דילוג לתוכן

מהפכה בעולם ההשקעות העצמאי !

מסחר עצמאי
9 4 595 4
  • אל תמנע טוב מבעליו.

    כעת ממש נכנסה פונקציה חדשה במערכת המסחר העצמאי של 'אקסלנס', שמאפשרת קניית קרנות סל בהוראת קבע חודשית.

    הוי אומר:
    מעכשיו אין שום חסרון בהשקעה דרך מסחר עצמאי ! והוא יכול להוות דרך השקעה של לכתחילה שבלכתחילה לכל אברך וצורב.

    כלומר:
    אם עד עתה היתה עדיפות מסויימת בהשקעה דרך 'קופת גמל להשקעה' בכך שהשקעה כזו יכולה להיעשות בצורה חד פעמית, על ידי הו"ק קבועה, אשר פוטרת את הצורך הקיים במסחר עצמאי, הדורש התעסקות קבועה סביב ההשקעה, בכניסה תכופה למערכת המסחר, ובקניית הנייר המבוקש וכו'.

    ולמותר לציין כמה מעלה זו חשובה לכל אברך שתורתו אומנותו.
    (מלבד המעלה הכללית של יצירת ניתוק רגשי מההשקעה, על עליותיה ומורדותיה, ואכמ"ל).

    אך מעתה, לאור כניסת האופציה החדשה, גם בהשקעה דרך 'מסחר עצמאי' ניתן ליצור מערכת פשוטה שתפטור כל צורך מהתעסקות סביב ההשקעה.

    ונפרט בשתי מילים :
    יוצרים בבנק הו"ק, בה מעבירים סכום קבוע חודשי להעברה לחשבון של בית ההשקעות, בתאריך מסויים בחודש, (לדוג' ב20 לחודש).
    ולאחמ"כ יוצרים הו"ק בחשבון המסחר, על קניית קרן הסל המבוקשת, בתאריך המאוחר בכמה ימים מהתאריך של ההו"ק הבנקאית, (לדוג' ב25 לחודש).
    וזהו.

    לענ"ד זו מהפכה של ממש.

  • אל תמנע טוב מבעליו.

    כעת ממש נכנסה פונקציה חדשה במערכת המסחר העצמאי של 'אקסלנס', שמאפשרת קניית קרנות סל בהוראת קבע חודשית.

    הוי אומר:
    מעכשיו אין שום חסרון בהשקעה דרך מסחר עצמאי ! והוא יכול להוות דרך השקעה של לכתחילה שבלכתחילה לכל אברך וצורב.

    כלומר:
    אם עד עתה היתה עדיפות מסויימת בהשקעה דרך 'קופת גמל להשקעה' בכך שהשקעה כזו יכולה להיעשות בצורה חד פעמית, על ידי הו"ק קבועה, אשר פוטרת את הצורך הקיים במסחר עצמאי, הדורש התעסקות קבועה סביב ההשקעה, בכניסה תכופה למערכת המסחר, ובקניית הנייר המבוקש וכו'.

    ולמותר לציין כמה מעלה זו חשובה לכל אברך שתורתו אומנותו.
    (מלבד המעלה הכללית של יצירת ניתוק רגשי מההשקעה, על עליותיה ומורדותיה, ואכמ"ל).

    אך מעתה, לאור כניסת האופציה החדשה, גם בהשקעה דרך 'מסחר עצמאי' ניתן ליצור מערכת פשוטה שתפטור כל צורך מהתעסקות סביב ההשקעה.

    ונפרט בשתי מילים :
    יוצרים בבנק הו"ק, בה מעבירים סכום קבוע חודשי להעברה לחשבון של בית ההשקעות, בתאריך מסויים בחודש, (לדוג' ב20 לחודש).
    ולאחמ"כ יוצרים הו"ק בחשבון המסחר, על קניית קרן הסל המבוקשת, בתאריך המאוחר בכמה ימים מהתאריך של ההו"ק הבנקאית, (לדוג' ב25 לחודש).
    וזהו.

    לענ"ד זו מהפכה של ממש.

    @חלמיש-צור
    יש גם אפשרות למינוף?

  • @חלמיש-צור
    יש גם אפשרות למינוף?

    @רואה-את-הנולד
    אתה מתכוין לניי"ע שמבוסס על מינוף? למה לא?

  • אל תמנע טוב מבעליו.

    כעת ממש נכנסה פונקציה חדשה במערכת המסחר העצמאי של 'אקסלנס', שמאפשרת קניית קרנות סל בהוראת קבע חודשית.

    הוי אומר:
    מעכשיו אין שום חסרון בהשקעה דרך מסחר עצמאי ! והוא יכול להוות דרך השקעה של לכתחילה שבלכתחילה לכל אברך וצורב.

