דילוג לתוכן

"שיאי המדדים: התיעוד שלכם"

שוק ההון והשקעות
37 6 191 2

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    427 צפיות
    חופש כלכליח
    @חיסכון-לחתונה כתב בהתחלתי לעשות שינוי ואני צריך את העזרה שלכם: גם את הקרן השתלמות? לא
  • 3 הצבעות
    1 פוסטים
    198 צפיות
    א
    _כללי זהירות למשקיע המתחיל.pdf סיפור.pdf
  • 9 הצבעות
    9 פוסטים
    721 צפיות
    מ
    @טריידר כתב במשקיעים ! אבל שקועים בלימוד !!!!: ג] יש קצת "באג" בהפיכת העיסוק לערכי עבור "חתנין רבנן", מאחר (ולפי התרשמותי) ככל שאברך יותר רואה בעסק ענין רוחני, או אפילו קיום "חובת השתדלות שבתיירה", זה אוטומטית מוריד חלק ניכר מתחושת האחריות הכספית, וכמו שכתבת במקו"א שחונכנו לכסף קל וסייעתא דשמיא מופלגת, לכן ככל שהעסק יותר קשור להקב"ה, כך מובטחת יותר יביא סייעתא דשמיא, ובבחינת "אם נגזר עלי לחתן בכבוד, זו עסקה עם פוטנציאל מפסיקה לטשטש את הנס, ולהיכנס לפרטי פרטים ולבדוק כל האפשרויות והבטוחות זה כבר בגדר ספיקות בביטחון וכו'"... אדרבה לסוג אברך כזה זה יעזור לבדוק את העיסקה מכל כיוון, כי מקובלנו מרבותינו בעלי המוסר שרק בגשמיות יש גבול להשתדלות. אבל ברוחניות צריך לשאוף להגיע למקסימום ולעשות כל מאמץ ואין גבול להשתדלות, וככל שמתאמצים יותר הקב"ה נותן יותר. בגדר "הרחב פיך ואמלאהו". ואברך שמשוכנע [או שמשכנע את עצמו - כמוני], שכל העיסוק בהשקעות הוא נטו השתדלות לרוחניות, מובטח לנו שלא יחסוך כל מאמץ בזה, כי ברוחניות זו העבודה של האדם ולא של הקב"ה. והוא באמת יקבל סייעתא דשמיא יותר.... כמו שאמר ר' שלום שבדרון 2 אנשים סוללים את אותו הכביש, אחד עוסק במצוות ישוב ארץ ישראל, והשני עובד במע"צ - הגלגול הקודם של "נתיבי ישראל". הכל תלוי בכוונה.... [image: 1755623079861-865d5034-19e5-4478-8613-28d19baafeb2-image.png] אוצר החכמה_-_ ברכת אברהם - מאמרים והדרכות תורה א - ארלנגר, אברהם בן שמשון רפאל__ 248_249.pdf [image: 1755622759758-a95beb2a-bf52-41d6-ac43-d4ba7ac0b103-image.png]
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    241 צפיות
    רואה את הנולדר
    מערב הפרוע: ה-S&P 500 זינק ב-7% ביום שני בעקבות ’חדשות כזב’ Investing.com — מושב הבורסה ביום שני חווה שינוי פתאומי במסלול המדדים העיקריים בוול-סטריט בעקבות דיווח לא מאומת מהבית הלבן שהפסקה של 90 יום בהטלת מכסים נשקלת. הבית הלבן הכחיש תביעות אלה כ-30 דקות מאוחר יותר, והכחיש שדירקטור המועצה הכלכלית הלאומית קווין האסט רמז קודם לכן בראיון ברשת פוקס (NASDAQ:FOX) ניוז שהנשיא דונלד טראמפ עשוי לשקול הפסקה כזו, אך לא אישר גמירת דעת כלשהי. השוק הגיב תחילה באופן חיובי להערותיו של האסט, כאשר מניות הסטוק עברו לזמן קצר לירוק על רקע האפשרות להקלה במתיחות הסחר. עם זאת, אופטימיות זו הייתה קצרת מועד כאשר הבית הלבן מיהר לתייג את הדוח כ"חדשות כזב", מה שהוביל לירידה בשוק המניות. נכון לשעה 17:50 (שעון ישראל), ה-S&P 500 ירד ב-80 נקודות, או 1.5%. גם הנאסד"ק וה-S&P 500 ירדו בכ-4% מוקדם יותר במושב בורסה לפני שהופיעה שמועה לא מאומתת בפלטפורמת המדיה החברתית X. לאחר שהדוחות החלו להתפשט, ה-S&P 500 התאושש בעד 3% לפני שהבית הלבן מיהר להכחיש אותם. מאמר זה נוצר ותורגם בתמיכת AI ונבדק על ידי עורך. לקבלת מידע נוסף, עיין בתנאים והתניות שלנו. מקור https://il.investing.com/news/stock-market-news/article-496238 [image: 1744064655561-4a3aee2f-d9b8-4cc4-ae94-1b50017d9e97-image.png]
  • כלכלת ארה"ב לאן?

    שוק ההון והשקעות s&p 500
    12
    1
    3 הצבעות
    12 פוסטים
    577 צפיות
    טריידרט
    לפי הניתוח הטכני של איש מקצוע (שאני סומך עליו), אפשרי בהחלט (לא שזה הצפי) שהמדד S&P500 ירד עד 5100, דהיינו ירידה נוספת של 7.5% בערך, כלומר, שעד שם זה עדיין בגבולות התנודות הסבירות, אז אל תהיו מופתעים. לא יעוץ, ללא אחריות, אך חשוב לא להיכנס לפאניקה במדה וזה יקרה, כי העיתונאים יעשו מזה "קריסה טוטאלית בלתי ניתנת לשיקום לנצח"