דילוג לתוכן

שילמתם מס בשנת 2025? ייתכן שמגיע לכם החזר!

תעסוקה, עסקים ויזמות
4 2 205 2
  • בס"ד

    אנחנו מתקרבים למועד פתיחת האפשרות להגשת דוחות לשנת 2025,
    וזה הזמן לבדוק האם מגיע לכם החזר מס
    אם שילמתם מס במהלך שנת 2025 – ייתכן מאוד שמגיע לכם לקבל חלק מהמס בחזרה לחשבון הבנק.

    מה יכול לזכות בהחזר מס?

    1. תרומות לפי סעיף 46 -מוכרות במס ,35% מסכום התרומה
    2. הפקדות לביטוח חיים -(כולל ביטוח חיים למשכנתא)
    3. הפקדות לקרן השתלמות וגמל כעצמאי -מעבר לחיסכון הפנסיוני הן מפחיתות את חבות המס
    4. נקודות זיכוי בגין תואר אקדמי או לימודי מקצוע(בהתאם לתחומים ולהיקפים הקבועים בחוק).
      5) נקודות זיכוי ממס הכנסה בעד ילד או בוגר עם מוגבלות (גם במקרה של אישור מוועדת השמה)
      6)עודף מס שנוכה ממשכורת/ מעבודה נוספת- לעיתים המעביד ניכה יותר מדי מס
      7)שינויי מעמד במהלך השנה – נישואים, לידה, סיום לימודים, מעבר מקום מגורים לאזור פיתוח.
      8)אי התאמות בין הכנסות לניכויי מס – נפוץ במיוחד בשכירים שעובדים בכמה מקומות.
      9)הוצאות מוכרות לשכירים במקרים מסוימים – כגון הוצאות רישיון מקצועי, השתלמות, או תשלום לאיגוד מקצועי.
      10)קבלת דמי לידה / אבטלה / מילואים – לפעמים יוצרים מצב של חישוב מס מחדש שמגיע ממנו החזר

    וישנם כמובן נושאים נוספים שכדאי לבדוק.

    לאחרונה פנתה אליי לקוחה וביקשה בתמימות שאבדוק האם מגיע לה החזר מס.
    היא עובדת בכמה מקומות עבודה, ערכה תיאום מס, והמעסיקים ניכו מס בהתאם.

    לאחר בדיקה שערכתי עבורה התברר כי היא זכאית להחזר מס של כ-8,000 ₪.
    היא הייתה בהלם וביקשה שאבדוק עבורה גם שש שנים אחורה.

    כמובן שבדקתי והגשתי עבורה את הדוחות– והיא קיבלה החזר נוסף של כ-20,000 ₪ עבור השנים הקודמות.

    רוצים לבדוק גם עבורכם?
    ניתן לבצע בדיקה ללא עלות.

    עלות הגשת דוח להחזר מס:
    10% מגובה ההחזר בפועל + מע"מ.

    בהצלחה!!
    75a0c961-07dc-48c2-8cce-4cd1531b2eb9-image.png

  • פוסט זה נמחק!
  • פוסט זה נמחק!
  • בס"ד

    אנחנו מתקרבים למועד פתיחת האפשרות להגשת דוחות לשנת 2025,
    וזה הזמן לבדוק האם מגיע לכם החזר מס
    אם שילמתם מס במהלך שנת 2025 – ייתכן מאוד שמגיע לכם לקבל חלק מהמס בחזרה לחשבון הבנק.

    מה יכול לזכות בהחזר מס?

    1. תרומות לפי סעיף 46 -מוכרות במס ,35% מסכום התרומה
    2. הפקדות לביטוח חיים -(כולל ביטוח חיים למשכנתא)
    3. הפקדות לקרן השתלמות וגמל כעצמאי -מעבר לחיסכון הפנסיוני הן מפחיתות את חבות המס
    4. נקודות זיכוי בגין תואר אקדמי או לימודי מקצוע(בהתאם לתחומים ולהיקפים הקבועים בחוק).
    5. נקודות זיכוי ממס הכנסה בעד ילד או בוגר עם מוגבלות (גם במקרה של אישור מוועדת השמה)
    6. עודף מס שנוכה ממשכורת/ מעבודה נוספת- לעיתים המעביד ניכה יותר מדי מס
    7. שינויי מעמד במהלך השנה – נישואים, לידה, סיום לימודים, מעבר מקום מגורים לאזור פיתוח.
    8. אי התאמות בין הכנסות לניכויי מס – נפוץ במיוחד בשכירים שעובדים בכמה מקומות.
    9. הוצאות מוכרות לשכירים במקרים מסוימים – כגון הוצאות רישיון מקצועי, השתלמות, או תשלום לאיגוד מקצועי.
    10. קבלת דמי לידה / אבטלה / מילואים – לפעמים יוצרים מצב של חישוב מס מחדש שמגיע ממנו החזר
      וישנם כמובן נושאים נוספים שכדאי לבדוק.

