דילוג לתוכן

הכי מקצועי והכי זול ? יש דבר כזה !

הועבר כלכלת המשפחה
2 1 231 2
  • פרילנסר ! גם הכי מקצועי וגם הכי זול ! וגם הכי נגיש !

    .
    נדרש לכם גרפיקאי, אך קיבלתם הצעת מחיר עבור יצירת לוגו בסך 1,200 ש"ח ?

    נדרש לכם מתכנת, אך קיבלתם הצעת מחיר עבור הפרויקט בסך 800 ש"ח לשעה ?

    נדרש לכם עריכת וידאו מקצועי, אך הצעת מחיר לא מתאימה לתקציב ליום-הולדת ?

    נדרשם לכם קלדן, אך זה לא נחוץ לכם מספיק לשלם על זה תשלום מלא המקובל ?


    אז חשוב שתדעו (התרשמתי שלא קיים בציבור החרדי כמעט מודעות לאפשרות זו) :

    כיום ניתן להזמין דרך האינטרנט שירותים מרחוק בכל מה שקשור לדיגיטל.

    כלומר, כל מה שלא נצרך לכם פיזית, אלא מזמינים דרך אתר/מייל,

    במקום להזמין אצל איש מקצוע מקומי במחיר מקומי יקר יחסית,

    תזמינו אותו שירות באותה רמה מבעל מקצוע במדינות בהם השכר הממוצע עומד על גרושים.

    .
    תופתעו לגלות, אך יש בהודו/ברזיל/בנגלדש/אזרבייג'ן/טורקיה/איראק וכו' בעלי מקצועי חכמים ואיכותיים מאוד,
    בעלי שליטה באנגלית סבירה עד מצוינת, והרבה גרפיקאים יודעים לעצב מאוד יפה בשפת העברית, והכל במחיר זול עד אפסי.


    לדוגמה בעלמא,
    יצירת לוגו אצל גרפיקאי מנוסה כאן בישראל עולה מעל 800 ש"ח,
    ותראו מה עושה לכם גרפיקאי מבנגלדש תוך יומיים תמורת 40 ש"ח :
    dc68aee7-59fe-4830-bbfc-dff22fcdd07f-image.png

    או לחילופין, הזמנתי לאחרונה תוסף תוכנה אישי ממתכנת מקצועי,
    בעל תואר שני במדעי מחשבים, ומנהל מחלקת פיתוח בחברה גדולה בברזיל,
    (הנתונים הנ"ל אומתו ע"י חברת התיווך, לא סתם מלל, ובדקתי גם בעצמי בחיפוש גוגל ונמצא נכון)
    תמורת 150 ש"ח לשעה בלבד.

    (יחסית יקר, אך לא מצאתי תושב הודו או איראק ברמה הנדרשת לי,
    עדיין יותר זול מהצעת מחיר שקיבלתי כאן בסך 850 ש"ח לשעה...
    תכל'ס - ניתן למצוא גם מתכנת מקצועי מפקיסטן ב36 ש"ח לשעה !)

    או תראו כאן, קלדן מכתב יד בעברית עם נסיון רב
    (אין לו מספיק ביקורות, אך לדוגמה בעלמא),
    במחיר 1.8 ש"ח עבור 1000 תגים - חצי מחיר המקובל כאן בארה"ק.


    התשלום באתרי תיווך פרילנסרים המובלים מאובטח,
    מפקידים את התשלום דרך אשראי בחברת התיווך,
    ועם קבלת ההזמנה לשביעות רצון משחררים לבעל מקצוע את התשלום.

    זה מתאים רק למי שיודע לזהות את בעלי מקצוע האיכותיים,
    מי שרגיל לעבור על הביקורות במוצרי אמזון וכדומה ויש לו חוש לזה,
    יצליח גם בתחום הפרילנסרים לבחור את היהלום מתוך המועמדים.

    כמובן, יש בזה גם קצת סיכון, שלא יהיה לכם שפה משותפת ואי-הבנות,
    או שפה ושם אתם נופלים על בעל מקצוע לא איכותי מספיק, אכן.

    גם כאן בישראל זה יקרה לכם (אך מסתבר פחות),
    לדוגמה בעלמא, אשתי עברה שלושה גרפיקאים מנוסים,
    כולם בישראל בתשלום מלא, עד שקיבלה את מה שהיא רצתה...

