השוק יקר!!! ממתי?
-
לאחרונה שומעים יותר ויותר בציבור החרדי ש"השוק יקר" -ולא כדאי להיכנס עכשיו.
החלטתי לבדוק "מתי" הוא התייקר , הנה התוצאות מאתר "ביזפורטל":2013- בועה מתפתחת בארה"ב ובברזיל, "זה יכול להיגמר רע"
2014-"יש סימני בועה במניות ההיי טק, זה מזכיר את שנות ה-90"
2014- שילר מזהיר: "השוק בארה"ב נמצא באחת הרמות היקרות בכל הזמנים"
2016- המדד של הפרופ' זוכה פרס נובל שמאותת שהשוק יקר (כמו ב-2008)
2016- 78% מהנשאלים מצביעים על תמחור יתר.
2017- האם אנחנו על סף תהום?
2017- להיות זהירים במיוחד בהשקעה בשוק המניות האמריקני.
2019- קרן המטבע העולמית: "שוק המניות האמריקאי מתומחר בהערכת יתר".
2021-זהירות: גל הנפקות הוא סימן למפולת עתידית.
2024- האינדיקטור של וורן באפט מאותת על ירידות ב-S&P 500 - מה הסיבה?
2025- "ה-S&P 500 ייפול ב-20% עד סוף השנה, השוק לא מתמחר מיתון".
04/2026- "השפל האמיתי בשווקים עוד לפנינו".היום- בנק אוף אמריקה מזהיר ממימושים בוול סטריט: יותר מדי נורות אזהרה בשוק.
היום:
לסיכום: ניסיתי להמחיש את מה שכל המחקרים מוכיחים - ש"אין דרך לתזמן את השוק". עם זאת, ברור לחלוטין שיהיו ירידות , אך אף אחד לא באמת יודע מתי זה יקרה, באיזו עוצמה, ומאיזו סיבה.
נ.ב דרך אגב איסוף החומר לקח לי זמן, אשמח לדעת אם זה הביא תועלת.
-
מ משה צבי התייחס לנושא זה
-
לאחרונה שומעים יותר ויותר בציבור החרדי ש"השוק יקר" -ולא כדאי להיכנס עכשיו.
החלטתי לבדוק "מתי" הוא התייקר , הנה התוצאות מאתר "ביזפורטל":2013- בועה מתפתחת בארה"ב ובברזיל, "זה יכול להיגמר רע"
2014-"יש סימני בועה במניות ההיי טק, זה מזכיר את שנות ה-90"
2014- שילר מזהיר: "השוק בארה"ב נמצא באחת הרמות היקרות בכל הזמנים"
2016- המדד של הפרופ' זוכה פרס נובל שמאותת שהשוק יקר (כמו ב-2008)
2016- 78% מהנשאלים מצביעים על תמחור יתר.
2017- האם אנחנו על סף תהום?
2017- להיות זהירים במיוחד בהשקעה בשוק המניות האמריקני.
2019- קרן המטבע העולמית: "שוק המניות האמריקאי מתומחר בהערכת יתר".
2021-זהירות: גל הנפקות הוא סימן למפולת עתידית.
2024- האינדיקטור של וורן באפט מאותת על ירידות ב-S&P 500 - מה הסיבה?
2025- "ה-S&P 500 ייפול ב-20% עד סוף השנה, השוק לא מתמחר מיתון".
04/2026- "השפל האמיתי בשווקים עוד לפנינו".היום- בנק אוף אמריקה מזהיר ממימושים בוול סטריט: יותר מדי נורות אזהרה בשוק.
היום:
לסיכום: ניסיתי להמחיש את מה שכל המחקרים מוכיחים - ש"אין דרך לתזמן את השוק". עם זאת, ברור לחלוטין שיהיו ירידות , אך אף אחד לא באמת יודע מתי זה יקרה, באיזו עוצמה, ומאיזו סיבה.
נ.ב דרך אגב איסוף החומר לקח לי זמן, אשמח לדעת אם זה הביא תועלת.
לאחרונה שומעים יותר ויותר בציבור החרדי ש"השוק יקר" -ולא כדאי להיכנס עכשיו.