    לאחרונה פנתה אליי לקוחה וביקשה בתמימות שאבדוק האם מגיע לה החזר מס.
    היא עובדת בכמה מקומות עבודה, ערכה תיאום מס, והמעסיקים ניכו מס בהתאם.

    לאחר בדיקה שערכתי עבורה התברר כי היא זכאית להחזר מס של כ-8,000 ₪.
    היא הייתה בהלם וביקשה שאבדוק עבורה גם שש שנים אחורה.

    כמובן שבדקתי והגשתי עבורה את הדוחות– והיא קיבלה החזר נוסף של כ-20,000 ₪ עבור השנים הקודמות.

    רוצים לבדוק גם עבורכם?
    ניתן לבצע בדיקה ללא עלות.

    עלות הגשת דוח להחזר מס:
    10% מגובה ההחזר בפועל + מע"מ.

    בהצלחה!!

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    123 צפיות
    הקול השפויה
    שנת 2025 היא השנה האחרונה בהיסטוריה בה היו צריכים לאסוף קבלות על תרומות באופן ידני. החלק הכמעט יותר מעצבן מאיסוף הקבלות הוא כתיבת הסיכום שלהם, לרגל השנה האחרונה החלטתי להקל על העבודה ויצרתי תוכנה מבוססת AI ליצירת קובץ סיכום באקסל. וכך משתמשים: צרו מפתח OpenAI לחיבור לGPT עושים את זה דרך כאן (זה מעין סיסמה להתחבר לAPI של OpenAI), דולר אחד אמור להספיק פחות או יותר. תורידו את התוכנה ותתשתמשו בהנאה. אם משהו לא מתאים לכם תמיד תוכלו להעלות לצ'אט AI כלשהו ולבקש לשנות כאוות נפשכם. התוכנה: gemini-code-1776890691873.html והנה הסבר מAI על התוכנה: Spoiler Receipt-AI Pro: הופכים ערימת קבלות לטבלת אקסל בלחיצת כפתור נמאס לכם להקליד ידנית נתונים ממאות קבלות ותרומות? הכירו את הכלי שיהפוך את העבודה הסיזיפית שלכם לאוטומטית, חכמה ומדויקת. מה זה עושה? תוכנת ה-Receipt-AI Pro היא כלי עזר חכם המבוסס על טכנולוגיית הראייה של OpenAI. היא סורקת תיקיות שלמות של קבצי PDF (קבלות, חשבוניות, אישורי תרומה), "מבינה" את התוכן שלהן ומחלצת באופן אוטומטי את שם העמותה, הסכום והתאריך ישירות לטבלה מסודרת. למה זה יותר טוב מכל מה שהכרתם? עין חכמה (Vision): בניגוד לתוכנות OCR רגילות שמתבלבלות מעיצובים שונים, ה-AI שלנו "רואה" את הקבלה כמו בן אדם. הוא מזהה שמות של עמותות גם אם הם מופיעים בתוך לוגו או כחלק מתמונת הרקע של הדף. גמישות מוחלטת: לא משנה אם קיבלתם קבלה מ"קופת העיר", "לב לאחים" או "ארחות תורה" – התוכנה יודעת למצוא את הנתון הנכון בכל עיצוב מחדש. מצב בדיקה (Review Mode): אתם לא צריכים לסמוך על ה-AI בעיניים עצומות. בלחיצת כפתור תוכלו לפתוח תצוגה מקדימה של המקור מתחת לכל שורה, להשוות נתונים ולתקן אותם ידנית ישירות בתוך הטבלה. פרטיות מעל הכל: התוכנה רצה כקובץ מקומי על המחשב שלכם. הקבצים לא נשמרים בשום שרת חיצוני, והמפתח האישי שלכם נשמר בצורה מאובטחת בדפדפן שלכם בלבד. ייצוא נקי לאקסל: בסיום התהליך, תקבלו קובץ אקסל מוכן לשימוש, כשהסכומים כבר מוגדרים כמספרים (ולא כטקסט) לצורך חישובים מהירים. איך זה עובד? (ב-4 שלבים פשוטים) מזינים מפתח API: מכניסים את המפתח שלכם מ-OpenAI (הוא יישמר לכם לפעמים הבאות). בוחרים מודל: מומלץ להשתמש ב-gpt-4o-mini למהירות וחיסכון, או ב-gpt-4o לדיוק מקסימלי. מעלים קבצים: בוחרים את כל הקבלות מהמחשב (אפילו 100 בבת אחת!). מאשרים ומייצאים: עוברים על הנתונים במצב בדיקה, מתקנים במידת הצורך, ולוחצים על "ייצוא לאקסל". הגיע הזמן להפסיק להקליד ולהתחיל לנהל! כמה דגשים טכניים שתוכל להוסיף ב"אותיות הקטנות": דרישות מערכת: דפדפן מודרני (כרום/אדג') וחיבור לאינטרנט. עלות: העיבוד מתבצע דרך חשבון ה-API האישי של המשתמש בעלות מזערית של סנטים בודדים למאות קבלות. תמיכה בעברית: התוכנה מותאמת באופן מלא לשפה העברית, כולל יישור לימין (RTL). השתמשתי ב GPT 5.4 היה צריך לתקן תיקונים קטנים פה ושם אבל זה היה קל לאין שיעור.
