דילוג לתוכן

תוכנית אפריון

שוק ההון והשקעות
10 7 544 7

נושאים מוצעים


  • 16 הצבעות
    22 פוסטים
    760 צפיות
    אבי ר.א
    @מחשב-מסלול-מחדש באמת לא ברור לי למה. @מונטיפיורי לעיונך. לאחרונה שמתי לב שכבר לא נותן לי התראות על שהזכירו אותי, וחשבתי שזה שינוי שנהיה בפורום, עכשיו אני מבין. תודה על תשומת הלב.
  • משקיעים חכמים?

    שוק ההון והשקעות משקיעים מתחילים שוק ההון
    3
    3 הצבעות
    3 פוסטים
    188 צפיות
    ש
    @בן-עליה תצטרף ותהנה
  • האם המשקיעים יאבדו את הקרן

    שוק ההון והשקעות שוק ההון
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    179 צפיות
    אבי ר.א
    יש על זה כבר שרשור, בהלחט בשביל לדון על דבריו שם. זהירות בהשקעות
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    246 צפיות
    ב
    ע"פ גי פי טי סך הקרן שהושקעה 240,000 ערך צפוי לפני מס 663,402 רווח צפוי לפני מס 423,402 מס רווחי הון (25%) 105,850 סך התשואה הצפויה לאחר מס 557,552
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    195 צפיות
    רחל עומסיר
    שוק ההון הישראלי מזנק - אבל מה זה אומר על ההשקעות שלנו? הבורסה לא ראתה שבוע כזה הרבה זמן: מדד ת"א 35 זינק בצורה חדה השקל ממשיך להתחזק מול המטבעות הזרים וכל זה - בצל המערכה המורכבת מול איראן התוצאה? רבים שואלים האם צריך לשנות מסלול השקעה? אולי לנצל את העליות? והתשובה שלי : דווקא עכשיו חשוב להישאר יציבים. שוק ההון בנוי מתנודות. המשקיע החכם - הוא משקיע פסיבי, זה שנשאר נאמן לאסטרטגיה שבנה מראש: מסלול המתאים לגיל לרמת הסיכון למטרות שלך שוק ההון תמיד עולה ויורד. מי שמנסה לתזמן אותו – מפסיד. מי שנצמד לאסטרטגיה – מרוויח לאורך זמן. התגובה לעליות בשוק, ממש כמו לירידות - לא צריכה להיות אימפולסיבית אלא בתבונה והתמדה. אם יש לכם אסטרטגיה - תנו לה לעבוד. אם אתם לא בטוחים שהיא מתאימה - זה הזמן לבדוק. לסיכום הזמן להשקיע- זה כשיש לך תוכנית. לא כשיש כותרת בעיתון. [image: 1750759712744-12327d71-f8cd-4281-ab28-0f49ae950f6a-image.png] הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1750759765690-%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-resized.png]