דילוג לתוכן

הצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל'

שוק ההון והשקעות
34 14 1.3k 15
  • אף אחד לא יכול לצפות אם הירידות יעצרו מהר ומתי השוק יעלה שוב. לא קשור אם זה קורונה או אינפלציה. הקורונה תיאורטית הייתה יכולה לשתק את הכלכלה לתקופה ארוכה מאד, ואינפלציה לפעמים היא לתקופה קצרה.
    מי שמחכה... מחכה....
    בלי תירוצים. יורד, מכניסים!

  • @צמיחה מה הסכומים לדעתך?
    יש כאן צורך בסיסי משום שאברך עם 4 בנות בממוצע לא יספיק לו הוראת קבע, אפילו של 3,000 ש"ח לחודש.

    @שואף-לדעת כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @צמיחה מה הסכומים לדעתך?
    יש כאן צורך בסיסי משום שאברך עם 4 בנות בממוצע לא יספיק לו הוראת קבע, אפילו של 3,000 ש"ח לחודש.

    אא"כ הוא יעשה את זה מיד אחרי החתונה.

  • @שואף-לדעת כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @צמיחה מה הסכומים לדעתך?
    יש כאן צורך בסיסי משום שאברך עם 4 בנות בממוצע לא יספיק לו הוראת קבע, אפילו של 3,000 ש"ח לחודש.

    אא"כ הוא יעשה את זה מיד אחרי החתונה.

    @צמיחה כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    אא"כ הוא יעשה את זה מיד אחרי החתונה.

    הרבה אברכים אין להם מודעות כזו מיד אחרי החתונה (הלוואי שלי הייתה...)
    כן אפשר לצפות מהם, להתחיל לחסוך מיד במשכורת הראשונה (כל סכום שהוא, גם 50 ש"ח חודשיים)
    לא בהכרח לחתן את הילדים שעוד לא נולדו... אלא כי יש הרבה מטרות בחיים שהם צריכים כסף בשבילם.

  • @צמיחה כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    אא"כ הוא יעשה את זה מיד אחרי החתונה.

    הרבה אברכים אין להם מודעות כזו מיד אחרי החתונה (הלוואי שלי הייתה...)
    כן אפשר לצפות מהם, להתחיל לחסוך מיד במשכורת הראשונה (כל סכום שהוא, גם 50 ש"ח חודשיים)
    לא בהכרח לחתן את הילדים שעוד לא נולדו... אלא כי יש הרבה מטרות בחיים שהם צריכים כסף בשבילם.

    @אפ_על_פי_כן הבעיה כמובן בלי להכליל אבל זוג צעיר שמביאים או עתידים להביא לו כמה מאות אלפים במתנה מתקשה מבחינה פסכולוגית להבין שצריך לעמול באיזה שהוא צורה עליו ןלכן צריך כמה שנים עד שיבינו מה המשמעות של כסף.

  • @אפ_על_פי_כן הבעיה כמובן בלי להכליל אבל זוג צעיר שמביאים או עתידים להביא לו כמה מאות אלפים במתנה מתקשה מבחינה פסכולוגית להבין שצריך לעמול באיזה שהוא צורה עליו ןלכן צריך כמה שנים עד שיבינו מה המשמעות של כסף.

    @השומר כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @אפ_על_פי_כן הבעיה כמובן בלי להכליל אבל זוג צעיר שמביאים או עתידים להביא לו כמה מאות אלפים במתנה מתקשה מבחינה פסכולוגית להבין שצריך לעמול באיזה שהוא צורה עליו ןלכן צריך כמה שנים עד שיבינו מה המשמעות של כסף.

