דילוג לתוכן

הפסדנו במלחמה מול איראן!

  • unnamed.jpg
    הפסדנו במלחמה מול איראן. 🇮🇷

    זה קצת קשה לשמוע, וקצת פוגע לנו באגו, אבל לדעתי אנחנו רחוקים מאד מניצחון — ולהפך, אנחנו קרובים להפסד במערכה. 📉

    ואני אסביר:
    אני לא חושב שהאיראנים בתחילת המערכה חשבו שהם חזקים יותר מארצות הברית וישראל. הם ידעו שהם יכולים להכאיב לנו מאד, אבל מפה ועד להכריע את הצבאות החזקים בעולם? הם ידעו שזה לא אפשרי. 🚫

    כשצה"ל פרסם תמונות וסרטונים של חיל האוויר מפציץ שדות נפט, מפקדות וכו' — חוץ מה"שואו", כך לא משיגים הכרעה. 🎬 ככה מציגים מצג לעם שלך שאתה עושה משהו, אבל מפה ולניצחון אמיתי הדרך ארוכה.

    לאיראנים כואב שהפציצו להם מפקדות והרגו להם מנהיגים, אבל מבחינתם זה עוד תקלה בדרך ליעד. מבחינת המשטר בטהרן, הישרדות זוהי הניצחון האמיתי. 🛡️ וכל עוד הוא קיים, הוא ימצא את הדרך לחזור לעצמו (עיין ערך חמאס).

    לכן גם אין להם בעיה לדון על כמה זמן הם יקפיאו את פרויקט הגרעין, כי בסוף הם מקבלים חותמת רשמית שהמשטר עדיין חי וקיים. ✅ ואל תדאגו — גם את הפיקוח של ארצות הברית אפשר לסובב ולשקר. 🤥

    ומכיוון שהישרדות זה שם המשחק — המלחמות האחרונות עשו משהו, אבל במלחמה לפי הכללים של איראן, הם ניצחו. ⏳

  • כמו תמיד מי שרוצה להמשיך לקבל תוכן פיננסי איכותי מוזמן לשלוח הודעה למייל khny887@gmail.com הפורום הפיננסי

  • unnamed.jpg
    הפסדנו במלחמה מול איראן. 🇮🇷

    זה קצת קשה לשמוע, וקצת פוגע לנו באגו, אבל לדעתי אנחנו רחוקים מאד מניצחון — ולהפך, אנחנו קרובים להפסד במערכה. 📉

    ואני אסביר:
    אני לא חושב שהאיראנים בתחילת המערכה חשבו שהם חזקים יותר מארצות הברית וישראל. הם ידעו שהם יכולים להכאיב לנו מאד, אבל מפה ועד להכריע את הצבאות החזקים בעולם? הם ידעו שזה לא אפשרי. 🚫

    כשצה"ל פרסם תמונות וסרטונים של חיל האוויר מפציץ שדות נפט, מפקדות וכו' — חוץ מה"שואו", כך לא משיגים הכרעה. 🎬 ככה מציגים מצג לעם שלך שאתה עושה משהו, אבל מפה ולניצחון אמיתי הדרך ארוכה.

    לאיראנים כואב שהפציצו להם מפקדות והרגו להם מנהיגים, אבל מבחינתם זה עוד תקלה בדרך ליעד. מבחינת המשטר בטהרן, הישרדות זוהי הניצחון האמיתי. 🛡️ וכל עוד הוא קיים, הוא ימצא את הדרך לחזור לעצמו (עיין ערך חמאס).

    לכן גם אין להם בעיה לדון על כמה זמן הם יקפיאו את פרויקט הגרעין, כי בסוף הם מקבלים חותמת רשמית שהמשטר עדיין חי וקיים. ✅ ואל תדאגו — גם את הפיקוח של ארצות הברית אפשר לסובב ולשקר. 🤥

    ומכיוון שהישרדות זה שם המשחק — המלחמות האחרונות עשו משהו, אבל במלחמה לפי הכללים של איראן, הם ניצחו. ⏳

    @שמעון-יוחאי-חסן
    אנחנו לא הפסדנו.
    מדינת ישראל הפסידה.
    מדינת ישראל תפסיד בעז"ה גם במלחמה נגד שומרי התורה.

