פשוט חשבתי שיתכן ארוכה שהקרן כן פוחתת וקצרה שלא וכנראה שזה לא נכון), בקיצור שנינו אמרנו את אותו הדבר כל אחד בסגנונו.