למה רק חצי מהנתונים?
בשוק ההון אין מיסים?
בנדל"ן העליה ליניארית אבל בבסיס יש מילת קסם-
מינוף.
נדל"ן אפשר למשכן ולהרויח על כסף שאין לך בסכומים ענקיים מה שאומר ש10% רווח זה הרבה יותר מ100% על ההשקעה בסנופי
כן, חוץ מהעליית ערך המטורפת יש גם שכירות נחמדה,
נא לא להראות תמונה חלקית בבקשה, בטח כשאתה מייעץ ללקוחות.
ו
ועוד יותר טוב
@ועוד יותר טוב
-
הדירה שקניתם לילד בפריפריה? מזל טוב, הרגע קניתם לו משקולת. -
"תפסיקו להמר על הדולר: מטבע הוא כלי עבודה, ולא מכשיר השקעה."אף אחד מאיתנו לא יודע מה יקרה עם הדולר שקל, אבל בהנחה שכן נדע- לא כ"כ מעניין מה המטרה שלשמה נוצר מטבע- אפשר לקנות בזול ולמכור ביוקר
תעשה גוגל מאיפה ג'ורג' סורוס עשה את ההון שלו. -
המדריך לנדלן הבטוח@צמיחה
הכפלות, הכפלות
שכחת את מילת הקסם
מינוף
בנדל"ן יש עליית ערך על כסף שאין לך
הקרנות הממונפות בשוק ההון יש בהן מבניות ששוחקת את הקרן לאורך זמן