דילוג לתוכן

האם שכיר שעובד מהבית יכול לקבל החזר מס על הוצאות?

תעסוקה, עסקים ויזמות
4 3 202 3

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    196 צפיות
    ד
    האם לאברך לא מחויב גיוס, תהיה השפעה על מעמדו עקב פתיחת עוסק עצמאי? האם לשכיר תהיה תהיה השפעה על ביטו"ל עקב פתיחת עוסק עצמאי? האם יוכל לקבל מענק עבודה בלי קשר למשכורת האישה? אם תוכלו להרחיב מניסיון איזה סוג עוסק כדאי לפתוח, ומה הדרישות מעוסק עצמאי קטן. (המטרה היא קרן השתלמות) תודה רבה
  • 1 הצבעות
    4 פוסטים
    200 צפיות
    אסתר קונינסקיא
    בס"ד אנחנו מתקרבים למועד פתיחת האפשרות להגשת דוחות לשנת 2025, וזה הזמן לבדוק האם מגיע לכם החזר מס אם שילמתם מס במהלך שנת 2025 – ייתכן מאוד שמגיע לכם לקבל חלק מהמס בחזרה לחשבון הבנק. מה יכול לזכות בהחזר מס? תרומות לפי סעיף 46 -מוכרות במס ,35% מסכום התרומה הפקדות לביטוח חיים -(כולל ביטוח חיים למשכנתא) הפקדות לקרן השתלמות וגמל כעצמאי -מעבר לחיסכון הפנסיוני הן מפחיתות את חבות המס נקודות זיכוי בגין תואר אקדמי או לימודי מקצוע(בהתאם לתחומים ולהיקפים הקבועים בחוק). נקודות זיכוי ממס הכנסה בעד ילד או בוגר עם מוגבלות (גם במקרה של אישור מוועדת השמה) עודף מס שנוכה ממשכורת/ מעבודה נוספת- לעיתים המעביד ניכה יותר מדי מס שינויי מעמד במהלך השנה – נישואים, לידה, סיום לימודים, מעבר מקום מגורים לאזור פיתוח. אי התאמות בין הכנסות לניכויי מס – נפוץ במיוחד בשכירים שעובדים בכמה מקומות. הוצאות מוכרות לשכירים במקרים מסוימים – כגון הוצאות רישיון מקצועי, השתלמות, או תשלום לאיגוד מקצועי. קבלת דמי לידה / אבטלה / מילואים – לפעמים יוצרים מצב של חישוב מס מחדש שמגיע ממנו החזר וישנם כמובן נושאים נוספים שכדאי לבדוק. לאחרונה פנתה אליי לקוחה וביקשה בתמימות שאבדוק האם מגיע לה החזר מס. היא עובדת בכמה מקומות עבודה, ערכה תיאום מס, והמעסיקים ניכו מס בהתאם. לאחר בדיקה שערכתי עבורה התברר כי היא זכאית להחזר מס של כ-8,000 ₪. היא הייתה בהלם וביקשה שאבדוק עבורה גם שש שנים אחורה. כמובן שבדקתי והגשתי עבורה את הדוחות– והיא קיבלה החזר נוסף של כ-20,000 ₪ עבור השנים הקודמות. רוצים לבדוק גם עבורכם? ניתן לבצע בדיקה ללא עלות. עלות הגשת דוח להחזר מס: 10% מגובה ההחזר בפועל + מע"מ. בהצלחה!!
  • 1 הצבעות
    6 פוסטים
    313 צפיות
    צ
    @שמיל-שמיל הנושא היה שכיר שהוא גם עצמאי. תרחיב יותר מה התכוונת.
  • 3 הצבעות
    26 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    ודאי שהדבר הכי נכון הוא לעזור לאדם לצאת ממצבו וזו המעלה הגדולה בצדקה אבל ודאי שאם יבואו למנהלי הגמחי"ם שגם כך משקיעים מזמנם ואני מאמין שרובם אם לא כולם ללא תמורה ועל חשבון המשפחה ויבקשו מהם להתחיל לתחקר את הלווים זה לא לעניין במיוחד שלא תמיד זה נעים למלווה
  • 9 הצבעות
    58 פוסטים
    2k צפיות
    מונטיפיורימ
    נא לפתוח אשכולות נפרדים לשאלות שונות. ניתן לתייג מומחים רלוונטיים.