דילוג לתוכן

ההבדל בין נוכלות לבין כשלון - עו"ד נתן רוזנבלט

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    12 פוסטים
    231 צפיות
    י
    בהרבה מקרים לקוחות שדברו על ריביות זולות, מתברר לבסוף שהבנק בקושי אישר להם משכנתא ולכן הריביות יקרות, ברור שהמחויבות של יועץ להביא את הריביות הטובות , אבל צריך להכיר את כל התמונה, ויועץ בעל מקצוע יודע להתאים משכנתא לכל לקוח, לפי יכולתו לפעמים רואים דו"ח יתרות של לקוח עם ריביות גרועות או פריסה של הרבה שנים , ושואלים אותו, תגיד מי היועץ שעשה לך את המשכנתא, וזו שאלה טיפשית כי אולי לא יכלו לאשר לו רק בריביות האלו כי היחס החזר שלו היה גבוה וכו', ואולי הלקוח לא יכל לעמוד בהחזרים כשלקח את המשכנתא, לכן א"א להכליל וכל ענין לגופו , וכל משכנתא זו סוגיא בפני עצמה, וכמו שכבר כתבו לעיל, שריביות זה חלק מהמכלול קחו דוגמה, אברך שזכה במחיר למשתכן , רוצה משכנתא , ולא כ"כ מעניין אותו הריביות כי רוצה את העיסקה, כמובן שצריך להביא לו את המקסימום, אבל הנידון הוא לא הריביות
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    208 צפיות
    ש
    @אבי-ר. או שהיה לו ויכוח עם מישהו או שהוא רוצה לשמוע אם יש לערער על מה שהוא אומר (אולי אחיסמך זה לא 'שמור' כמו שהוא חושב, או שבית שמש לא כזאת 'עיר' כמו שהוא חושב וכדו')
  • כנגד ארבעה משקיעים - עו"ד נתן רוזנבלט

    נדל"ן ומשכנתאות
    7
    4 הצבעות
    7 פוסטים
    363 צפיות
    ש
    @פושט-רגל-מרמה-ד יפה מאוד !!!!!
  • למי אפשר להמליץ על רכישת נכס בארה"ב?

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    243 צפיות
    מ
    בכדי להעדיף השקעה בחו"ל על פני ארצנו הקדושה - צריכים בודאי סיבה טובה. אשתף מה שעלה בדעתי, ואשמח לשמוע את תגובות הציבור. אני מכיר באופן אישי מספר אברכים צעירים שבבעלותם דירה באזור המרכז ללא משכנתא כלל (!). כשמדברים על תכנון הוצאות העתיד כחתונות הילדים בע"ה, ישנם אלו שאינם מוכנים להשתדל בחסכון חודשי בסכום מכובד, ואף שעי"ז השמחות יעלו רבע מחיר. אז אברכים אומרים לי - 'אני מוכן להוציא משכנתא של מיליון ש"ח - רק תמצא לי השקעה שמכניסה בחודשי 6000 ש"ח כדי שאוכל להחזיר את המשכנתא...' אשמח לשמוע אם מישהו מכיר חיה כזאת... - לרכישת דירה שניה בארץ ללא הון עצמי, אדם זקוק ליכולת של הוצאה חודשית של כ-2000 ש"ח. גם שוק ההון לא מציע פתרון להנ"ל, כידוע. במקרה כזה, אני חושב שאפשר לשקול השקעה פאסיבית בנדל"ן בארה"ב, שם הנתונים של גובה השכירות לעומת מחירי הבתים - מראים על תזרים גבוה שמאפשר כיסוי החזר משכנתא בארץ. אז המטרה היא לא לשכנע אנשים שכדאי להרוויח 8% בחו"ל במקום 3.5% בארץ. - הרי יש כאן עליית ערך..! אבל אם הפתרון הזה יביא מישהו להשקיע במקום לעשות את ה'כלום' שהוא עושה עכשיו - אז כדאי שיבדוק את האפשרות...
  • 4 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @טריידר האותיות הקטנות גם לא מענינות כאן כ"כ, בתחום הזה יש לבחור את הבנאדם לפי איך שהוא מתנהל בשטח. כי בפועל לא תתבע אותו על הפרת חוזה וגם בלי להפר חוזה הוא יכול לסובב אותך בלי בעיה