דילוג לתוכן

איך מבקשים החזר מס על חסכון לכל ילד?

חיסכון לכל ילד
18 10 492 10
נושא זה פוצל מתוך הנושא החזר מס על חסכון לכל ילד מונטיפיורי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    592 צפיות
    צ
    @בנימין-26 יש מסלולים שמשלבים מדדי ת"א כמו במור והראל, לא בדקתי כעת, אבל ההיגיון אומר שהמסלולים בסיכון מוגבר גם משלבים.
  • 2 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    ס
    @מיסטר-ועל כתב בהחזר מס על חסכון לכל ילד: ישלחו לך טופס 806 טופס 867
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    296 צפיות
    צ
    @משפחה-אחת א"א להמליץ לך, וגם אין תוכנית מומלצת. העיקרון הוא שלטווח הארוך אפשר וכדאי לקחת סיכונים, כלומר להשקיע במניות. מתוך ההנחה שגם אם יהיו ירידות, יש להם מספיק זמן להתאושש ולעלות הרבה יותר. ואילו לטווח הקצר, ממש לא כדאי לקחת סיכונים, ולכן לא כדאי להשקיע במניות. מה נקרא טווח ארוך? מקובל להגיד שבהפקדות חודשיות מ-7 שנים ומעלה זה טווח ארוך. איזה מסלולים יש שמשקיעים במניות בחסכון לכל ילד הלכה? אינפיניטי הלכה זה במדד העולמי, מיטב דש הלכה זה S&P500, מור הלכה זה במדד עולמי ובת"א 125 [כמדומני, לא בדקתי כרגע]. הראל הלכה זה במדד עולמי ובת"א 125 [גם זה לא בדקתי כרגע]. אבל זה רק 75% חשיפה למניות. בשונה מהחברות שמוזכרות בראש הרשימה שהם כמעט 100% חשיפה למניות. אני נשאל הרבה בנוגע לזה, והתשובות צריכות להיות מותאמות, ראשית, כמה כסף כבר נצבר, אם לא נצבר הרבה כסף, ייתכן שאפשר להשקיע במניות גם בגיל יותר בוגר. מתוך ההבנה שגם אם יהיו ירידות לא יפסידו הרבה כסף, ויהיה אפשר להסתדר, ולפחות יש סיכוי של עליות. ואולי בכלל לא תמיד כדאי למשוך את הכספים כמו שכבר כתבו כאן, ואז אין שום מניעה מלהשקיע במניות.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    274 צפיות
    צ
    @יעקב-פר לא לשכוח להגיש אח"כ בקשה להחזר מס, על מס רוחי הון. [אם באמת יש זכאות, כגון נקודות זיכוי שלא מנוצלות, כפי שמצוי בגיל 18 שאין עבודה] רק שסביר להניח שלא מדובר כאן על סכום גבוה בכלל.
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    369 צפיות
    א
    @טריידר לא לזה התכוונתי. התכוונתי לחיסכון בעמלות (עמלת מינימום) ע"י העברת כסף לחשבון העיקר, וקניית המניות יחד. ואז חלוקת המניות לתת חשבונות.