@רבות-מחשבות said:
@חיימון
הם כבר תקופה בודקים אפשרות של פתיחת קהילה בחריש
לפני חצי שנה באו האדמו"ר הצעיר בלווי פמליתו לעיר לסקירה על ההתפתחות החרדית שם
הם ג"כ התמודדו על מכרז בשכונת חריש דרום שנמצאת בשלבי פיתוח
אני לא יודע היכן זה אוחז מצידם כעת
אגב
חריש דרום צמודה מאוד לבצוותא
בעיקרון היא יכולה להיחשב שכונת המשך.