דילוג לתוכן

עוד רעיון לפרנסה אז למה אנשים לא ניגשים לתחום?

תעסוקה, עסקים ויזמות
6 5 74 4
  • בתור מלמד כבר מעל 10 שנה חשוב לי לומר
    יש כ"כ הרבה ת"ת טובים שמחפשים מלמדים
    ובפרט עכשיו לפני תחילת שנה
    ואני שומע על הרבה שמחפשים עבודה.
    הייתי שמח להבין למה אנשים לא ניגשים לתחום הזה
    יש הרבה שמתאימים ויש להם איזה חוסר רצון חזק מאוד ללכת לתחום הזה
    ממש אשמח להבין למה זה ככה

    אולי בזכות הדיון יהיה לאנשים גם פרנסה וגם עם ישראל יזכה בעוד מלמדים טובים

  • בתור מלמד כבר מעל 10 שנה חשוב לי לומר
    יש כ"כ הרבה ת"ת טובים שמחפשים מלמדים
    ובפרט עכשיו לפני תחילת שנה
    ואני שומע על הרבה שמחפשים עבודה.
    הייתי שמח להבין למה אנשים לא ניגשים לתחום הזה
    יש הרבה שמתאימים ויש להם איזה חוסר רצון חזק מאוד ללכת לתחום הזה
    ממש אשמח להבין למה זה ככה

    אולי בזכות הדיון יהיה לאנשים גם פרנסה וגם עם ישראל יזכה בעוד מלמדים טובים

    @SEFTH
    להיות מלמד זה זכות גדולה,
    בכל יום מתפללים שנזכה ללמוד וללמד.
    אבל זה לא מקצוע בשביל פרנסה, זה מקצוע בשביל שליחות.
    מותר שזה יהיה גם בשביל פרנסה,
    אבל מי שאין לו את התחושת שליחות, שלא יעסוק בזה,
    רק חורבן יכול לצאת מזה.

  • דבר ראשון ברור שזה גם פרנסה נכון שלא עשירות אבל זה גם פרנסה
    דבר שני אני לא מדבר למי שזה לא מתאים ומגיע לתחום רק בגלל כסף זה בטוח שלא
    אבל אני מנסה להבין למה יש לציבור סלידה מהתחום הזה
    וגם אנשים שזה מתאים להם בורחים מזה

  • מי אמר שיש סלידה?

  • הבעיה שלא משלמים על עבודה כזו קשה

  • הבעיה שלא משלמים על עבודה כזו קשה

    @א-יידישע-קאפ

    @צמיחה said:

    אבל זה לא מקצוע בשביל פרנסה, זה מקצוע בשביל שליחות.

    🤔

נושאים מוצעים