דילוג לתוכן

פתיחת עסק לאזרח אמריקאי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    144 צפיות
    ה
    @איש-אחד על כל סוג הכנסה אפשר לפתוח עוסק ואפשר לסגור אחרי זה רק יכול להיות שבעתיד יסתקרנו הנתונים ואז יהיה בעיה
  • 0 הצבעות
    18 פוסטים
    734 צפיות
    ב
    יש עסק זעיר ויש עסק רגיל, תלוי באופי במחזור (בעיקר) ואפשר תמיד להגדיר עסק רגיל. יחד עם זאת יש עוסק מורשה פטור ועוסק מורשה רגיל (שאינו פטור). כל אדם שיש לו עסק נקרא 'עוסק' ומוטלת עליו לקבל רישיון מהרשויות עבור כך. אם המחזור הוא קטן, וגם, הוא אינו מקבוצת העסקים שמפורסמת ברשות המיסים, הוא מקבל רישיון אך הוא פטור מתשלום מע"מ על הרווחים שהעסק מניב לו. כל הפטור הוא רק על הרווחים שלו, לכן, מוצרים שהוא קונה לעסק הוא אינו מזדכה מהמע"מ שהוא משלם עליו. לעומתו, עוסק רגיל, שמשלם מע"מ, הוא מזדכה ממע"מ על כל המוצרים שהוא קונה, אך משלם זאת בעת מכירתו את המוצר, שאז נגבה מע"מ לכל הסכום אותו הוא קיבל תמורת המוצר (שבעצם כולל גם את עלות החומר ושאר הוצאות וגם את הרווחים). עד כה דברנו על המע"מ, ישנו היטל נוסף שנקרא 'מס הכנסה' (חבר של כולנו ..), הוא חל על כולם בשווה, אלא מה, יש את עניין הנקודות, לכל אזרח ישראלי יש ניקוד זכות במ"ה על עצם היותו ישראלי (מגיע לא?) ולאישה יש עוד, לאם לילדים קטנים יש עוד, נכות וכו'. כל נקודה מזכה ממס עד סכום מסויים. לכן יתכן ואחד יצטרך לשלם החל מסכום מסויים וחבירו על אותו סכום ואף יותר לא יחוייב שקל. לתשומת לב, הניקוד משתנה במהלך החיים, לכן יש לעקוב אולי 'פתאום' אתם חייבים לשלם מעכשיו .. חובה שלישית על הפותח עסק היא תשלום ביטוח לאומי, בדרך כלל הוא עומד על כ6% ממה שהוצהר כהנסה במהלך השנה. ויש שרשומים כאינו בהגדרה, שאינם משלמים עד משהו כמו 26 אלף (תקנו אותי) ומעל הסכום הזה 12%, וכבר הרחיבו פה מה צריך לדעת כדי לבחור מעמד. לסיום, אני לא רו"ח, כך שאל תראו בשום דבר שכתוב כאן כאל הצעה או לא יודע מה ...
  • 4 הצבעות
    4 פוסטים
    661 צפיות
    שמיל שמילש
    משהו מנפלאות הAI [image: 1770294405672-efe03dfa-1293-43ad-abea-b52c43afadbc-unnamed-1.png]
  • 5 הצבעות
    5 פוסטים
    295 צפיות
    ס
    @שמיל-שמיל כתב בקרנות אמריקאיות: השוואה בין בתי השקעות זרים לבתי השקעות ישראלים: מה אתה מתכוון, אתה יכול לפרט יותר? תראה כאן. @שמיל-שמיל כתב בקרנות אמריקאיות: השוואה בין בתי השקעות זרים לבתי השקעות ישראלים: בנוסף לאינטרקטיב יש ביטוח עד סכום מסויים בחשבון מממשלת ארה"ב, כדאי להוסיף את זה ליתרונות. נכון. יש לציין שבנוגע לאינטראקטיב ישראל זה לא עוזר, כי הביטוח הוא רק על מעילה וכדו' באינטראקטיב בארה"ב, ולא מכסה מעילה או משהו שיקרה במתווך הישראלי/קפריסאי. המתווך הזה לא מוכר ע"י אינטראקטיב ארה"ב, להבנתי הם פועלים תחת השם שלך בחשבון.
  • בקשה לשינוי סוג תיק ל"בעל עסק זעיר"

    הועבר תעסוקה, עסקים ויזמות
    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    760 צפיות
    ד
    בעיניי הנקודה המשמעותית היא אנשים שמרוויחים מלדווח פחות הוצאות: נשים בתקופת הפוריות, אנשים שיש להם יותר הוצאות (עסקים שמוכרים מוצרים, או עסקים בשנים של השקעות מרובות- בניית אתר, והוצאות נוספות שיכולות להקטין את הנטו). ולמי שקצת סקפטי לגבי טוב ליבה של המדינה, יכול להיות שכדאי לבדוק עם רו"ח מקצועי, אם זה אכן לטובתו לעבור. חשוב לציין כי יש תקופת צינון (לא התעמקתי, אז אין לי את הפרטים המדויקים, לי אישית זה פחות רלוונטי)