דילוג לתוכן

עוד רעיון לפרנסה אז למה אנשים לא ניגשים לתחום?

תעסוקה, עסקים ויזמות
10 7 149 6
  • בתור מלמד כבר מעל 10 שנה חשוב לי לומר
    יש כ"כ הרבה ת"ת טובים שמחפשים מלמדים
    ובפרט עכשיו לפני תחילת שנה
    ואני שומע על הרבה שמחפשים עבודה.
    הייתי שמח להבין למה אנשים לא ניגשים לתחום הזה
    יש הרבה שמתאימים ויש להם איזה חוסר רצון חזק מאוד ללכת לתחום הזה
    ממש אשמח להבין למה זה ככה

    אולי בזכות הדיון יהיה לאנשים גם פרנסה וגם עם ישראל יזכה בעוד מלמדים טובים

  • בתור מלמד כבר מעל 10 שנה חשוב לי לומר
    יש כ"כ הרבה ת"ת טובים שמחפשים מלמדים
    ובפרט עכשיו לפני תחילת שנה
    ואני שומע על הרבה שמחפשים עבודה.
    הייתי שמח להבין למה אנשים לא ניגשים לתחום הזה
    יש הרבה שמתאימים ויש להם איזה חוסר רצון חזק מאוד ללכת לתחום הזה
    ממש אשמח להבין למה זה ככה

    אולי בזכות הדיון יהיה לאנשים גם פרנסה וגם עם ישראל יזכה בעוד מלמדים טובים

    @SEFTH
    להיות מלמד זה זכות גדולה,
    בכל יום מתפללים שנזכה ללמוד וללמד.
    אבל זה לא מקצוע בשביל פרנסה, זה מקצוע בשביל שליחות.
    מותר שזה יהיה גם בשביל פרנסה,
    אבל מי שאין לו את התחושת שליחות, שלא יעסוק בזה,
    רק חורבן יכול לצאת מזה.

  • דבר ראשון ברור שזה גם פרנסה נכון שלא עשירות אבל זה גם פרנסה
    דבר שני אני לא מדבר למי שזה לא מתאים ומגיע לתחום רק בגלל כסף זה בטוח שלא
    אבל אני מנסה להבין למה יש לציבור סלידה מהתחום הזה
    וגם אנשים שזה מתאים להם בורחים מזה

  • מי אמר שיש סלידה?

  • הבעיה שלא משלמים על עבודה כזו קשה

  • הבעיה שלא משלמים על עבודה כזו קשה

    @א-יידישע-קאפ

    @צמיחה said:

    אבל זה לא מקצוע בשביל פרנסה, זה מקצוע בשביל שליחות.

    🤔

  • שאלתי כמה וכמה אנשים שטענו לי שזה בגלל שרוב הציבור לא זוכר בטוב את המלמדים שלהם מאז שהם היו ילדים
    וזה גורם להם לסלידה
    נראה לכם נכון?
    ואם כן חשוב שתדעו שהעולם השתנה לגמרי

  • יש רבעס שהולכים לעבודה הזו דווקא כדי לתקן לעצמם את חוויות הילדות, ועושים עבודת קודש עם הילדים.
    מהכרות אישית

    מעבר לזה, עבודה כרב'ה מגייסת את העובד 6 ימים מלאים בשבוע.
    אין גיבוי לאישה במקרה של ילד חולה או תור,
    אין איחורים, אין כמעט חיסורים
    השכר חביב אבל בזה זה נגמר (בחיידרים. לא מדובר על ממחים ומשה"ח)

    זה אומר שהאישה חייבת לעבוד במקום גמיש יחסית, כדי לספוג את הנוקשות של מסגרת החיידר.
    מסתבר שיש נשים שעובדות גם במשרות תובעניות, אבל זה הרבה יותר קשה.

    כך שכמעט בהכרח זה על חשבון יכולת ההשתכרות של האישה
    (הכתוב על סמך שיחה עם כמה וכמה...)

  • לא מחייב. אישה יכולה לעבוד מהבית במשרה טובה, וזה יכול לאפשר שהות עם ילד במקרים שונים.

  • זה עדיין מחייב מגבלות מסוימות. לא בכל תחום זה אפשרי, ואם האישה מסודרת כבר בעבודה שלא מאפשרת (מה שקורה ברוב המקרים שהיא יוצאת לפניו לשוק העבודה), זה מחייב לחשוב 3 פעמים לפני שנכנסים לתפקיד כזה תובעני

נושאים מוצעים