דילוג לתוכן

לקניית רכב לקחת הלוואה או להשתמש במזומן?

כלכלת המשפחה
6 4 212 4
  • אשמח לשמוע מכם על אפשרויות
    ברשותי 50 אלף שקלים לקניית רכב האם לקנות איתם את הרכב או להשקיע אותם ובמקביל לקחת הלוואה בנקאית או מקופת גמל וכו....{אם כן כמה אחוזים מקופת גמל אפשר לקחת הלוואה והאם רלוונטי להפקיד את ה50 אלש ומיד לקחת על חשבון זה הלוואה}
    אשמח לעזרה תודה רבה!!

  • אשמח לשמוע מכם על אפשרויות
    ברשותי 50 אלף שקלים לקניית רכב האם לקנות איתם את הרכב או להשקיע אותם ובמקביל לקחת הלוואה בנקאית או מקופת גמל וכו....{אם כן כמה אחוזים מקופת גמל אפשר לקחת הלוואה והאם רלוונטי להפקיד את ה50 אלש ומיד לקחת על חשבון זה הלוואה}
    אשמח לעזרה תודה רבה!!

    @יאיר-אלדרק אפשר להפקיד ומיד לקחת הלוואה אם זה קופת גמל או כל דבר נזיל בדרך כלל עד 80% ומניתי 50%, במור זה אפילו 60. העלת אפשרות מצוינת שאפשר לעשות אותה בכל מיני צורות למשל בדוגמא שהבאת אם תשים 50 אלף לקצת יותר מ7 שנים תכפיל את זה ועל הלוואה מקופת גמל אם תשלם רק את הריבית בתשלומים ל7 שנים (אחת מצורות הפרעון שהבתי השקעות מציעות), תשלם לפי הריביות של היום פריים מינוס חצי 17 וחצי אלך כך שהרווחת 33 אלף ובתשלומים של 208 שקל בלבד לחודש ומן הסתם הריבית תרד עוד וזה יהיה פחות. כמובן מינופים כאלה ועוד אחרים צריכים תכנון |(למשל אם בסוף ה7 שנים השוק יורד איך להמשיך את המינוף) אין בזה משום המלצה אלא פתיחת עינים המומחים האמיתים קונים רכבים, ריהוט, חתונות ילדים, ואפילו דירות כשמשלמים רק את הריבית עשרות שנים ותיק הנכסים צומח לאין שיעור.

  • @יאיר-אלדרק אפשר להפקיד ומיד לקחת הלוואה אם זה קופת גמל או כל דבר נזיל בדרך כלל עד 80% ומניתי 50%, במור זה אפילו 60. העלת אפשרות מצוינת שאפשר לעשות אותה בכל מיני צורות למשל בדוגמא שהבאת אם תשים 50 אלף לקצת יותר מ7 שנים תכפיל את זה ועל הלוואה מקופת גמל אם תשלם רק את הריבית בתשלומים ל7 שנים (אחת מצורות הפרעון שהבתי השקעות מציעות), תשלם לפי הריביות של היום פריים מינוס חצי 17 וחצי אלך כך שהרווחת 33 אלף ובתשלומים של 208 שקל בלבד לחודש ומן הסתם הריבית תרד עוד וזה יהיה פחות. כמובן מינופים כאלה ועוד אחרים צריכים תכנון |(למשל אם בסוף ה7 שנים השוק יורד איך להמשיך את המינוף) אין בזה משום המלצה אלא פתיחת עינים המומחים האמיתים קונים רכבים, ריהוט, חתונות ילדים, ואפילו דירות כשמשלמים רק את הריבית עשרות שנים ותיק הנכסים צומח לאין שיעור.

    @יאיר-אלדרק אתה לא תוכל לקבל על S&P יותר מ50% הלוואה.
    אבל אם אתה יכול לעמוד בחזרי הלוואה למה לא לעשות הוראת קבע על סכום החזר ההלוואה לקופת גמל?

  • אשמח לשמוע מכם על אפשרויות
    ברשותי 50 אלף שקלים לקניית רכב האם לקנות איתם את הרכב או להשקיע אותם ובמקביל לקחת הלוואה בנקאית או מקופת גמל וכו....{אם כן כמה אחוזים מקופת גמל אפשר לקחת הלוואה והאם רלוונטי להפקיד את ה50 אלש ומיד לקחת על חשבון זה הלוואה}
    אשמח לעזרה תודה רבה!!

