דילוג לתוכן

התייעצות קרן פנסייה והשתלמות חדשות

פנסיה, גמל וקרנות השתלמות
5 4 221 4
  • שלום וברכה
    התחלתי לעבוד כרגע ונפתחה לי קרן פנסיה חדשה
    ואני בדרך לפתוח גם השתלמות
    אני מעוניין בסיכון מוגבר
    שאלתי היא כזאת
    הפנסיה וההשתלמות של אשתי וכן החיסכון לכל ילד כבר נמצאים בS&P500
    האם גם את הקרנות החדשות לשים שם או שכדאי לעשות פיזור כלשהו באופציות אחרות
    ואם כן אשמח לכיוון
    תודה ענקית מראש

  • שלום וברכה
    התחלתי לעבוד כרגע ונפתחה לי קרן פנסיה חדשה
    ואני בדרך לפתוח גם השתלמות
    אני מעוניין בסיכון מוגבר
    שאלתי היא כזאת
    הפנסיה וההשתלמות של אשתי וכן החיסכון לכל ילד כבר נמצאים בS&P500
    האם גם את הקרנות החדשות לשים שם או שכדאי לעשות פיזור כלשהו באופציות אחרות
    ואם כן אשמח לכיוון
    תודה ענקית מראש

    @שמחה-ה
    כבר האריכו הרבה שזה עצמו פיזור תעשה חיפוש על זה בפורום (תחפש שאלה על ההמלצות של בנקל- לפתוח הכל בS&P 500. מה עם פיזור?)

  • שלום וברכה
    התחלתי לעבוד כרגע ונפתחה לי קרן פנסיה חדשה
    ואני בדרך לפתוח גם השתלמות
    אני מעוניין בסיכון מוגבר
    שאלתי היא כזאת
    הפנסיה וההשתלמות של אשתי וכן החיסכון לכל ילד כבר נמצאים בS&P500
    האם גם את הקרנות החדשות לשים שם או שכדאי לעשות פיזור כלשהו באופציות אחרות
    ואם כן אשמח לכיוון
    תודה ענקית מראש

    @שמחה-ה
    תמיד אם יש אפשרות כדאי לפזר כמה שיותר
    אם היה לך אפשרות להשקיע חלק גם במדד תל אביב, זה היה הכי טוב [גם פיזור לא רק בארצות הברית וגם לא כל החסכנות שלך תלויים בערך הדולר] אלא שאין כשרות בפנסיה ובהשתלמות למדד זה.
    מציע להשקיע במדד עולמי [יש את זה למיטב ידיעתי כשר רק באינפניטי].
    אם כי גם אני אשמח מאד למידע על עוד חברות שיש בהם מסלול בכשרות עם פיזור לכלכלות שאינם ארצות הברית.

  • @שמחה-ה
    תמיד אם יש אפשרות כדאי לפזר כמה שיותר
    אם היה לך אפשרות להשקיע חלק גם במדד תל אביב, זה היה הכי טוב [גם פיזור לא רק בארצות הברית וגם לא כל החסכנות שלך תלויים בערך הדולר] אלא שאין כשרות בפנסיה ובהשתלמות למדד זה.
    מציע להשקיע במדד עולמי [יש את זה למיטב ידיעתי כשר רק באינפניטי].
    אם כי גם אני אשמח מאד למידע על עוד חברות שיש בהם מסלול בכשרות עם פיזור לכלכלות שאינם ארצות הברית.

    @הרואה כתב בהתייעצות קרן פנסייה והשתלמות חדשות:

    מציע להשקיע במדד עולמי

    איך זה נקרא? ומהי התשואה הממוצעת לשנה שם?

  • @הרואה כתב בהתייעצות קרן פנסייה והשתלמות חדשות:

    מציע להשקיע במדד עולמי

    איך זה נקרא? ומהי התשואה הממוצעת לשנה שם?

    @שמחה-ה
    מדד עולמי יש ב-
    מיטב מניות סחיר
    ואינפיניטי הלכה

    הממוצע של מדד עולמי הוא 8% קצת פחות מהסנופי.
    וממש לא בהכרח שצריך להשקיע בישראל.

    כדאי להכיר גם את מסלול עוקב מדדי מניות,
    זה שונה בין החברות,
    יש חברות שזה דומה לנאסד"ק 100, ויש חברות שזה משולב כמה דברים.

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    19 פוסטים
    377 צפיות
    צ
    @בית-שמש גם אם הדולר עלה ל-4 אולי הוא ימשיך לעלות, ואם תהיה במסלול קימות לא תקבל את עליית הדולר. מלבד זאת יש עלות לגידור, וזה יכול להגיע לבערך 1% בשנה. כלומר זה משפיע על גובה התשואה. לכן מי שנמצא רק בקימות הוא לוקח סיכון, הוא גם מרויח פחות מהמדד עצמו, כי הוא משלם את עלות הגידור. וגם יפסיד את עליית הדולר במקרה שהדולר יעלה.
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    368 צפיות
    צדיק יסוד עולםצ
    הסכום שמעבר לתקרה
  • 5 הצבעות
    8 פוסטים
    316 צפיות
    אבי ר.א
    אז כמובן שחשוב לתעד את כל התהליך, או להתכתב דרך המייל.
  • קרן השתלמות

    פנסיה, גמל וקרנות השתלמות קרן השתלמות
    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    253 צפיות
    בנימין 26ב
    @הודיה כתב בקרן השתלמות: רציתי לשאול האם קיימת אפשרות להגדיל את אחוזי ההפרשה שלי (לא של המעסיק) לקרן השתלמות או להפקיד כספים אישיים נוספים לקרן מדי חודש? יש אפשרות להגדיל אך ההגדלה תהיה חייבת במס רווחי הון, כבר אפשר להפקיד בגמל להשקעה.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    140 צפיות
    רחל עומסיר
    @חופש-כלכלי בקרן פנסיה עצמאית- הכיסוי אינו בהתאם לסכום הצבירה בד"כ החישוב הוא הסכום שהפקיד לחלק ל-16% (אלא אם בחר משהו אחר) לדוגמא מפקיד 1000 ש"ח הכיסוי הביטוחי הינו על סך של 6250 ש"ח ורק בהנחה שאכן מרוויח סכום כזה (אם מרוויח פחות לכל חברה כללים אחרים). במקרה נכות יקבל 75% מ-6250 ש"ח + הפקדה ע"ס 1000 ש"ח לקופה במקרה חיים אשתו תקבל 60% מ-6250 ש"ח לכל חייה ואם יש 2 יתומים הם יקבלו 40% מ-6250 ש"ח עד גיל 21 (אם יש יתום נתמך והקופה נפתחה קודם שהוכר כנכה יקבל לכל חייו) כמובן הכל בהנחה שנכנס לקופה בריא ושלם או שעברו 5 שנים מיום שנכנס לקופה ולא עבר החרגה.