דילוג לתוכן

בורסה פון | קו מידע פיננסי לציבור החרדי | 1700-11-10-9-8

שוק ההון והשקעות
79 26 3.7k 25
  • עוד הערה
    הרבה פעמים השערים שאני שומע אצלך והשער שאני שומע בבנק פועלים 03-650-1111 אינם זהים
    ולפעמים שמתי לב שאצלך יכול להיות מעודכן מלפני יום @יהודה-לה

    @998877 גם נאי שמתי לב לזה כמה פעמים בנוסף ביום האחרון הקו מאוד איטי ובחיפוש ניי"ע הוא שר את כל המנגינה עד שחוזר לתפריט...
    מקווה שהבנת את כוונתי בעניין.

  • @998877 גם נאי שמתי לב לזה כמה פעמים בנוסף ביום האחרון הקו מאוד איטי ובחיפוש ניי"ע הוא שר את כל המנגינה עד שחוזר לתפריט...
    מקווה שהבנת את כוונתי בעניין.

    @יהודי-רציני said:

    @998877 בנוסף ביום האחרון הקו מאוד איטי ובחיפוש ניי"ע הוא שר את כל המנגינה עד שחוזר לתפריט...
    מקווה שהבנת את כוונתי בעניין.

    הייתה בעיה קטנה, שגרמה לאיטיות,
    ב"ה טופל.

  • ב"ה
    כאשר בוחרים נייר ערך יש תפריט אפשרויות נוספות,
    בהקשה על 6 נוספה אפשרות של בדיקה כמה היה שווה הנייר בתאריך אחר
    בהקשה על 8 נוספה אפשרות של שמיעה בזמן אמת של המחיר (זרימה בשידור חי).

    סה"כ אלו האפשרויות בתפריט כוכבית:
    1 - מידע נוסף על הנייר
    2 - הוספה לרשימת מעקב
    3 - הגדרת התראה
    4 - תיעוד פעולה בתיק השקעות וורטואלי (לא פעיל עדיין, בשלבי פיתוח).
    5 - מעבר לחיפוש נייר ערך אחר
    6 - בדיקה על שער היסטורי של הנייר
    7 - יש לכם רעיונות יעילים? אשמח לשמוע
    8 - שידור חי של המחיר

  • ב"ה
    כאשר בוחרים נייר ערך יש תפריט אפשרויות נוספות,
    בהקשה על 6 נוספה אפשרות של בדיקה כמה היה שווה הנייר בתאריך אחר
    בהקשה על 8 נוספה אפשרות של שמיעה בזמן אמת של המחיר (זרימה בשידור חי).

    סה"כ אלו האפשרויות בתפריט כוכבית:
    1 - מידע נוסף על הנייר
    2 - הוספה לרשימת מעקב
    3 - הגדרת התראה
    4 - תיעוד פעולה בתיק השקעות וורטואלי (לא פעיל עדיין, בשלבי פיתוח).
    5 - מעבר לחיפוש נייר ערך אחר
    6 - בדיקה על שער היסטורי של הנייר
    7 - יש לכם רעיונות יעילים? אשמח לשמוע
    8 - שידור חי של המחיר

    @יהודה-לה הייתי מציע לך להתקין גם תוכנה של שמיעת החוזים על המדדים בזמן אמת כשהשוק סגור
    https://il.investing.com/indices/indices-futures

  • @יהודה-לה גם עכשו המדדים האמריקאים מעודכנים ליום חמישי ולא ליום שיש שים לב

  • יוזמה מעניינת מאד, אם תוכל להכניס שם סיכום יומי של כל חברה בבורסה (אולי באמצעות שיתוף פעולה עם מערכת FocusFin = ניטור מידע חכם לשוק ההון הישראלי. http://Focusfin.co.il ) זה יכול להיות מעניין מאד ולהביא הרבה ערך למשתמשים.

    תוהה עד כמה יש באמת ביקוש לשירות הזה של מידע טלפוני, יש הרבה פניות? זה משמעותי?

    נשמח אם תשתף קצת..

  • ואוו, הקו הזה משו משו
    אני משתמש בו הרבה
    ממש תודה

  • יוזמה מעניינת מאד, אם תוכל להכניס שם סיכום יומי של כל חברה בבורסה (אולי באמצעות שיתוף פעולה עם מערכת FocusFin = ניטור מידע חכם לשוק ההון הישראלי. http://Focusfin.co.il ) זה יכול להיות מעניין מאד ולהביא הרבה ערך למשתמשים.