    אתה חושב שזה בגלל שקיבל 'מאות אלפים' לדירה, הוא מתקשה מבחינה פסיכולוגית לחסוך?
    אני לא ראיתי את זה סביבי (וזה גם לא נכון עליי)
    לדעתי זה יותר מכל עניין של חינוך
    יש זוצים ש'מנסים לטרוף את העולם' וזוצים עם ראש אחר
    הנושא מעניין בלי ספק
    אבל נראה לי שאנחנו סוטים מנושא האשכול המקורי

  • @השומר כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @אפ_על_פי_כן הבעיה כמובן בלי להכליל אבל זוג צעיר שמביאים או עתידים להביא לו כמה מאות אלפים במתנה מתקשה מבחינה פסכולוגית להבין שצריך לעמול באיזה שהוא צורה עליו ןלכן צריך כמה שנים עד שיבינו מה המשמעות של כסף.

    אתה חושב שזה בגלל שקיבל 'מאות אלפים' לדירה, הוא מתקשה מבחינה פסיכולוגית לחסוך?
    אני לא ראיתי את זה סביבי (וזה גם לא נכון עליי)
    לדעתי זה יותר מכל עניין של חינוך
    יש זוצים ש'מנסים לטרוף את העולם' וזוצים עם ראש אחר
    הנושא מעניין בלי ספק
    אבל נראה לי שאנחנו סוטים מנושא האשכול המקורי

    @אפ_על_פי_כן ברור שיש השפעה לרעה על אדם שלא עבד מעולם
    ופתאום מקבל חצי מיליון או יותר בלי שעבד על זה דקה

    זה שיש אברכים שחוסכים זה למרות, וודאי שלא בגלל

  • @השומר כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @אפ_על_פי_כן הבעיה כמובן בלי להכליל אבל זוג צעיר שמביאים או עתידים להביא לו כמה מאות אלפים במתנה מתקשה מבחינה פסכולוגית להבין שצריך לעמול באיזה שהוא צורה עליו ןלכן צריך כמה שנים עד שיבינו מה המשמעות של כסף.

    אתה חושב שזה בגלל שקיבל 'מאות אלפים' לדירה, הוא מתקשה מבחינה פסיכולוגית לחסוך?
    אני לא ראיתי את זה סביבי (וזה גם לא נכון עליי)
    לדעתי זה יותר מכל עניין של חינוך
    יש זוצים ש'מנסים לטרוף את העולם' וזוצים עם ראש אחר
    הנושא מעניין בלי ספק
    אבל נראה לי שאנחנו סוטים מנושא האשכול המקורי

    @אפ_על_פי_כן אני מסכים בהחלט שהמסקנא ההכרחית זה חינוך פיננסי טוב.

  • @אפ_על_פי_כן ברור שיש השפעה לרעה על אדם שלא עבד מעולם
    ופתאום מקבל חצי מיליון או יותר בלי שעבד על זה דקה

    זה שיש אברכים שחוסכים זה למרות, וודאי שלא בגלל

    @שמח-לעזור כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @אפ_על_פי_כן ברור שיש השפעה לרעה על אדם שלא עבד מעולם
    ופתאום מקבל חצי מיליון או יותר בלי שעבד על זה דקה

    זה שיש אברכים שחוסכים זה למרות, וודאי שלא בגלל

    אני מדבר על להתחיל לחסוך ממלגת הכוילל\מעבודת האישה, בוא זה כן כסף שעבדו עליו...
    אני לא כ"כ מסכים איתך על ההשפעה הרעה,
    בזמן שמדובר בזוגות שחיים בחברה שבה הדבר מקובל מאד - ובעצם כל הזוצים סביבם קיבלו אחד המרבה ואחד הממעיט - זה לא גורם להם לעוף על עצמם
    ובאיזשהו מקום, מאד ממריץ אותם להעניק בבוא העת לילדיהם בדומה למה שהם קיבלו בזמנו
    בשונה מקהילות שבהם הזוצ לא קיבל כמעט כלום, גם כשיולדו לו 6 בנות הוא לא מרגיש צורך להתאמץ במיוחד...

    אבל אני מבין את זווית הראיה שלך. יש בזה משהו. (גם אם לא הסכמתי.)

