דילוג לתוכן

השקעה לתינוק פתיחת קופת גמל להשקעה לתינוק שנולד הפקדה חודשית עד החתונה

  • אשמח לדעת איפה כדאי לפתוח קופת גמל להשקעה לתינוק שנולד
    מדובר בחיסכון חודשי של 400 ש"ח בחודש

  • אשמח לדעת איפה כדאי לפתוח קופת גמל להשקעה לתינוק שנולד
    מדובר בחיסכון חודשי של 400 ש"ח בחודש

    @iester
    מזל טוב
    הכי קל ופשוט לפנות לבנקל,
    הם פותחים בהראל בדמי ניהול 0.6.
    https://benakel.org/savings/

  • אפשר לפתוח על שם הילד??

  • אפשר לפתוח על שם הילד??

    @דסוסו קופת גמל כן אבל למה על שמו מה רע על שמך או אשתך זה סתם יכול להגביל בעתיד לכל מיני דברים.

  • מה עושים כשמדובר בילד שני, כאשר על הראשון נפתח כבר בהראל דרך בנקל, האם לעשות פיזור השקעות במקום אחר. אגב בחשבון בהראל עם כל העליה הגדולה מתחילת השנה כ9.36% תשואה, עלה לי רק ב0.83% [נכון להיום, בגלל ירידת הדולר], האם במקומות אחרים זה יותר טוב?
    או להשאיר הכל בחשבון אחד, או בשני חשבונות בהראל האם יש הבדל בתשואה? [כי מסברא אין הבדל].

  • אם תמצא דמי ניהול זולים יותר בחברות שיש להם הכשר שמקובל עליך אז יכול להיות שעדיף לך שם
    מה שצריך לבדוק זה באיזה מסלול אתה מעוניין
    יש כאלו שיגידו רק סנופי יש כאלו שיגידו עולמי (אם יש כשר) ויש כאלו שיגידו בישראל ויש כאלו שיחלקו
    בסוף אתה המחליט בזה רק חשוב שתדע את הדברים ולקראת מה אתה הולך

    בהצלחה והמון מזל טוב

  • מה עושים כשמדובר בילד שני, כאשר על הראשון נפתח כבר בהראל דרך בנקל, האם לעשות פיזור השקעות במקום אחר. אגב בחשבון בהראל עם כל העליה הגדולה מתחילת השנה כ9.36% תשואה, עלה לי רק ב0.83% [נכון להיום, בגלל ירידת הדולר], האם במקומות אחרים זה יותר טוב?
    או להשאיר הכל בחשבון אחד, או בשני חשבונות בהראל האם יש הבדל בתשואה? [כי מסברא אין הבדל].

    @iester said:

    מה עושים כשמדובר בילד שני, כאשר על הראשון נפתח כבר בהראל דרך בנקל, האם לעשות פיזור השקעות במקום אחר.

    אפשר לפתוח באותה חברה במסלול אחר, לדוגמא אם פתחת בהראל S&P500, אתה יכול עכשיו לפתוח בהראל בעוקב מדדי מניות. או לפתוח בחברה אחרת ולבחור מסלול שיש בחברה אחרת לפי המדיניות שלה. וכפי שכתב @בן-עליה א"א להמליץ לך, אתה צריך לדעת מה אתה רוצה, ולהבין מה אתה עושה.

    אגב בחשבון בהראל עם כל העליה הגדולה מתחילת השנה כ9.36% תשואה, עלה לי רק ב0.83% [נכון להיום, בגלל ירידת הדולר], האם במקומות אחרים זה יותר טוב?

    כמובן כל חברה זה לפי המדיניות שלה, אבל מסלול עוקב מדד S&P500 די דומה בכל החברות.

    או להשאיר הכל בחשבון אחד, או בשני חשבונות בהראל האם יש הבדל בתשואה? [כי מסברא אין הבדל].

    אין הבדל,
    זה ענין של מה יותר נוח לך, קופה אחת ששם כל הכסף, או לחלק את הכסף קופה לכל ילד.

נושאים מוצעים