    כלומר:
    אם עד עתה היתה עדיפות מסויימת בהשקעה דרך 'קופת גמל להשקעה' בכך שהשקעה כזו יכולה להיעשות בצורה חד פעמית, על ידי הו"ק קבועה, אשר פוטרת את הצורך הקיים במסחר עצמאי, הדורש התעסקות קבועה סביב ההשקעה, בכניסה תכופה למערכת המסחר, ובקניית הנייר המבוקש וכו'.

    ולמותר לציין כמה מעלה זו חשובה לכל אברך שתורתו אומנותו.
    (מלבד המעלה הכללית של יצירת ניתוק רגשי מההשקעה, על עליותיה ומורדותיה, ואכמ"ל).

    אך מעתה, לאור כניסת האופציה החדשה, גם בהשקעה דרך 'מסחר עצמאי' ניתן ליצור מערכת פשוטה שתפטור כל צורך מהתעסקות סביב ההשקעה.

    ונפרט בשתי מילים :
    יוצרים בבנק הו"ק, בה מעבירים סכום קבוע חודשי להעברה לחשבון של בית ההשקעות, בתאריך מסויים בחודש, (לדוג' ב20 לחודש).
    ולאחמ"כ יוצרים הו"ק בחשבון המסחר, על קניית קרן הסל המבוקשת, בתאריך המאוחר בכמה ימים מהתאריך של ההו"ק הבנקאית, (לדוג' ב25 לחודש).
    וזהו.

    לענ"ד זו מהפכה של ממש.

    @חלמיש-צור מענין איך זה יעבוד
    על פי ההדגמה שראיתי זה מבוסס על הקצאת כסף לקניה ולא על כמה יחידות מעונינים לקנות, זה אומר שישאר בחשבון עודפי כספים מיותרים.

    ככל ואין מסחר בשברי מניות

  • @חלמיש-צור מענין איך זה יעבוד
    על פי ההדגמה שראיתי זה מבוסס על הקצאת כסף לקניה ולא על כמה יחידות מעונינים לקנות, זה אומר שישאר בחשבון עודפי כספים מיותרים.

    ככל ואין מסחר בשברי מניות

    @ניסן-עציוני
    אכן כן.
    ככה הסביר לי הנציג שלהם, שהקניה היא לפי סך המניות השלימות שנכנסות לתוך הסכום הקצוב.

  • @ניסן-עציוני
    אכן כן.
    ככה הסביר לי הנציג שלהם, שהקניה היא לפי סך המניות השלימות שנכנסות לתוך הסכום הקצוב.

    @ניסן-עציוני
    יש לך אפשרות לברר באיזה סוג פקודה נעשית הקניה?
    בהוראת לימיט באמצע יום המסחר (לפי השער שנסחר באותו זמן)?
    או אולי בהוראת מרקט?

  • @ניסן-עציוני
    יש לך אפשרות לברר באיזה סוג פקודה נעשית הקניה?
    בהוראת לימיט באמצע יום המסחר (לפי השער שנסחר באותו זמן)?
    או אולי בהוראת מרקט?

    @חלמיש-צור סביר שמרקט
    אשתדל לבדוק

  • אל תמנע טוב מבעליו.

    כעת ממש נכנסה פונקציה חדשה במערכת המסחר העצמאי של 'אקסלנס', שמאפשרת קניית קרנות סל בהוראת קבע חודשית.

    הוי אומר:
    מעכשיו אין שום חסרון בהשקעה דרך מסחר עצמאי ! והוא יכול להוות דרך השקעה של לכתחילה שבלכתחילה לכל אברך וצורב.

    כלומר:
    אם עד עתה היתה עדיפות מסויימת בהשקעה דרך 'קופת גמל להשקעה' בכך שהשקעה כזו יכולה להיעשות בצורה חד פעמית, על ידי הו"ק קבועה, אשר פוטרת את הצורך הקיים במסחר עצמאי, הדורש התעסקות קבועה סביב ההשקעה, בכניסה תכופה למערכת המסחר, ובקניית הנייר המבוקש וכו'.

    ולמותר לציין כמה מעלה זו חשובה לכל אברך שתורתו אומנותו.
    (מלבד המעלה הכללית של יצירת ניתוק רגשי מההשקעה, על עליותיה ומורדותיה, ואכמ"ל).

    אך מעתה, לאור כניסת האופציה החדשה, גם בהשקעה דרך 'מסחר עצמאי' ניתן ליצור מערכת פשוטה שתפטור כל צורך מהתעסקות סביב ההשקעה.

    ונפרט בשתי מילים :
    יוצרים בבנק הו"ק, בה מעבירים סכום קבוע חודשי להעברה לחשבון של בית ההשקעות, בתאריך מסויים בחודש, (לדוג' ב20 לחודש).
    ולאחמ"כ יוצרים הו"ק בחשבון המסחר, על קניית קרן הסל המבוקשת, בתאריך המאוחר בכמה ימים מהתאריך של ההו"ק הבנקאית, (לדוג' ב25 לחודש).
    וזהו.

