דילוג לתוכן

קרן לשמחתם מבית למחייתם יוצא לדרך!!!

חתונות הילדים
4 1 216 1
נושא זה פוצל מתוך הנושא "ערבים" ו"כל ישראל ערבים" ארגון בנקל

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    13 פוסטים
    237 צפיות
    ב
    @סייעתא-דשמיא said: @בן-עליה said: רק חשוב לשים לב לא הכל הם יודעים אישתי קיבלה 10% נכות על יבלת במתרי הקול וכו' אבל אחת מהחברות המפורסמות בציבור שלנו שליוותה אותנו (הם לא לוקחים על פתיחת תיק) לא ידעה חוק פשוט של הביטוח לאומי אין לי מושג במה מדובר ובמי מדובר, אבל זה ממש לא נשמע תקין. @בן-עליה said: ואם כבר מדברים על זכויות יש הרבה זכויות שאנשים זכאים ולא יודעים משהו יודע איפה אפשר לבדוק את זה? בגדול - ב"כל זכות", אבל אם תתן כותרת על איזה תחום אתה מתכוין - יהיה אפשר לכוון יותר. זה מקרה אמיתי ואם אני אמצא את המכתב זה מלפני כמה שנים אז אני אעלה אותו
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    311 צפיות
    shimonS
    מצרף מאמר יפה בעניין ממליץ מאוד להצטרף לרשימת התפוצה https://safe-view-link.ravsend1.co.il/link?sqs=7e6a089b-7dd0-4fc0-9070-a3665070af99&msg=UJMMPNL&rcp=PKJCEJGH&lnk=aHR0cHM6Ly9nLWVjb25vbWljcy5jb20v&acc=REDDEHEG&lists=52412 מסמך חדש.pdf
  • דמי חברות בקרן למחייתם

    הועבר צדקה ומעשר כספים למחייתם ערבים
    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @פשוט-יהודי לא מבין את טענתך מגיעים אנשים וטוענים שעושים חסד, ואתה אומר מה אכפ"ל שאנשים מתפרנסים מדובר כאן על סכום של יותר ממליון ש"ח בשנה [יותר מ90,000] ש"ח בחודש, למה צריך סכון הזוי כזה כדי לנהל גביית הוראת קבע של פחות מ6 ש"ח בחודש, ולחלק 1500 ש"ח ל58 יתומים, דרך נדרים פלוס עושים גביות הרבה יותר גדולות בעלות של כמה מאות שקלים בחודש. גם למי שטען שיש שקיפות שלהם, לא מצאתי שום פירוט לאן הולכים עותר מ90,000 ש"ח לחודש.
  • 9 הצבעות
    16 פוסטים
    960 צפיות
    ה
    @חיים-חי לא ניכנס למספרים ולא מה אני עושה באישי, אבל בעיני האסטרטגיה הנכונה למי שרוצה להישאר שקוע בתורתו ולא בנוי לכאבי ראש יותר מתוחכמים, הדרך היא לקחת הלוואה של כמה מאות אלפים בפריסה ארוכה של משכנתא להשקיע בשוק ההון דרך מסחר עצמאי השתלמות וקופות גמל על שם שני הבני זוג ובחתונות הילדים להלואות על חשבון הפנסיה והקופות הנל להחזיק קצת את ההלוואות בבלון או גרייס ולצבור עוד הון, ואז קצת לפרוע קצת להוציא וכן על זה הדרך כמובן כל אחד צריך לדייק את זה לפי היכולות שלו והסכום שלו וכן מספר הילדים בנים ובנות וכדומה בניתי כמה תוכניות כאלה למשפחה ונראה לי שזה ילך טוב בעזרת השם. בהשוואה למה שהם מציעים זה מאד מגביל אותך ומסרבל את מיקסום האפשרוית וכמובן יעלה לך הרבה יותר בהפקדות או החזר כל חודש.
  • 2 הצבעות
    5 פוסטים
    6k צפיות
    מ
    יש גם את זה: https://forum.benakel.org/topic/1099/האם-תוכנית-שוק-ההון-של-הגמ-ח-המרכזי-משיאים-לובסט-אכן-רווחית-לציבור-בדיקת-עומק