דילוג לתוכן

'חיסכון לכל ילד' על שם ילד מיוחד, איך לנהל אותו?

חיסכון לכל ילד
9 6 394 6
  • מה הפרוצדורה לשחרור כספי 'חסכון לכל ילד' בגיל 18 של הילד המיוחד [מוגבל שכלית, תסמונת דאון וכו'] שיגיע בסופו של דבר להורה? והשאלה כרגע עבור מישהו שהילד המיוחד עדיין קטן האם מלכתחילה שוה להכפיל את סכום החסכון, או שזה לא שווה את 'כאב הראש' של שחרור הכסף,

  • מה הפרוצדורה לשחרור כספי 'חסכון לכל ילד' בגיל 18 של הילד המיוחד [מוגבל שכלית, תסמונת דאון וכו'] שיגיע בסופו של דבר להורה? והשאלה כרגע עבור מישהו שהילד המיוחד עדיין קטן האם מלכתחילה שוה להכפיל את סכום החסכון, או שזה לא שווה את 'כאב הראש' של שחרור הכסף,

    @המבקר

    ברור ששוה להכפיל את הסכום,
    ולשים במסלול סיכון מוגבר

    לגבי שחרור בגיל 18 לפי הידוע לי ההורה יכול למשוך את הכסף
    בשליחת מייל
    או
    טופס מקוון

  • כמה שזכור לי צריך איזה שהוא אישור מביטוח לאומי על זה

  • מה הפרוצדורה לשחרור כספי 'חסכון לכל ילד' בגיל 18 של הילד המיוחד [מוגבל שכלית, תסמונת דאון וכו'] שיגיע בסופו של דבר להורה? והשאלה כרגע עבור מישהו שהילד המיוחד עדיין קטן האם מלכתחילה שוה להכפיל את סכום החסכון, או שזה לא שווה את 'כאב הראש' של שחרור הכסף,

    @המבקר
    שלבי ההליך
    יש לפנות לבנק או לקופת הגמל שבהם מתנהלת תוכנית החיסכון ולהגיש בקשה למשיכת הכספים.
    את הבקשה יש להגיש על גבי טופס בקשה למשיכת כספים מתוכנית חיסכון.
    אם מלאו לחוסכים 18 וטרם מלאו להם 21, על ההורים לאשר על גבי טופס הבקשה כי הם מסכימים למשיכת הכספים.
    לכאורה צריך חשבון בנק ע"ש הילד.
    אין כאן כאב ראש.

  • אחדד שוב את הנקודה שהתכוונתי לשאול והיא צריכה הבהרה [ממי שמתמצא בנושא].
    כשהילד המוגבל שכלית מגיע לגיל 18 והוא עומד באפוטרופסות ההורה.
    האם התהליך של משיכת הכסף באופן שיגיע לחשבון ההורים הוא תהליך פשוט, או שיש איזה מנגנון שמפקח שהכסף ישמש את צרכי הילד, וצריכים אישורים מיוחדים או איזה קומבינה

  • אחדד שוב את הנקודה שהתכוונתי לשאול והיא צריכה הבהרה [ממי שמתמצא בנושא].
    כשהילד המוגבל שכלית מגיע לגיל 18 והוא עומד באפוטרופסות ההורה.
    האם התהליך של משיכת הכסף באופן שיגיע לחשבון ההורים הוא תהליך פשוט, או שיש איזה מנגנון שמפקח שהכסף ישמש את צרכי הילד, וצריכים אישורים מיוחדים או איזה קומבינה

    אני שואל שוב,
    אם יש מישהו שיודע את אופן ניהול הכספים של בוגר מעל 18 שהוא מוגבל שכלית, ונמצא באפוטרופסות ההורים, האם אפשר להעביר חופשי כספים לחשבון ההורים ?
    אודה מאד למי שיש לו מידע בענין