  • @שמח-לעזור כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @אפ_על_פי_כן ברור שיש השפעה לרעה על אדם שלא עבד מעולם
    ופתאום מקבל חצי מיליון או יותר בלי שעבד על זה דקה

    זה שיש אברכים שחוסכים זה למרות, וודאי שלא בגלל

    אני מדבר על להתחיל לחסוך ממלגת הכוילל\מעבודת האישה, בוא זה כן כסף שעבדו עליו...
    אני לא כ"כ מסכים איתך על ההשפעה הרעה,
    בזמן שמדובר בזוגות שחיים בחברה שבה הדבר מקובל מאד - ובעצם כל הזוצים סביבם קיבלו אחד המרבה ואחד הממעיט - זה לא גורם להם לעוף על עצמם
    ובאיזשהו מקום, מאד ממריץ אותם להעניק בבוא העת לילדיהם בדומה למה שהם קיבלו בזמנו
    בשונה מקהילות שבהם הזוצ לא קיבל כמעט כלום, גם כשיולדו לו 6 בנות הוא לא מרגיש צורך להתאמץ במיוחד...

    אבל אני מבין את זווית הראיה שלך. יש בזה משהו. (גם אם לא הסכמתי.)

    @אפ_על_פי_כן ברור שבציבור הליטאי שנותנים סכום יחסית גדול זה יישר אותם בהמשך הדרך לתרבות הקהילתית הזאת אבל בעומק שהראש יתישב להבין את משחק הכסף האמיתי בלי חינוך לוקח זמן.

  • @אפ_על_פי_כן ברור שבציבור הליטאי שנותנים סכום יחסית גדול זה יישר אותם בהמשך הדרך לתרבות הקהילתית הזאת אבל בעומק שהראש יתישב להבין את משחק הכסף האמיתי בלי חינוך לוקח זמן.

    @השומר כתב בהצעת שיפור לפרויקט החשוב של 'בנקל':

    @אפ_על_פי_כן ברור שבציבור הליטאי שנותנים סכום יחסית גדול זה יישר אותם בהמשך הדרך לתרבות הקהילתית הזאת אבל בעומק שהראש יתישב להבין את משחק הכסף האמיתי בלי חינוך לוקח זמן.

    בקיצור, כולנו מסכימים שצריך חינוך... 😊

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    60 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • קרן סל מחקה S&P של מגדל

    שוק ההון והשקעות שוק ההון קרן סל
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    129 צפיות
    י
    מעוניין להשקיע בקרן סל מחקה S&P בכשרות גלאט הון, מצאתי את הקרן הזו מגדל 1162189 עם דמי ניהול אפסיים (0.01), אבל אני מבין שהיא לא מחקה את כל המדד אלא לפי ערכים של איכות הסביבה וכד'. אשמח לחוו"ד מהמומחים עליה. האם הקרן מומלצת בכל זאת להשקעה ארוכת טווח? אציין שראיתי שהתשואות שלה גבוהות יותר ביחס למחקה S&P של מור 1165810 (דמי ניהול 0.12). תודה רבה.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    250 צפיות
    א
    מתוך אתר "אמס": [image: 1767473362396-b0a8aa31-3247-4331-af3c-1f04c4ad8d15-image.png]
  • 16 הצבעות
    7 פוסטים
    1k צפיות
    מתכנן פיננסימ
    @טריידר חזק ביותר!! אני תמיד טוען שהסיבה שבציבור האברכים יש יותר נפילות בהשקעות מפוקפקות, זה בגלל שהם מעולם לא עבדו על כסף, והם חושבים שיש כסף קל. מי שעובד יודע ש"בזעת אפך תאכל לחם" וכסף לא גודל על העצים. אגב- יש מקרה אחד שכן יש שמה כסף קל והוא: לשכנע אחרים שיש כסף קל.
  • מה זה אפקט 'ריבית דריבית'

    הועבר שוק ההון והשקעות מאמר מאתר בנקל
    3
    5 הצבעות
    3 פוסטים
    503 צפיות
    ש
    @אבי-ה-נערה חשוב להדגיש גם את המשפט המפורסם: ''תשואות קודמות אינן הבטחת תשואה לתקופה הבאה''.