  • unnamed.jpg
    הפסדנו במלחמה מול איראן. 🇮🇷

    זה קצת קשה לשמוע, וקצת פוגע לנו באגו, אבל לדעתי אנחנו רחוקים מאד מניצחון — ולהפך, אנחנו קרובים להפסד במערכה. 📉

    ואני אסביר:
    אני לא חושב שהאיראנים בתחילת המערכה חשבו שהם חזקים יותר מארצות הברית וישראל. הם ידעו שהם יכולים להכאיב לנו מאד, אבל מפה ועד להכריע את הצבאות החזקים בעולם? הם ידעו שזה לא אפשרי. 🚫

    כשצה"ל פרסם תמונות וסרטונים של חיל האוויר מפציץ שדות נפט, מפקדות וכו' — חוץ מה"שואו", כך לא משיגים הכרעה. 🎬 ככה מציגים מצג לעם שלך שאתה עושה משהו, אבל מפה ולניצחון אמיתי הדרך ארוכה.

    לאיראנים כואב שהפציצו להם מפקדות והרגו להם מנהיגים, אבל מבחינתם זה עוד תקלה בדרך ליעד. מבחינת המשטר בטהרן, הישרדות זוהי הניצחון האמיתי. 🛡️ וכל עוד הוא קיים, הוא ימצא את הדרך לחזור לעצמו (עיין ערך חמאס).

    לכן גם אין להם בעיה לדון על כמה זמן הם יקפיאו את פרויקט הגרעין, כי בסוף הם מקבלים חותמת רשמית שהמשטר עדיין חי וקיים. ✅ ואל תדאגו — גם את הפיקוח של ארצות הברית אפשר לסובב ולשקר. 🤥

    ומכיוון שהישרדות זה שם המשחק — המלחמות האחרונות עשו משהו, אבל במלחמה לפי הכללים של איראן, הם ניצחו. ⏳

    @שמעון-יוחאי-חסן said:

    הפסדנו במלחמה מול איראן.

    @שמעון-יוחאי-חסן said:

    אני לא חושב שהאיראנים בתחילת המערכה חשבו

    מסכים איתך לגמרי מהמבט של האיראנים, אבל ביחס לצד שלנו, אני לא חושב שהנלחמים באיראן חשבו בתחילת המערכה שהם בטוח יצליחו להפיל את המשטר תוך כדי המלחמה. וזה לא היתה מטרתם המוצהרת.
    מטרתם היתה
    א. להחליש את הנהגת המשטר מאוד - ובזה בחסדי שמיים הצליחו לחסל את בכירי הנהגת המשטר.
    ב. לעכב את תכנית הטילים הבליסטית ולמנוע את פיתוחה ולחסל את האיום הקיומי הנשקף ממנה. - ובזה הצליחו בחסדי שמים לעכב ולהשמיד מפעלים בכל שרשרת הייצור של הטילים בליסטים.
    ג. להמשיך את עיכוב ומניעת תכנית הגרעין בחיסול מדענים וכדו' - ובזה בחסדי שמים הצליחו לחסל עוד מדענים בכירים.
    אלו היו מטרות המלחמה, ובחסדי שמיים המרובים ובעזרתו הצליחו מעבר למשוער, ועל כל זאת יש להודות לבורא עולם.
    ונכון שאיראן נאחזים בקרנות המזבח להחזיק את המשטר המוחלש והמקרטע, אבל זה היה צפוי שיתכן ויקרה כך, ומטרת המלחמה לא היתה שזה וודאי ישתנה. אלא להכין את התשתית ולעזור לעם שיוכל לשנות זאת. והלוואי שזה יקרה המשך.

    @שואף-לדעת said:

    אנחנו לא הפסדנו.
    מדינת ישראל הפסידה.

