דילוג לתוכן

יש לכם יחידה ורוצים לפרסם אותה בחינם בקלות ?

נושאים מוצעים


  • דירה מפוצלת בבאר שבע

    נדל"ן ומשכנתאות נדלן דירה להשקעה
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    76 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @עיניו-בראשו said: זו השקעה מומלצת? תלוי למי. מי שאין לו אפשרות להיכנס להשקעה אחרת ורוצה להיכנס לנדל''ן- זה המקום שמעניק את התשואה הטובה ביותר. @עיניו-בראשו said: האם ישנו מנהל נכסים טוב (שמשכיר את הנכס ודואג לגביית השכירות)? לא, אין כזה דבר. בגלל כל המתווכים שמוכרים דירות שנחשבות טובות, והם מפוצלות באופן גרוע, אין חברות טובות לניהול נכס. אם רכשת ממתווך טוב הוא יסייע לך לנהל. @עיניו-בראשו said: האם כדאי לפצל לבד, או לקנות מפוצל? תלוי כמה הון עצמי אתה מביא איתך- דירה לפני פיצול דורשת יותר הון עצמי, ומצד שני אם זו דירה שניה זה פחות מס רכישה. @עיניו-בראשו said: האם הפיצול מעלה את ערך הדירה ביחס לעלויות הפיצול? לא, וייתכן שאפילו לא מכסה את ערך הפיצול (אלא אם כן תמצא משקיע למכור לו...) @עיניו-בראשו said: האם ניתן למצוא נכסים שמכסים את המשכנתא + הכנסה חודשית? תלוי- האם יש לכם הון עצמי. כמה? אם מביאים את ההון העצמי ממשכנתא, השכירות לא מכסה את המשכנתא, לפחות לא בנכסים טובים. מי שאומר לכם כך- אני הייתי חוששת מאוד. @עיניו-בראשו said: האם ישנה מניעה הלכתית (להשכרה לשאינם שותו"מ)? כל אחד וההכרעה שלו. @שואף-ליותר said: האם התרחשה תחיית המתים בבית הקברות למשקיעים?! מי שנכנס להשקעה לטווח ארוך, באיזורים טובים, בקומות טובות, בגודל דירה מתאים, באיכות בנייה טובה, ונכנס להשקעה לאורך זמן, יכול להרוויח מאוד בעז''ה. רק היום חברת בית ירושלמי, שבונה בירושלים ובעוד הרבה מקומות חתמה על פינוי בינוי שלישי בבאר שבע להקמת 2000 יח''ד- היא לא יודעת כמה דירות לא מכורות יש בבאר שבע? אלא היא גם רואה לטווח ארוך ושווה לה להיכנס כעת כשהשוק לטובתה. אם אתם מחפשים מתווך אמין בבאר שבע- אפשר לקבל אצלי פרטים באישי.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    208 צפיות
    ש
    @אבי-ר. או שהיה לו ויכוח עם מישהו או שהוא רוצה לשמוע אם יש לערער על מה שהוא אומר (אולי אחיסמך זה לא 'שמור' כמו שהוא חושב, או שבית שמש לא כזאת 'עיר' כמו שהוא חושב וכדו')
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    229 צפיות
    חופש כלכליח
    ההרשמה להגרלות תיפתח ביום רביעי – 15.4.26 ותיסגר ביום ראשון – 17.5.26 ניתן להנפיק אישור זכאות כבר עכשיו ועד 30.4.26 (השלמת מסמכים עד ל-7.5.26)
  • 0 הצבעות
    15 פוסטים
    835 צפיות
    פ
    @התותח-זה-אני כתב בהתייעצות לגבי קניית דירה ברמה ד בבית שמש: @סתם-אחד בנתיים ירדתי מהדירה הזאת אבל בכללי זה בערך 70 מ"ר לכל אחד לא כולל חניה מחסן גג ומרפסות עלות הבניה היא בערך 400 אל"ש עשית בשכל
  • 0 הצבעות
    11 פוסטים
    715 צפיות
    איש קישא
    @ה.-שלמה הי יעקב רייניץ כתב כלכלי בהמודיע מומחה בזה, פעמים רבות שמעתי ממנו שיש מלא פתרונות חוקיים בעניין