דילוג לתוכן

עלות סים נטפרי

צרכנות, סקירות והמלצות
2 2 298 2

נושאים מוצעים


  • המלצות למכשיר וייז

    הועבר צרכנות, סקירות והמלצות צרכנות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    122 צפיות
    ל
    אם חשוב לך חסימה אמיתית- רק וייז של הדרן המכונה "וייזר", תקבל סינון כפול על הסים ועל גוף המכשיר, וכלל גם מפות גוגל. יש אפשרות גם למסגרת עץ... המחיר בהחלט יותר יקר.
  • 2 הצבעות
    4 פוסטים
    201 צפיות
    ב
    ראיתי רק עכשיו
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    467 צפיות
    ה
    סתם הערה שקשורה לנושא דיברתי לפני שנתים עם רב חשוב של אחד השכונות בירושלים שחתם על מכתב לאחד הקהילות על הזכות של לתרום לבנית בית כנסת וכו.. שהוא חושב שזה נצרך אבל בסוף כשאברכים מסיטים חלק ניכר מהמעשרות שלהם להוראת קבע גדולות זה יבוא על חשבון הקופת צדקה והוא צריך להתישב בדבר איך לאזן ולכלכל את המטרות.
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    360 צפיות
    הקול השפויה
    @אבי-ר. כתב במה יותר זול עוגיות של "ברמן" או של "מן"?: @הקול-השפוי א"כ מוזמנת מן להוריד את הכמות ולהתחרות עם ברמן בחזרה ע"י שיורידו את המחיר שיהיה יותר זול משל ברמן. ואנחנו הצרכנים מוזמנים לשים לב למשקל
  • הסופגניה, המחיר והפתרון

    הועבר כלכלת המשפחה צרכנות מאמרים
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    258 צפיות
    ניסן עציונינ
    חג החנוכה מתקרב, והררי הסופגניות מתחילות להערם בחנויות, בריבה, ובשלל צורות ורעיונות שלא שערום אבותינו, הבעיה מתחילה כשבודקים את המחירים, עליהם לא רק אבותינו שמעו, אלא גם אנחנו לא, 6 שקל לסופגניה קלאסית, זה מחיר עושק, אבל זה המחיר המקובל היום בכלל המאפיות. מי שמחובר פה לקבוצה יודע שהאינפלציה השנתית מייקרת את המחירים כל הזמן, ולמעשה אין מחיר שנשאר כמו לפני שנה, מי שעוקב אחרי הקבוצה יודע גם שעד סוף חנוכה הגיוני שהמחירים יעלו עוד, עם עליית המע"מ שתכנס לתוקפה עם תחילת השנה הלועזית הבאה, בסוף חנוכה. הסופגניה, היא מוצר חד שנתי, אחת לשנה היא נרכשת בתקופה מסוימת, מה שצורב בזכרון את המחירים שלה, למעשה אם נשווה את עליית המחירים של הלביבות או הלאטקעס אם תרצו, נופתע לגלות שגם שם מוצר פשוט כמו תפוח אדמה כמעט ריבע את מחירו, מה שיקר גם את המוצר החביב והמוכר הזה, כלומר באחוזים, הלביבות התייקרו יותר מהסופגניות, רק שתפוחי אדמה נרכשים כל השנה, מה שמשכיח מאיתנו את המחיר שגולם על אותו החומר בדיוק לפני שנה. מה עושים? אם תבדקו, תופתעו לגלות שרוב הסופגניות ברוב המאפיות עשויות מאותו הבצק, שתי מאפיות גדולות שמספקות את הסופגניות לחנויות, ככה שההבדל בין סופגניה שנרכשת בחנות מהודרת ואופנתית, לבין זו שתרכש בחנות ישנה ומטונפת, לא תהיה בטעם, אלא באסתטיקה ובתחושה, לכו לרשתות הענק שמחזיקות מאפיה, תקנו שם, זה תמיד יהיה זול יותר, באותה איכות בדיוק.