    נזכרתי בתובנה מזמן המלחמה... יש משהו שבנוגע למלחמה באיראן ההרגשה היא שזה המדינה היא זאת שמפסידה או מנצחת, וממילא זה לא קשור אלינו.
    וכפועל יוצא מזה, גם כשאיומים קיומיים עלינו, הוסרו מעלינו, יתכן שלא מרגישים את הצורך להודות לקב"ה. [פחות ראינו, קידושים, ומעמדי נשמת המוניים, לרגל זה שחיסלו את תוכנית הגרעין, חמינאי וכו']. כי המחשבה שזה לא קשור אלינו אלא זאת המדינה. וראשיה בכלל אינם שותומ"צ.
    וזה טעות. כי אדרבה הנכון הוא שזה רק בגללינו ורק בשבילנו ורק בגלל לומדי התורה והמחזיקים בעץ החיים, במצוות ובתורה הקדושה, רק בגללינו זה קרה, וניתן סיעתא דשמייא ודעת נכונה ותזמון נכון, וכן ניתן דעת אצל נשיא המעצמה הגדולה, להגן עלינו ולהילחם בעדינו. ועלינו ולנו החובה להודות על כל מה שקרה לנו ועל הצלתינו.
    יש משהו קצת מורכב, בזה, שמצד אחד ראשי המדינה שעל ידם באה הצלתינו אינם שותומו"צ. ומהצד השני האיום שנלחמים בו הוא עלינו ואנחנו ניצלים ממנו, ויש כאלה שמכח זה מדחיקים את זה שזה המדינה וכו' ולא קשור אלינו. אבל האמת היא שאין בכך מורכבות ושום סתירה, ההצלה היא שלנו, ולנו יש להודות, הגם שמי שמנהל זאת בפועל הם אנשים שאין לנו שייכות איתם והם נגד התורה, ואנו סולדים מהם.
    פעם שמעתי משל יפה, שאם אתה נוסע באוטובוס והנהג אינו יהודי ואתה ניצל בדרך ברגע האחרון מתאונה קטלנית ח"ו. אתה לא מתחיל לחשבן, רגע... אבל הנהג אינו יהודי, אז זה לא קשור אלי. אלא פשוט וברור שאתה מודה לקב"ה שהציל אותך ולא משנה מי הנהג, אז אותו הדבר ביחס לאויבים שמאיימים להשמידינו לא משנה מי הנהג של האוטובוס של המדינה אם הוא אינו יהודי או שאינו שותומ"צ, בכל מצב הרי הקב"ה הציל אותך, ודווקא עלינו מוטלת החובה והזכות להודות לקב"ה על הצלתינו.

  • @שמעון-יוחאי-חסן
    אנחנו לא הפסדנו.
    מדינת ישראל הפסידה.
    מדינת ישראל תפסיד בעז"ה גם במלחמה נגד שומרי התורה.

    פוסט זה נמחק!
  • @שמעון-יוחאי-חסן said:

    הפסדנו במלחמה מול איראן.

    @שמעון-יוחאי-חסן said:

    אני לא חושב שהאיראנים בתחילת המערכה חשבו

    מסכים איתך לגמרי מהמבט של האיראנים, אבל ביחס לצד שלנו, אני לא חושב שהנלחמים באיראן חשבו בתחילת המערכה שהם בטוח יצליחו להפיל את המשטר תוך כדי המלחמה. וזה לא היתה מטרתם המוצהרת.
    מטרתם היתה
    א. להחליש את הנהגת המשטר מאוד - ובזה בחסדי שמיים הצליחו לחסל את בכירי הנהגת המשטר.
    ב. לעכב את תכנית הטילים הבליסטית ולמנוע את פיתוחה ולחסל את האיום הקיומי הנשקף ממנה. - ובזה הצליחו בחסדי שמים לעכב ולהשמיד מפעלים בכל שרשרת הייצור של הטילים בליסטים.
    ג. להמשיך את עיכוב ומניעת תכנית הגרעין בחיסול מדענים וכדו' - ובזה בחסדי שמים הצליחו לחסל עוד מדענים בכירים.
    אלו היו מטרות המלחמה, ובחסדי שמיים המרובים ובעזרתו הצליחו מעבר למשוער, ועל כל זאת יש להודות לבורא עולם.
    ונכון שאיראן נאחזים בקרנות המזבח להחזיק את המשטר המוחלש והמקרטע, אבל זה היה צפוי שיתכן ויקרה כך, ומטרת המלחמה לא היתה שזה וודאי ישתנה. אלא להכין את התשתית ולעזור לעם שיוכל לשנות זאת. והלוואי שזה יקרה המשך.

    @שואף-לדעת said:

    אנחנו לא הפסדנו.
    מדינת ישראל הפסידה.

