אף אחד מאיתנו לא יודע מה יקרה עם הדולר שקל, אבל בהנחה שכן נדע- לא כ"כ מעניין מה המטרה שלשמה נוצר מטבע- אפשר לקנות בזול ולמכור ביוקר
תעשה גוגל מאיפה ג'ורג' סורוס עשה את ההון שלו.
ועוד יותר טוב
-
"תפסיקו להמר על הדולר: מטבע הוא כלי עבודה, ולא מכשיר השקעה." -
הדירה שקניתם לילד בפריפריה? מזל טוב, הרגע קניתם לו משקולת.למה רק חצי מהנתונים?
בשוק ההון אין מיסים?
בנדל"ן העליה ליניארית אבל בבסיס יש מילת קסם-
מינוף.
נדל"ן אפשר למשכן ולהרויח על כסף שאין לך בסכומים ענקיים מה שאומר ש10% רווח זה הרבה יותר מ100% על ההשקעה בסנופי
כן, חוץ מהעליית ערך המטורפת יש גם שכירות נחמדה,
נא לא להראות תמונה חלקית בבקשה, בטח כשאתה מייעץ ללקוחות. -
המדריך לנדלן הבטוח@צמיחה
הכפלות, הכפלות
שכחת את מילת הקסם
מינוף
בנדל"ן יש עליית ערך על כסף שאין לך
הקרנות הממונפות בשוק ההון יש בהן מבניות ששוחקת את הקרן לאורך זמן -
המדריך לנדלן הבטוחעוד אחד
הגורו של עולם ההשקעות (באפט, כן) שמי שמשקיע על סמך נתוני העבר כמוהו כמי שנוסע קדימה עם מצלמת רוורס...
אין אפשרות להפסיד בנדל"ן....
אנחנו אחרי עלייה דרסטית שלא היתה מעולם ולא אומרת כלום לגבי ההמשך.
המחיר לא מושפע רק מהיצע וביקוש אלא גם מכח קניה והיכולת של האנשים לקנות דירה ראשונה נורמלית התרחקה מרוב האנשים.
בהשקעה בנדלן יש המון הוצאות נלוות כמו מס רכישה ושבח, תיווך , שכ"ט עו"ד, וגם לטווח הארוך הריבית שוחקת מאוד את הריווחיות,
צריך 'עצה למקני נכסין' תמיד סיעתא מתי לקנות ומה
יש מספיק סיפורים על אנשים שקנו ולא עשו אקזיט
מצ"ב כתבה