דילוג לתוכן

האדמה כבר רועדת: טור על התפתחות ה AI

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    179 צפיות
    מ
    השאלה אם זה בכלל הימור, ואגב מבלי להבין בזה, עובדתית יש היום מחשבים קוונטיים, ויש ציפייה בשוק שהפריצה הגדולה תהיה בשנתיים הקרובות.
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    349 צפיות
    מתכנן פיננסימ
    @שואף-לדעת כתב בהאיום הסיני על הכלכלה הבינלאומית: כמה האיום הזה משמעותי?? בלי שבבים כל חברות הטכנלוגיה לא שוות הרבה, והכלכלה האמריקאית בכלל תכנס למיתון עמוק, אם המחסור הבסיסי בשבבים ימשך לאורך שנים, אני מעריך שהשפל הגדול יהיה מיתון קטן לעומת המיתון הזה.
  • 2 הצבעות
    2 פוסטים
    197 צפיות
    S
    בפן הכללי הדברים נכונים, רק זה מתחלק לג' סוגי אנשים. א. אני מכיר הרבה סופרים (כמובן שהכתב שלהם באמת שווה) שגם מול סוחרים דורשים את המחיר שהם רוצים, פעמים מורידים מעט אבל לא נשברים, כמובן הסופר צריך להכיר את עצמו ואת מחירי השוק לפרטיים ולסוחרים, ולדעת שהוא דורש מחיר ראוי והגון בהתאם למצב ולהשקעה שלו (מבחינת חומרים, חומרות וכתב), כל מחיר שידרוש אם הוא טוב הסוחר כבר ידאג להוסיף הרבה ללקוחות כי יש לו אוצר ביד. ב. יש גם כאלו שלא כותבים יפה אבל הסוחר כבר יודע להדר את זה בעיני הקונה ולהוריד בעיני הסופר ('מתווך' לשמה) כמובן תוכחת מגולה לסוחרים שלדעתי כמה שלפעמים נצרכים, ההיזק מכל מיני בחינות (לא רק מסחריות) גדול על התועלת (מבחינת מסחרית נטו). ג. יש את הסוג השלישי שמתחילה לא עשו מזה מקצוע, שאז דבריך נכונים, אלא מלאכת שמים שהיא קודש ואז גם לסוחרים וגם לפרטיים המחיר אותו דבר והכל קופצים להשיג מהם, כמובן עם תפילה וסיעתא דשמייא. אבל אכן בתחילה שעדיין לא הגיע לרמה הנרצת ודאי צריך להתגמש ולהתפרסם. ראשיתך מצער ואחריתך ישגה מאוד.
  • 3 הצבעות
    26 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    ודאי שהדבר הכי נכון הוא לעזור לאדם לצאת ממצבו וזו המעלה הגדולה בצדקה אבל ודאי שאם יבואו למנהלי הגמחי"ם שגם כך משקיעים מזמנם ואני מאמין שרובם אם לא כולם ללא תמורה ועל חשבון המשפחה ויבקשו מהם להתחיל לתחקר את הלווים זה לא לעניין במיוחד שלא תמיד זה נעים למלווה
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    399 צפיות
    טריידרט
    @מפתח_בינה כתב בבינה מלאכותית בהשקעות. עקיצה מתוחכמת?: בשוק ההון כבר מזמן משתמשים ב"בינה מלאכותית" שזה בעצם אלגוריתמים שסורקים כל הזמן את השוק ומנסים לנבא מה הצעד הבא. ממה שקראתי קצת, החידוש עבור סחר בבורסה ע"י הבינה מלאכותית מעבר לאלגוריתם המוכר, הוא ניתוח מלל ולא רק נתונים, לדוגמה, להכניס גם ציוצים של טראמפ בטוויטר או חדשות על פתיחת מלחמה בין הודו לפאקיסטן לתוך שקלול האלגוריתם.