דילוג לתוכן

האם נותן כשרות על השקעות אמור לפקח על אמינות ההשקעה?

שוק ההון והשקעות
31 13 806 9

נושאים מוצעים


  • כסף על הרצפה

    שוק ההון והשקעות נדלן השקעות פסכולוגיה
    2
    6 הצבעות
    2 פוסטים
    164 צפיות
    משכנתא בקצב שלךמ
    @שמעון-יוחאי-חסן כהמשך לכסף על הרצפה--- מצרף את נתוני בנק ישראל שפורסמו בימים האחרונים [מאתר SPONSER] ג"כ בהקשר זה: נתוני בנק ישראל לחודש פברואר 2026 חושפים כי הציבור הישראלי מחזיק כ-225 מיליארד שקל בחשבונות העו"ש סכום אדיר שרובו אינו נושא ריבית כלל למרות סביבת הריבית הגבוהה בעוד שהפקדה בפיקדונות לטווח של חצי שנה עד שנה יכולה להניב ריבית ממוצעת של 3.88%, הריבית על פיקדונות יומיים נמוכה משמעותית ועומדת על 1.25% בלבד
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    349 צפיות
    מתכנן פיננסימ
    @שואף-לדעת כתב בהאיום הסיני על הכלכלה הבינלאומית: כמה האיום הזה משמעותי?? בלי שבבים כל חברות הטכנלוגיה לא שוות הרבה, והכלכלה האמריקאית בכלל תכנס למיתון עמוק, אם המחסור הבסיסי בשבבים ימשך לאורך שנים, אני מעריך שהשפל הגדול יהיה מיתון קטן לעומת המיתון הזה.
  • 1 הצבעות
    73 פוסטים
    2k צפיות
    משקיע זהיר מידימ
    @אנונימי2 אני סבור שלא לתזמן בכלל אלא לפרוס מראש את הסכום הגדול על כמה שנים (כמה בדיוק זה בהתאמה ליחס בין ההפקדה השוטפת לבין הסכום הגדול). לשיטתך שכן הצעת תיזמון לירידות מטורפות הגבתי מה שהגבתי.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    292 צפיות
    איציק התותחא
    @משקיע-ערך יש לך אלי שם ומספר טלפון של מי שמתעסק בזה?
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    318 צפיות
    abaye123A
    @טריידר כתב בBTB השקעות והלוואות חברתיות: חתול פיננסי - חוות דעת על BTB לפני שאכתוב על החויה האישית שלי, רק יש לשים לב שהנאמר שם אמור לגבי 2 המסלולים הותיקים של BTB, לפני כחודשיים הם השיקו מסלול חדש בשם neo שמציע נזילות מיידית עם ריבית שנתית 4.7% מוצמדת לפריים (אין לי מושג מה זה אומר) - אישית השקעתי במסלול הזה 1500 ש"ח למשך קצת יותר מחודש (כלום זמן אני יודע, זה היה יותר למשחק לראות איך זה עובד מאשר להרויח משהו..) ומשכתי עם רווח של 15 ש"ח נטו, והכסף היה למחרת בחשבון הבנק שלי, כך שנראה שהמסלול הזה אכן עובד לגבי המסלולים הותיקים שעליהם אמור כל ענין הנזילות ברחבי האינטרנט - אכן זה ממש ככה משכתי ב29/05 את הכסף ממסלול המאצ' שלהם, סה"כ 100 ש"ח, וזה עדיין לא הונזל, מלבד זה קצת נשגב מבינתי המתמטיקה של הנתונים הללו, כאילו למרות הכמה אג' של הרווח אני במינוס של 0.03 כנראה בגלל ההפרשות, אבל הם לכאורה צריכות להיות מהרווח בלבד, כך שלא ברור לי העניין.. [image: 1749513045216-72eb1ea5-db29-4fe1-9784-ab20947b2d10-image.png]