    נזכרתי בתובנה מזמן המלחמה... יש משהו שבנוגע למלחמה באיראן ההרגשה היא שזה המדינה היא זאת שמפסידה או מנצחת, וממילא זה לא קשור אלינו.
    וכפועל יוצא מזה, גם כשאיומים קיומיים עלינו, הוסרו מעלינו, יתכן שלא מרגישים את הצורך להודות לקב"ה. [פחות ראינו, קידושים, ומעמדי נשמת המוניים, לרגל זה שחיסלו את תוכנית הגרעין, חמינאי וכו']. כי המחשבה שזה לא קשור אלינו אלא זאת המדינה. וראשיה בכלל אינם שותומ"צ.
    וזה טעות. כי אדרבה הנכון הוא שזה רק בגללינו ורק בשבילנו ורק בגלל לומדי התורה והמחזיקים בעץ החיים, במצוות ובתורה הקדושה, רק בגללינו זה קרה, וניתן סיעתא דשמייא ודעת נכונה ותזמון נכון, וכן ניתן דעת אצל נשיא המעצמה הגדולה, להגן עלינו ולהילחם בעדינו. ועלינו ולנו החובה להודות על כל מה שקרה לנו ועל הצלתינו.
    יש משהו קצת מורכב, בזה, שמצד אחד ראשי המדינה שעל ידם באה הצלתינו אינם שותומו"צ. ומהצד השני האיום שנלחמים בו הוא עלינו ואנחנו ניצלים ממנו, ויש כאלה שמכח זה מדחיקים את זה שזה המדינה וכו' ולא קשור אלינו. אבל האמת היא שאין בכך מורכבות ושום סתירה, ההצלה היא שלנו, ולנו יש להודות, הגם שמי שמנהל זאת בפועל הם אנשים שאין לנו שייכות איתם והם נגד התורה, ואנו סולדים מהם.
    פעם שמעתי משל יפה, שאם אתה נוסע באוטובוס והנהג אינו יהודי ואתה ניצל בדרך ברגע האחרון מתאונה קטלנית ח"ו. אתה לא מתחיל לחשבן, רגע... אבל הנהג אינו יהודי, אז זה לא קשור אלי. אלא פשוט וברור שאתה מודה לקב"ה שהציל אותך ולא משנה מי הנהג, אז אותו הדבר ביחס לאויבים שמאיימים להשמידינו לא משנה מי הנהג של האוטובוס של המדינה אם הוא אינו יהודי או שאינו שותומ"צ, בכל מצב הרי הקב"ה הציל אותך, ודווקא עלינו מוטלת החובה והזכות להודות לקב"ה על הצלתינו.

    @רק-יגיעה-בתורה
    בסוף מבצע שאגת הארי סיפרו לנו שהצלחנו למחוק את פרויקט הגרעין ואת יצור הטילים הבליסטיים מה שהתברר כלא נכון
    הייתה מטרה לארצות הברית להפיל את המשטר דרך חדירת מתנגדים כורדים והריגת לוחמי הבסיג׳ מה שלא צלח
    בתחילת המלחמה ביבי וטראמפ אמרו לעם האיראני אנחנו מכינים את השטח עבורכם וברגע שניתן את האות תצאו להפגנות נגד הממשל קרה או לא?
    וכמו שאתה אומר התברר להם בסוף שהם לא יצליחו אז הם התחילו להתנחם בכמה מפעלים ואוניות של חיל הים שהפציצו לאיראנים
    לדעתך אם תיפתח עוד מערכה מול איראן לא ישוגרו מאיראן לישראל טילים בליסטיים? אם כן אז גם את זה לא הצלחנו לעשות

  • זה אומר שצריך דחוף לקדם בכל הכוח פינוי בינוי

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    89 צפיות
    א יידישע קאפא
    מה המומלצים? לא מרוחים ועניינים ומפרטים מרישא ועד גמירא
  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    58 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • 16 הצבעות
    22 פוסטים
    759 צפיות
    אבי ר.א
    @מחשב-מסלול-מחדש באמת לא ברור לי למה. @מונטיפיורי לעיונך. לאחרונה שמתי לב שכבר לא נותן לי התראות על שהזכירו אותי, וחשבתי שזה שינוי שנהיה בפורום, עכשיו אני מבין. תודה על תשומת הלב.
  • 2 הצבעות
    7 פוסטים
    477 צפיות
    אבי ה-נערהא
    @רואה-את-הנולד said: ללא מקורות מימון חיצוניים משמעותיים, מודל כמו של יד שמשון חייב גידול מתמשך וחזק כדי להחזיק לאורך עשרות שנים. אם זה לא קורה – קיים סיכון אמיתי לקושי לעמוד בהתחייבויות. נשמע לי קצת תלוש. איך הרב קלסר תומך במשהו שיכול ברגע אחד לקרוס (כי אם הבנתי אז הגלגל של לעצור מתן הלוואות יעצור את המשך התרומות וברגע זה יקרוס)? זה אולי מסביר את הכנס של יד שמשון הערב ואת ההיסטריה שלהם מזה שאברכים מצאו מקומות חדשים שדרכם יוכלו לחתן את הילדים, חשבתי שמה ששמעתי זה דמגוגיה זולה סתם כי הם מזלזלים באינטלגנציה של הציבור, כנראה שמדובר ממצוקה שלהם ואם כן אני מושך את מילותיי שחס וחלילה לא בגללנו הגמח יקרוס!!
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    134 צפיות
    ד
    רק להוסיף שנכון מאוד שהשקל התחזק בשנה האחרונה , אבל בעיקר הדולר הוא זה שנחלש , ואת זה אפשר לראות שגם ביחס ליורו הוא נחלש וביחס לעוד מטבעות .