דילוג לתוכן

למעיישה לאיפה כדאי עכשיו להעביר חיכון לכל ילד? 02/11/2025

חיסכון לכל ילד
10 6 501 6

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    205 צפיות
    נחמן רוזנבלוםנ
    @יום-הדין עקרונית החיסכון לכל ילד שייך בצורה חוקית לילד שלך. מה זה אומר זה לא אומר הרבה, אבל אני מכיר חברה צעירים שהוציאו את הכסף ללא ידיעת ההורים בבחרותם. (אז האמת היא שהם הוציאו דובר על סכומים קטנים אבל זה תמיד יכול לקרות) ככה שכדי שהכסף הזה ישמר ולא יבוזבז על ידי אחד מילדיך אתה תצטרך לחנך את ילדך מגיל צעיר שהכסף הזה מיועד לחתונה או הדירה שלו וכו' או במקרה שח"ו קורה ויורד למישהו ילד מהדרך הכסף יהיה שייך מבחינה חוקית לילד שיוכל גם לבזבז אותו על דברים לא מידי מרנינים.
  • 1 הצבעות
    9 פוסטים
    395 צפיות
    ס
    @המבקר כתב ב'חיסכון לכל ילד' על שם ילד מיוחד, איך לנהל אותו?: אין גם משמעות לגבי מיסוי? לא. יש מס רווח הון על חסכון לכל ילד כמו כל השקעה אחרת. @שמח-לעזור כתב ב'חיסכון לכל ילד' על שם ילד מיוחד, איך לנהל אותו?: המעלה היחידה בהכפלת החיסכון על פני השקעה רגילה היא… פסיכולוגית (ודמי ניהול ביחס לחלק מהחלופות) לא מדוייק. אין שום דמי ניהול על חסכון לכל ילד עד גיל 21, וגם לאחר מכן דמי ניהול זולים משמעותית מכל חלופה אחרת, וזה בהחלט סכום מכובד.
  • 0 הצבעות
    11 פוסטים
    505 צפיות
    ה
    עד גיל 21 הביטו"ל משלם, מגיל 21 כל החברות וכל המסלולים זה 0.23% הרבה יותר זול מקופ"ג להשקעה ולגבי הניוד צריך לעשות דרך החבר המקבלת מצו"ב קישור למיטב דש צריך למלאות פרטים ולסרוק ת.ז. (עד גיל 18 של האמא אח"כ של הילד) https://dforms.meitav.co.il/index.html?TemplateID=6e9c8c1b-09f1-4908-9f1d-409fb0cbafb9&UserFormID=0
  • חיסכון לכל ילד

    הועבר חיסכון לכל ילד חיסכון לכל ילד
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    401 צפיות
    א
    @סייעתא-דשמיא אכן, טעות שלי. אם כי זכור לי שתשואה כהלכה אמרו שאלטשולר חושבים גם על הכיון.
  • 4 הצבעות
    7 פוסטים
    365 צפיות
    אבי ר.א
    ועכשיו אני רואה שבבדיקה של הדוח מתחילת השנה, באמת ירד סכום ברווחים, ז"א רווחים במינוס. אני רואה שהצילום שהעיליתי קודם מעודכן רק עד החודש השני (כולל) כך שזה לא מעודכן להיום, אחרי ההתחזקות של השקל.