  • מה הפרוצדורה לשחרור כספי 'חסכון לכל ילד' בגיל 18 של הילד המיוחד [מוגבל שכלית, תסמונת דאון וכו'] שיגיע בסופו של דבר להורה? והשאלה כרגע עבור מישהו שהילד המיוחד עדיין קטן האם מלכתחילה שוה להכפיל את סכום החסכון, או שזה לא שווה את 'כאב הראש' של שחרור הכסף,

    @המבקר המעלה היחידה בהכפלת החיסכון על פני השקעה רגילה היא… פסיכולוגית
    (ודמי ניהול ביחס לחלק מהחלופות)

  • @המבקר המעלה היחידה בהכפלת החיסכון על פני השקעה רגילה היא… פסיכולוגית
    (ודמי ניהול ביחס לחלק מהחלופות)

    @שמח-לעזור אין גם משמעות לגבי מיסוי?

  • @שמח-לעזור אין גם משמעות לגבי מיסוי?

    @המבקר כתב ב'חיסכון לכל ילד' על שם ילד מיוחד, איך לנהל אותו?:

    אין גם משמעות לגבי מיסוי?

    לא. יש מס רווח הון על חסכון לכל ילד כמו כל השקעה אחרת.

    @שמח-לעזור כתב ב'חיסכון לכל ילד' על שם ילד מיוחד, איך לנהל אותו?:

    המעלה היחידה בהכפלת החיסכון על פני השקעה רגילה היא… פסיכולוגית
    (ודמי ניהול ביחס לחלק מהחלופות)

    לא מדוייק. אין שום דמי ניהול על חסכון לכל ילד עד גיל 21, וגם לאחר מכן דמי ניהול זולים משמעותית מכל חלופה אחרת, וזה בהחלט סכום מכובד.

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    295 צפיות
    ב
    אני התייעצתי עם רואה חשבון אמריקאי ואמרו לי שהם סוברים שאין שום בעיה עם דמי חסכון לכל ילד לילדים אמריקאים. זה כלל לא בטוח שיהיה בעיות על זה בעתיד.
  • 3 הצבעות
    32 פוסטים
    1k צפיות
    בואו חשבון.ב
    @יוסי-לוי כתב במי אמר שהכסף המוכפל בחיסכון לכל ילד ישמש לחתונה.: במיוחד שזה כסף שנפתח אחרי החתונה. מתחתנים אצלכם לפני גיל 18??? למעיישה, דווקא מי שמכפיל יהיה לו יותר אפשרות לומר לילד שכל ה70,000 שנמצאים שם מיועדים לחתונתו, ואם הוא מתכנן לטוס עם זה לחול או משהו, שידע שזה במקום החתונה (כי הוא הוסיף כסף שהיה יכול ללכת לאבא) אבל מי שלא הכפיל נמצא יותר בסיכון על ה35,000. האמת שזה נידון שיותר קשור לחינוך ילדים מאשר לפורום כלכלי, אבל אמרתי פעם למישהו שאם זה שאלה בשבילו, אז זה יהיה שאלה גם בשביל הילד.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    200 צפיות
    טריידרט
    @יום-הדין תעבור את שלבי הזדהות כאן באתר ביטו"ל, ובסוף יופיעו לך המסלולים שבחרת (לדוגמה: יוסף | אינפיניטי | הלכה | 3,213 ש"ח).
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    276 צפיות
    צ
    @יעקב-פר לא לשכוח להגיש אח"כ בקשה להחזר מס, על מס רוחי הון. [אם באמת יש זכאות, כגון נקודות זיכוי שלא מנוצלות, כפי שמצוי בגיל 18 שאין עבודה] רק שסביר להניח שלא מדובר כאן על סכום גבוה בכלל.
  • 4 הצבעות
    7 פוסטים
    365 צפיות
    אבי ר.א
    ועכשיו אני רואה שבבדיקה של הדוח מתחילת השנה, באמת ירד סכום ברווחים, ז"א רווחים במינוס. אני רואה שהצילום שהעיליתי קודם מעודכן רק עד החודש השני (כולל) כך שזה לא מעודכן להיום, אחרי ההתחזקות של השקל.