החלטתי לבדוק "מתי" הוא התייקר , הנה התוצאות מאתר "ביזפורטל":2013- בועה מתפתחת בארה"ב ובברזיל, "זה יכול להיגמר רע"
2014-"יש סימני בועה במניות ההיי טק, זה מזכיר את שנות ה-90"
2014- שילר מזהיר: "השוק בארה"ב נמצא באחת הרמות היקרות בכל הזמנים"
2016- המדד של הפרופ' זוכה פרס נובל שמאותת שהשוק יקר (כמו ב-2008)
2016- 78% מהנשאלים מצביעים על תמחור יתר.
2017- האם אנחנו על סף תהום?
2017- להיות זהירים במיוחד בהשקעה בשוק המניות האמריקני.
2019- קרן המטבע העולמית: "שוק המניות האמריקאי מתומחר בהערכת יתר".
2021-זהירות: גל הנפקות הוא סימן למפולת עתידית.
2024- האינדיקטור של וורן באפט מאותת על ירידות ב-S&P 500 - מה הסיבה?
2025- "ה-S&P 500 ייפול ב-20% עד סוף השנה, השוק לא מתמחר מיתון".
04/2026- "השפל האמיתי בשווקים עוד לפנינו".היום- בנק אוף אמריקה מזהיר ממימושים בוול סטריט: יותר מדי נורות אזהרה בשוק.
היום:
לסיכום: ניסיתי להמחיש את מה שכל המחקרים מוכיחים - ש"אין דרך לתזמן את השוק". עם זאת, ברור לחלוטין שיהיו ירידות , אך אף אחד לא באמת יודע מתי זה יקרה, באיזו עוצמה, ומאיזו סיבה.
נ.ב דרך אגב איסוף החומר לקח לי זמן, אשמח לדעת אם זה הביא תועלת.
מוערך מאוד!
זהוהודעה שלוקחת יותר מ2 דקות של ניסוח, אז שאפו. -
לאחרונה שומעים יותר ויותר בציבור החרדי ש"השוק יקר" -ולא כדאי להיכנס עכשיו.
החלטתי לבדוק "מתי" הוא התייקר , הנה התוצאות מאתר "ביזפורטל":2013- בועה מתפתחת בארה"ב ובברזיל, "זה יכול להיגמר רע"
2014-"יש סימני בועה במניות ההיי טק, זה מזכיר את שנות ה-90"
2014- שילר מזהיר: "השוק בארה"ב נמצא באחת הרמות היקרות בכל הזמנים"
2016- המדד של הפרופ' זוכה פרס נובל שמאותת שהשוק יקר (כמו ב-2008)
2016- 78% מהנשאלים מצביעים על תמחור יתר.
2017- האם אנחנו על סף תהום?
2017- להיות זהירים במיוחד בהשקעה בשוק המניות האמריקני.
2019- קרן המטבע העולמית: "שוק המניות האמריקאי מתומחר בהערכת יתר".
2021-זהירות: גל הנפקות הוא סימן למפולת עתידית.
2024- האינדיקטור של וורן באפט מאותת על ירידות ב-S&P 500 - מה הסיבה?
2025- "ה-S&P 500 ייפול ב-20% עד סוף השנה, השוק לא מתמחר מיתון".
04/2026- "השפל האמיתי בשווקים עוד לפנינו".היום- בנק אוף אמריקה מזהיר ממימושים בוול סטריט: יותר מדי נורות אזהרה בשוק.
היום:
לסיכום: ניסיתי להמחיש את מה שכל המחקרים מוכיחים - ש"אין דרך לתזמן את השוק". עם זאת, ברור לחלוטין שיהיו ירידות , אך אף אחד לא באמת יודע מתי זה יקרה, באיזו עוצמה, ומאיזו סיבה.
נ.ב דרך אגב איסוף החומר לקח לי זמן, אשמח לדעת אם זה הביא תועלת.
@משה-צבי ממש הכעסת אותי.
כבר מלא זמן שאני מלקט תוכן על מנת להעלות בדיוק את האשכול שהעלת...
