דילוג לתוכן

למעיישה לאיפה כדאי עכשיו להעביר חיכון לכל ילד? 02/11/2025

חיסכון לכל ילד
10 6 501 6

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    158 צפיות
    משקיע זהיר מידימ
    @צמיחה אם הסיכון לא גדול הסיכוי גם מוקטן בהתאמה. אני שומע יותר מידי פעמים את התשובה הזו מאנשים שדוחפים לצעדים מסוכנים "זה לא מדובר בסכום גדול" מנין כל אחד יודע להסביר מה נחשב סכום גדול לשני? אם זה נכון לעשות זה גם בסכום גדול ואם זה לא נכון זה גם בסכום קטן הדבר היחיד שיכול להיות מדד זה היחס בין ההשקעה הזו לכל תיק ההשקעות של השואל ורמת הסיכון הכללית של התיק.
  • 4 הצבעות
    2 פוסטים
    176 צפיות
    צ
    @דוד-גולדברג ויש גם את הקובץ הזה חסכון לכל ילד כל המידע.pdf
  • 1 הצבעות
    9 פוסטים
    395 צפיות
    ס
    @המבקר כתב ב'חיסכון לכל ילד' על שם ילד מיוחד, איך לנהל אותו?: אין גם משמעות לגבי מיסוי? לא. יש מס רווח הון על חסכון לכל ילד כמו כל השקעה אחרת. @שמח-לעזור כתב ב'חיסכון לכל ילד' על שם ילד מיוחד, איך לנהל אותו?: המעלה היחידה בהכפלת החיסכון על פני השקעה רגילה היא… פסיכולוגית (ודמי ניהול ביחס לחלק מהחלופות) לא מדוייק. אין שום דמי ניהול על חסכון לכל ילד עד גיל 21, וגם לאחר מכן דמי ניהול זולים משמעותית מכל חלופה אחרת, וזה בהחלט סכום מכובד.
  • 2 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    שמיל שמילש
    @צמיחה לא חידשתי משהו גדול רק חידדתי כשאדם מניח לצורך הענין 100 שקל בשוק ההון והשוק ירד באופן טבעי אנשים נטים למשוך בירידות כאשר בפועל משיכה בירידות היא מימוש ההפסד, ההגיון צריך להיות שאם יש ירידות אז המוצר כרגע הוא בזול וזה הזמן לקנות דברים לא למכור. מאידך כשהשוק עולה ובפרט כשהוא עולה בצורה חדה הנטיה הטבעית היא להניח את הכסף או לחילופין לרכוש עוד ועוד בתקווה שנרויח יותר, אך מכיון ואין הכרח שמה שהיה עד לרגע זה ימשך, מבחינת שווי שוק המוצר כרגע הוא מוצר יקר כך שיש פחות הגיון לרכוש מוצר כזה, מאידך אם אני מוכר בנקודת הזמן הזאת כשאני בעליות אני מממש רווח ולא מממש הפסד. מקוה שהסברתי את המשפט שרשמתי בהודעה הקודמת כתב בהאם כדאי להעביר עכשיו חסכון לכל ילד מהראל הלכה למיטב הלכה?: אם תעבור לסנופי כרגע יש הגיון בכך, אם תעבור מהסנופי לת"א כרגע הייתי קורה לזה צעד פחות הגיוני. לממש את הרווח זה ללכת על בטוח כמו לממש את ההפסד
  • 4 הצבעות
    10 פוסטים
    1k צפיות
    טריידרט
    @גמל-און כתב במיי-גמל - השוואת מסלולי השקעה: @טריידר אתה מצליח להבין מה שרשום באקסל? לא