דילוג לתוכן

תכלס' אחרי כל הדיבורים מה עושים?

שוק ההון והשקעות
14 8 199 8

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    461 צפיות
    מזומניםמ
    היה משפט לפני כחודש וחצי ללא פס"ד כרגע.
  • 1 הצבעות
    8 פוסטים
    381 צפיות
    מ
    [image: 1755980517837-1000029327.png]
  • 0 הצבעות
    24 פוסטים
    979 צפיות
    מ
    תכל'ס מכל העליות וירידות המשוגעות שמלחמת המכסים הזאת יוצרת, מעניין אותי אם יש דרכים שאנשים משתמשים כדי למנף את זה לטובתם?
  • השקעה ושמה 'אופציות' - מאמר ראשון

    הועבר שוק ההון והשקעות
    33
    16 הצבעות
    33 פוסטים
    3k צפיות
    ס
    אפשר להוסיף למעלות של האופציות 1 .בשביל מי שרוצה להתמנף הוא מקבל ריבית מוסדית שלא יכל להשיג כמשקיע קטן וגם שהריבית מגולמת במחיר האופציה וממעטת את הרווח הון והופכת את הריבית ששילם על המינוף כפטורה ממס ,מה שלא היה קורה אם היה לוקח הלוואה חיצונית או לווה כסף מהברוקר. 2.נחדד יותר נקודה שלא נתבארה כל הצורך בשביל מי שמשקיע בקניית אופציה ארוכת טווח בתוך הכסף הוא זוכה להגנה כפולה ההפסד המקסימלי הוא מחיר האופציה וגם כשהוא יגלגל את האופציה למשל שנה לפני פקיעתה אם השוק ירד ,הוא יראה שההפסד הון שלו יותר קטן מאם היה קונה את הנכס עצמו עם ריבית דומה על המינוף כי ככל שהאופציה מתקרבת לכסף הערך החיצוני שלה עולה עכשיו כשהוא יגלגל ולמשל נכס הבסיס יעלה בחזרה למחיר הכניסה הוא יראה שהוא הרוויח בזכות התנודתיות של הנכס כמובן שצריך שיהיה לא את האפשרות הכלכלית להמשיך לגלגל את הפוזיציה אבל לאורך זמן למשקיע הממונף גלגול אופציות הוא כלי שחוסך בריבית ,חוסך במס וגם מפחית תנודתיות ונותן יותר בטחון למי שמשקיע לטווח הבינוני כי הוא יפסיד הרבה פחות ממי שקנה נכס הבסיס וגם בשוק מדשדש יש לו אפשרות להרוויח או לפחות לכסות את ההוצאות ריבית המינוף לא להפסיד מזה שהוא ממונף בשוק יורד .
  • מבוא למשקיע המתחיל, חסר כל ידע בסיסי

    הועבר שוק ההון והשקעות
    1
    5 הצבעות
    1 פוסטים
    517 צפיות
    ניסן עציונינ
    אני מזהה אותך מקילומטרים, כן אתה, ששמעת על שוק ההון מהלחשושים בשכונה על ההוא שהתעשר, ובעיקר על ההוא שנעלם והשמועות אומרות שברח לחו"ל עם מלא נושים, נעבאך על המשפחה, שוק ההון הזה מסתבר הוא גוש גדול ומפחיד בחייך. הגיע היום, והנייעס בחדר קפה החל לסבוב סביבך, מושגים כמו אגחי"ם, קרן סל מחקה מדד, מנוטרל מט"ח, סולידי ופסיבי, החלו להסתובב סביבך, ונדמים בעיניך כגוש שחור גדול ומאיים. מה לעשות השמועות אומרות שזה הדרך הנכונה ביותר לחתן את הילדים. שמועות נכונות אגב, ובשביל זה הוקם הארגון המיוחד 'בנקל' שמציע מגוון רעיונות מדהימים ומומלצים. אבל בחרת לנסות להבין יותר, ללמוד ולדעת לחקור ולהשכיל מה באמת מתרחש שם בשוק התגרים הגדול בעולם, הלא הוא שוק ההון. בשלב הזה בטח נחשפת לפרסומים על קורסים מפותלים רק 290 כפול 30 תשלומים שיסלילו את דרכך אל עברי ההשקעה הבטוחה, יש מצב שהצטיידת בערימת ספרים מכובדת כדי להבין ללמוד ולנתח את סוגיית 'שוק ההון', מן הסתם צררת לך ערימות של פודקאסטים בנגן, כדי לשמוע מכל מומחה אפשרי לענין איך עושים את זה. אז זהו שאין צורך. בפורום זה, על פי בקשת הנהלת הפורום, נעלה בעזרת השם מאמרים לאט לאט שיביאו אותנו אל הדרך הקלה המהירה והבטוחה להשקיע בשוק ההון, בלי מושגים מלחיצים, בלי קורסים מעיקים, ובלי הרצאות משמימות, כאן אשתדל לתת לכם מפעם לפעם את הדברים בצורה מאירת עינים, קליטה וברורה. הודעות אלו יהיו נעולות לתגובות, למען הסדר, תוכלו לפתוח עליהם דיונים בפורום הכללי תחת הקטגוריה 'מסחר עצמאי' אותה אני מנהל. מי שמגיע לשלב פתיחת התיק, מוזמן לפנות אלי למייל שבחתימה ובשמחה רבה אעזור לו ככל שאוכל. גילוי נאות חשוב מאד, אינני יועץ, אין לי רשיון יעוץ, וכל הדברים שאני כותב הם בגדר שיחת חברים בעלמא.