  • 4 הצבעות
    1 פוסטים
    117 צפיות
    רחל עומסיר
    שילמתם מס? זה אומר שהכסף שלכם עבד האם יצא לכם למשוך כספים מהשקעה, ורק במעמד המשיכה לראות שנוכה מס? זו נקודה שמבלבלת לא מעט אנשים, וגורמת לרבים לחשוב בדיעבד שאולי לא היה שווה להשקיע. אני פוגשת לא מעט שמספרים לי שברגע הזה משהו מתכווץ. הכסף הגיע, אבל התחושה היא ש״לקחו״ ממנו בדרך. וכאן חשוב לעצור ולהסתכל על התמונה המלאה. אם שילמתם מס זה אומר ששמרתם על ערך הכסף שלכם. בעולם שבו כסף שיושב בעו״ש נשחק, עצם זה שהכסף שלכם לא איבד מערכו הוא כבר הישג משמעותי. אבל זה לא נגמר שם. ברוב המקרים, תשלום המס אומר גם דבר נוסף: הרווחתם פי שלוש מהמס שנוכה, מעבר לשמירה על ערך הכסף. בפועל, הרווח הכולל לרוב גבוה פי כמה מסכום המס ששילמתם עליו. כלומר, גם אחרי הניכוי נשארתם עם רווח אמיתי ביד. חשוב לזכור שהמס לא נגבה על כל הסכום. הוא לא נוגע לקרן, ולא לשחיקה של עליית מחירים, אלא רק לרווח שנוצר בפועל. זו בדיוק הסיבה לכך שתשלום מס הוא לא כישלון, אלא תוצאה של תהליך שעבד. ועכשיו בואו נשווה את זה לאלטרנטיבה שנראית לפעמים בטוחה יותר. כסף שלא מושקע. שם אולי לא משלמים מס, אבל משלמים מחיר אחר, שקט ופחות מורגש. שחיקה מתמשכת של ערך הכסף, בלי רווח ובלי צמיחה. הרבה אנשים לא מפחדים מהשחיקה, כי היא לא מופיעה בשורה ברורה. אבל בטווח של שנים, היא כואבת הרבה יותר מכל מס. ועוד נקודה חשובה שכדאי להכיר. תמיד ניתן לנסות לבדוק זכאות להחזר מס. במקרים מסוימים באמצעות בדיקה מסודרת ודוח שנתי אפשר לנסות ולהחזיר חלק מהסכום, לא תמיד זה רלוונטי, אבל בהחלט שווה לדעת ולא לוותר מראש. המסקנה פשוטה. לא לפחד ממס, אלא להבין מה הוא מספר לכם. אם שילמתם מס, סימן שהכסף שלכם שמר על הערך שלו, צמח, והניב רווח אמיתי. הפחד האמיתי צריך להיות מכסף שלא עובד, שלא צומח, ושנשחק בלי שנרגיש. כשמבינים את זה, גם תשלום המס מקבל פרופורציה אחרת לגמרי. אם השאלה הזו מעסיקה אתכם, זה סימן שכדאי לעצור רגע ולעשות סדר. בדיקה מקצועית יכולה לעזור להבין אם אופן ההשקעה שלכם מתאים למטרות, לצרכים ולקצב החיים שלכם היום, או שנכון לדייק את הדרך קדימה כדי להרגיש יותר בטוחים ושלמים עם ההחלטות הכלכליות שלכם. הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1770030644494-unnamed.png]
  • 6 הצבעות
    7 פוסטים
    327 צפיות
    ד
    @הקול-השפוי כתב במס ההצטיינות: האם יש "תקרה" שמעליה לא כדאי לחסוך?: אם הוא לא יחסוך אותם, ישלם את המס בקבלת המשכורת, לא? עצמאי יכול להפקיד יותר בקרן השתלמות.
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    199 צפיות
    חופש כלכליח
    רק העובד יכול לפתוח רק המעסיק יכול להפקיד
  • 1 הצבעות
    4 פוסטים
    307 צפיות
    ס
    @מאיר-פוזן אתרי מכירות ושיהיה בהצלחה