  • אתר פייבר FIVERR, אתר מוביל בכל התחומים.
    יש שם גם כמה גרפיקאים בעברית (תעשו חיפוש "HEBREW LOGO") וכן קלדנים בעברית.

    אתר אופוורק UPWORK, אתר מוביל בתכנות וטכנולוגיה.

    איזה עוד אתרים מומלצים ?

  • מונטיפיורימ מונטיפיורי העביר נושא זה מ- ב-

נושאים מוצעים


  • המלצות למכשיר וייז

    הועבר צרכנות, סקירות והמלצות צרכנות
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    68 צפיות
    הקול השפויה
    נראה לי ש"מהלכא" בהכשר הרב גולדמן הוא מהזולים
  • יש סיבה ומסובב

    כלכלת המשפחה השגחה השקעה מחיר למשתכן
    2
    17 הצבעות
    2 פוסטים
    197 צפיות
    חופש כלכליח
    מיוחד מאוד!!! @ניסן-עציוני כתב ביש סיבה ומסובב: בעיקר כי אני לא איש מקצוע זה הדבר היחיד שלא הסכמתי עליו.
  • 1 הצבעות
    51 פוסטים
    2k צפיות
    בית שמשב
    @איש-קיש כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?: אינסייד שורה תחתונה מנסיון אישי פחות חסכוני מגאז שהיא מאד מאד חסכונית מבחינת החברה בתנאי מעבדה אינסייט יותר חסכוני מג'אז, מה גם שיש לו מנוע 88 כ"ס לעומת 102 של הג'אז וצורה שטוחה שפחות מתנגדת לרוח מה שמביא לחיסכון. @טריידר מניסיוני האישי ושל עוד כמה אנשים בסביבתי אני מצטרף בחום להמלצה של @הקול-השפוי אני מחזיק הונדה אינסייט ומאוד מרוצה ב"ה התיקונים שלו בדר"כ זה רק בלאי סביר שיש בכל רכב והוא חסכוני (אצלי 1 ל16) בסביבות ה25 אל"ש אתה יכול למצוא משהו טוב בס"ד הזכירו כאן את הפריוס (שהיא בעיקרון קצת יותר חסכונית) אבל צריך לשים לב לסוללה שהולכת בדר"כ אחרי 250,000 ק"מ או 12 שנה המוקדם מבניהם ואז הפסדת את כל הדלק שחסכת... חוץ מזה שהמחיר הממוצע שלה יותר יקר בקצת מההונדה.
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    433 צפיות
    איש קישא
    @אמת-מארץ-תצמח מה שאני עשיתי זה נרשמתי והעברתי את כל ההוצאות רק לאשראי הזה (לפי הדרישות צריך 1000 בחודש) את האשראי השני שמרתי בצד( לא כל אחד מצליח כי נח ככה לכן אם אתה לא חזק אל תעשה את זה) כך לא היה לי פיזור הנפש וההוצאות ואחרי 3 חודשים פשוט שברתי אותו, בכל מקרה על שנה ראשונה לא גובים דמי כרטיס ואני במעקב על זה כדי לבטל כשהצטרך ויהיה לי כוח לזה, קצת כאב ראש אך שווה למי שאוחז ראש ולא מתפתה להשאיר שניים בסופו של דבר. אגב אתה יכול לעשות אחד עליך ואחד על אשתך לפי מה שהבנתי(אולי זה תלוי אם יש לך שתי חשבנות בנק שונים).
  • 3 הצבעות
    43 פוסטים
    2k צפיות
    צ
    @אבי-ר. צודק, מדדים זה סיכון גבוה בהגדרה. אבל בפועל בחיסכון לכל ילד זה מחולק בשמות הללו, מסלול בסיכון מוגבר, מסלול בסיכון בינוני, מסלול בסיכון מועט, מסלול הלכה. ואילו בשאר המוצרים הפנסיוניים יש הרבה מסלולים והרבה שמות, ולא משתמשים בשמות של המסלולים בחל"י. והמסלולים שנקראים מסלול בסיכון מוגבר בחיסכון לכל ילד הניבו תשואה גבוהה, יותר משאר המסלולים של מניות במוצרים הפנסיוניים. [לא בדקתי כרגע, זה מתוך הזיכרון].