    @יאיר-אלדרק רעיון מעניין
    שים לב שמסתמא תרצה לשדרג את הרכב הרבה לפני טווח הזמן המינימלי להשקעה פאסיבית
    אז הקרן של שווי הרכב באותו זמן תהיה נעולה

    ולשבע שנים אף אחד לא מבטיח הכפלה
    ייתכן גם הפסד

  • @יאיר-אלדרק אפשר להפקיד ומיד לקחת הלוואה אם זה קופת גמל או כל דבר נזיל בדרך כלל עד 80% ומניתי 50%, במור זה אפילו 60. העלת אפשרות מצוינת שאפשר לעשות אותה בכל מיני צורות למשל בדוגמא שהבאת אם תשים 50 אלף לקצת יותר מ7 שנים תכפיל את זה ועל הלוואה מקופת גמל אם תשלם רק את הריבית בתשלומים ל7 שנים (אחת מצורות הפרעון שהבתי השקעות מציעות), תשלם לפי הריביות של היום פריים מינוס חצי 17 וחצי אלך כך שהרווחת 33 אלף ובתשלומים של 208 שקל בלבד לחודש ומן הסתם הריבית תרד עוד וזה יהיה פחות. כמובן מינופים כאלה ועוד אחרים צריכים תכנון |(למשל אם בסוף ה7 שנים השוק יורד איך להמשיך את המינוף) אין בזה משום המלצה אלא פתיחת עינים המומחים האמיתים קונים רכבים, ריהוט, חתונות ילדים, ואפילו דירות כשמשלמים רק את הריבית עשרות שנים ותיק הנכסים צומח לאין שיעור.

    @השומר באיזה מסלול לא מנייתי אכפיל את הסכום אחרי 7 שנים?

  • @השומר באיזה מסלול לא מנייתי אכפיל את הסכום אחרי 7 שנים?

    @יאיר-אלדרק לא נראה לי שיש התכוונתי אם תלווה רק 50 או 60 אחוז.

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    111 צפיות
    א
    @חיסכון-לחתונה said: א. אשמח לשמוע באיזה בנק ומה הסיבה שקיבלת הלוואה במחיר כזה? (האם לקחת ג"כ משכנתא מאותו בנק באותו זמן? פאג"י, אכן בגלל משכנתא, פלוס המלצה שהיתה לי על החשבון בגלל התנהלות תקינה במשך שנים רבות. ב.כתבת שאתה לא מאמין במדד S&P500, ע"פ מה האמון שלך בנוי? על אנשים אנונימים שכותבים תגובות בפורומים? כי אם אתה שואל כאן מה לעשות אם הכסף אז מסתמא לא עברת קורסים כל שהם... יש די והותר נידונים על זה בכל פורום ותת פורום אפשרי, ובכל פינת קפה מאולתרת, אין ענין גם כאן... בוא נניח שזו תחושת כרס אישית שלי, וזו בעיה שלי. עכ"פ זה הנתון. ג. הפריים ב12 שנה יכול להשתנות הרבה מאוד. ואתה מסתמא מחפש השקעה לתווך ארוך, לכן מי אמר שה"ריבית האטקרטיבית" תשאר גם עוד 3 שנים ממש לאו דווקא לטווח ארוך, אפילו פיקדון עם תחנות יציאה נוחות כדי לברוח ברגע שזה כבר לא ישתלם. או להפך - תשואה שמבוססת גם היא על הפריים או ריבית בנק ישראל והנגזרים ממנה, וכך זה ימשיך להיות משתלם תמיד. ד. בהלוואת שיעבוד נכס במשכנתא שמוצערת עבור שיפוץ וכדו' אפשר להשיג ריביות נמוכות יותר יכול להיות, אבל לא שווה לי את ההתעסקות. גם ההלוואה הנ"ל - כל השאלה שלי מתחילה אחרי שכבר יש לי את הכסף ביד והשאלה היא האם להחזיר או להשקיע אותו. אני לא מאלה שלוקחים הלוואות בשביל להשקיע, לא בשלב זה של החיים.
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    78 צפיות
    ב
    אני רוצה להלות לחבר שלי סכום גדול. ואני מחפש שטר שמועיל לפי התורה ולפי חוקי המדינה להדפסה, אשמח שמי שיש לו יעלה את זה כאן.
  • 12 הצבעות
    22 פוסטים
    978 צפיות
    M
    מה זה מועדון הוט ? ואיך מצטרפים ?
  • 6 הצבעות
    4 פוסטים
    301 צפיות
    אבי ר.א
    @משתמשת כתב באסור או מותר לקנות במבצעים? אסור או מותר לקחת הלוואות?: כשיש חגיגה ביש, אנחנו הולכים לאושר עד.... אותם מבצעים בלי להשתולל, בלי להתחייב, בלי להרגיש את שנאת ההפסד (טוב הגזמנו, לא אותם מבצעים בדיוק. אחרים.) בעבר באמת היה אותם מבצעים באושר עד, רק בפעם האחרונה היה רק חלק מועט, אלא שבד"כ גם בשפע ברכת השם יש אותם מבצעים. מה שחשוב לי בזה זה שגם מי שכן קונה במבצעים שידע שהוא לא צריך לעשות אשראי של יש בשביל החגיגות.
  • 1 הצבעות
    21 פוסטים
    863 צפיות
    ה
    @מפתח_בינה תעלה בבקשה את החשבונית כמובן בטשטוש הפרטים שלך