    לענ"ד זו מהפכה של ממש.

    @חלמיש-צור כתב במהפכה בעולם ההשקעות העצמאי !:

    העברה לחשבון של בית ההשקעות

    לפי מה שכתב ר' אהרן זלץ, הם אמרו שדווקא לחשבון שלהם בהפועלים.

  • @חלמיש-צור כתב במהפכה בעולם ההשקעות העצמאי !:

    העברה לחשבון של בית ההשקעות

    לפי מה שכתב ר' אהרן זלץ, הם אמרו שדווקא לחשבון שלהם בהפועלים.

    @אמת-מארץ-תצמח כתב במהפכה בעולם ההשקעות העצמאי !:

    @חלמיש-צור כתב במהפכה בעולם ההשקעות העצמאי !:

    העברה לחשבון של בית ההשקעות

    לפי מה שכתב ר' אהרן זלץ, הם אמרו שדווקא לחשבון שלהם בהפועלים.

    כמובן. שם נמצא החשבון שלהם.
    רק צריך ליידע אותם על ההעברה.
    אגב, אפשר ליידע על הוראת קבע רק בזמן ההקמה, ואין צורך ליידע בכל חודש.

  • טריידרט טריידר התייחס לנושא זה ב

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    7 פוסטים
    243 צפיות
    ב
    אמנם אני לא משקיע אקטיבי אבל בכל אופן תודה רבה ותמשיך לעשות דברים טובים לציבור
  • VTI לעומת VOO

    הועבר מסחר עצמאי s&p 500 מסחר מסחר עצמאי השקעה בשוק ההון
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    235 צפיות
    שמש מרפאש
    @אפ_על_פי_כן כתב בVTI לעומת VOO: שלום לכולם שאלה למומחי השקעות כאן - בתיק מסחר עצמאי שלי, רציתי לרכוש ETF שעוקב אחרי S&P. (מלבד רוב התיק שהוא VT - מדד עולמי). קניתי יחידות קרן VTI של ואנגארד. (הסיבה שאני קונה קרנות אמריקאיות - בגלל אזרחותי האמריקאית) לאחרונה הבנתי שVTI הוא לא בדיוק S&P, אלא מדד כלל החברות האמריקאיות. השאלה היא כמה קריטיים ההבדלים? אם ארצה לרכוש עוד, עדיף ללכת על ה- S&P המדוייק (כלומר VOO) ? ומה הרציונל להשקיע דווקא ב- VTI או לחילופין דווקא ב- VOO. תודה מראש לעונים... לא ממליץ על VTI. זה מדד שכולל בתוכו את כלל החברות הנסחרות בארה"ב, וזה אומר שיש בו גם הרבה חברות פח.
  • כמה שאלות על קבלות לעסק

    מסחר עצמאי מסחר עצמאי יעוץ
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    421 צפיות
    ב
    יש משהו שניסה אתר מסוים ויכול להמליץ עליו? ועוד שאלה אפשר להוציא כל אתר כמה קבלות או שזה יוצר בעיה בדיווח (השאלה לידיעה כי לי אין נפק"מ אני צריך פחות 10 לחודש) תודה
  • 3 הצבעות
    2 פוסטים
    182 צפיות
    ס
    כתב באזרח אמריקאי ושוק ההון, כל מה שצריך לדעת!: עמלת מינימום 5$ לקנייה מחשבון של 25,000$ (דרך מערכת אינטראקטיב ברוקרס) שאלה שטרם ברורה לי: איך מתחברים למערכת של אינטראקטיב ברוקרס דרך מיטב טרייד? האם נדרש אימות SMS כמו בכניסה ישירה לאינטראקטיב או שמספיק הסיסמא הרגילה למיטב טרייד? @ה.-שלמה ?
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    939 צפיות
    צופה ומביטצ
    @ניסן-עציוני אתה הדוגמה לכל הדברים שנכתבו כאן והם נכונים ברובם. אתה לא יועץ(שמילותיו קודש רק כי כך גזרה חוכמתו), ואין לך כלי אחד בודד, ולא קרה פעם אחת שלא הבהרת לכולם שבמסחר עצמאי אתה מרוויח ואתה מרוויח ומשלם על זה יקר בללוות ולתמוך ולהדריך גם לאחר הפתיחה. וגם אתה מגיע עם מגוון דברים שבחלקם אתה מרוויח ובחלקם לא ומכווין להיכן שנראה לך תואם יותר. האם אתה חושב שכולם עושים כמוך? אתה מכיר עוד מישהו שפותח מסחר עצמאי ודוחף המונים לקופות גמל שלא קשורות אליו? האם כל מי שפותח מסחר עצמאי ממשיך ללוות ויודע לעצור מעשים טיפשיים? התחברתי לרוב הכתוב כאן וראוי לומר שניסן עציוני הוא לא הדוגמה הוא יוצא מן הכלל, ו..לא, איני מרוויח כלום ממנו.