כל הכבוד על ההשקעה!ורק תוספת קטנה, כל אחד מהכותבים במשך כל אותם שנים, מתכנן מתישהוא להתגאות כשיהיה ירידות (ולכולם ברור שיהיה כי זו דרכה של צמיחה בשוק ההון), הנה אני אמרתי ראשון וצפיתי ראשון וכו'.. בדיוק כמו כל הקשקשנים שעכשיו צועקים מעל כל במה ומתרגשים שקיבלו קצת מיקרופון. עצוב לי על הקרדיטים בAI שהם שורפים על מנת להוציא עוד ועוד חוברות מטופשות שחוץ מלבלבל משפחות רבות שבגללם כמובן ימשיכו לטמון ראשם בעוד גמ"ח מסחרי שהוא בטוח יציב יותר מהS&P לטווח רחוק.
-
@משה-צבי ממש הכעסת אותי.
כבר מלא זמן שאני מלקט תוכן על מנת להעלות בדיוק את האשכול שהעלת...
כל הכבוד על ההשקעה!ורק תוספת קטנה, כל אחד מהכותבים במשך כל אותם שנים, מתכנן מתישהוא להתגאות כשיהיה ירידות (ולכולם ברור שיהיה כי זו דרכה של צמיחה בשוק ההון), הנה אני אמרתי ראשון וצפיתי ראשון וכו'.. בדיוק כמו כל הקשקשנים שעכשיו צועקים מעל כל במה ומתרגשים שקיבלו קצת מיקרופון. עצוב לי על הקרדיטים בAI שהם שורפים על מנת להוציא עוד ועוד חוברות מטופשות שחוץ מלבלבל משפחות רבות שבגללם כמובן ימשיכו לטמון ראשם בעוד גמ"ח מסחרי שהוא בטוח יציב יותר מהS&P לטווח רחוק.
@אבי-ה-נערה
מתנצל מעומק הלב... לא ידעתי שאני גונב לך.
ודרך אגב, מה שהבאתי כאן זה רק אחוז קטן מהחומר. יש עוד לא מעט כתבות, ומומחים, שנשארו מחוץ לרשימה.
נראה שיש מספיק חומר לעוד כמה אשכולות טובים, כך שהמאגר עדיין לא התרוקן...
נשמח מאוד לראות את המידע שלקטת.
-
אם כבר נוסטלגיה, אז כבר:
https://www.themarker.com/wallstreet/2008-08-13/ty-article/0000017f-db86-db5a-a57f-dbee95510000
כתבה משנת 2008:
דו"ח שפירסם מכון המחקר האמריקאי Carnegie Endowment for International Peace העריך בחודש שעבר כי כלכלת סין תעקוף את כלכלתה של ארה"ב ותהפוך לכלכלה הגדולה בעולם עד שנת 2035. לפי הדו"ח, שחובר על ידי הכלכלן אלברט קיידל, כלכלת סין תהיה כפולה בגודלה מזו של ארה"ב עד 2050. -
אם כבר נוסטלגיה, אז כבר:
https://www.themarker.com/wallstreet/2008-08-13/ty-article/0000017f-db86-db5a-a57f-dbee95510000
כתבה משנת 2008:
דו"ח שפירסם מכון המחקר האמריקאי Carnegie Endowment for International Peace העריך בחודש שעבר כי כלכלת סין תעקוף את כלכלתה של ארה"ב ותהפוך לכלכלה הגדולה בעולם עד שנת 2035. לפי הדו"ח, שחובר על ידי הכלכלן אלברט קיידל, כלכלת סין תהיה כפולה בגודלה מזו של ארה"ב עד 2050.אם כבר נוסטלגיה, אז כבר:
https://www.themarker.com/wallstreet/2008-08-13/ty-article/0000017f-db86-db5a-a57f-dbee95510000
כתבה משנת 2008:
דו"ח שפירסם מכון המחקר האמריקאי Carnegie Endowment for International Peace העריך בחודש שעבר כי כלכלת סין תעקוף את כלכלתה של ארה"ב ותהפוך לכלכלה הגדולה בעולם עד שנת 2035. לפי הדו"ח, שחובר על ידי הכלכלן אלברט קיידל, כלכלת סין תהיה כפולה בגודלה מזו של ארה"ב עד 2050.עוד היום גדול....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
הרשמה התחברות