    תוהה עד כמה יש באמת ביקוש לשירות הזה של מידע טלפוני, יש הרבה פניות? זה משמעותי?

    נשמח אם תשתף קצת..

    @bondisrael said:

    תוהה עד כמה יש באמת ביקוש לשירות הזה של מידע טלפוני, יש הרבה פניות? זה משמעותי?

    נשמח אם תשתף קצת..

    יש ביקוש גדול (ולהערכתי אפילו גדול מאוד...) כי יש הרבה אנשים שאין להם מחשב או שלא זמינים ליד מחשב בכל רגע, ולכן הם משתמשים במערכת הזו, ואפשר לראות את זה במספרים...
    בכל מקרה -
    אני ישמח לדבר איתך, תוכל לפנות במייל y6714453@gmail.com
    (ועדיף שתשאיר מספר טלפון לחזרה כי יותר נוח לי לדבר בטלפון...)
    תודה רבה

  • @bondisrael said:

    תוהה עד כמה יש באמת ביקוש לשירות הזה של מידע טלפוני, יש הרבה פניות? זה משמעותי?

    נשמח אם תשתף קצת..

    יש ביקוש גדול (ולהערכתי אפילו גדול מאוד...) כי יש הרבה אנשים שאין להם מחשב או שלא זמינים ליד מחשב בכל רגע, ולכן הם משתמשים במערכת הזו, ואפשר לראות את זה במספרים...
    בכל מקרה -
    אני ישמח לדבר איתך, תוכל לפנות במייל y6714453@gmail.com
    (ועדיף שתשאיר מספר טלפון לחזרה כי יותר נוח לי לדבר בטלפון...)
    תודה רבה

    @יהודה-לה
    ראשית תודה רבה על הקו לי אישית מאוד עוזר
    אולי תוסיף לקו המטורף שלך גם תיק וירטואלי אישי
    זה יכול להיות מאוד יעיל לכל מיני אנשים שאין להם גישה לאינטרנט

  • @יהודה-לה
    ראשית תודה רבה על הקו לי אישית מאוד עוזר
    אולי תוסיף לקו המטורף שלך גם תיק וירטואלי אישי
    זה יכול להיות מאוד יעיל לכל מיני אנשים שאין להם גישה לאינטרנט

    @האדם-חושב
    זה בתוכנית
    בשלבים האחרונים של הפיתוח,
    מקווה שבימים הקרובים אוכל להפעיל את זה לשימוש
    תודה!

  • @האדם-חושב
    זה בתוכנית
    בשלבים האחרונים של הפיתוח,
    מקווה שבימים הקרובים אוכל להפעיל את זה לשימוש
    תודה!

    @יהודה-לה
    והאם ההצעה ל-חוזים על מדדים התקבלה ?

  • @יהודה-לה
    והאם ההצעה ל-חוזים על מדדים התקבלה ?

    @998877 said:

    @יהודה-לה
    והאם ההצעה ל-חוזים על מדדים התקבלה ?

    בעז"ה אטפל בזה גם,
    זה יהיה שלוחה בפנ"ע.
    תודה

  • ב"ה
    הושלם הפיתוח של "תיק ההשקעות הוירטואלי". מהיום, בכל פעם כשנמצאים בתוך נייר ערך, אפשר לעבור בהקשה על כוכבית > 4,
    לתיעוד פעולה לתיק ההשקעות.

    המערכת תבקש כמה נתונים:

    • סוג הפעולה - קנייה או מכירה (מכירה תתאפשר רק במידה והנייר כבר קיים בתיק)
    • סכום ההשקעה.
    • תזמון הפעולה: לפי השער הנוכחי בזמן אמת, או תיעוד פעולה רטרואקטיבית (כאילו בוצעה בעבר).

    אפשר לשמוע את נתוני התיק בשלוחה 3 בתוך האזור האישי,
    שם שומעים כמה שווה התיק, ואז עוברים לתפריט של
    מידע כללי על התיק,
    מידע מפורט לפי פוזיציות (לפי הניירות ערך שיש בתיק)
    ניתוח ביצועי התיק (עוד לא פעיל)
    עדכונים וחדשות שרלוונטיים לתיק (עוד לא פעיל)
    הסטורית פעולות שבוצעו בתיק + מחיקת פעולה
    הגדרה באיזה מטבע הנתונים יושמעו

    הפיתוח יכול להתאים לשני סוגי משתמשים:

    1 - למי שרוצה לבחון את עצמו על כסף לא אמיתי, לעקוב אחרי מדדים או ניירות ערך (גם כאלו שלא נסחרים ישירות), או פשוט לדעת כמה התיק שלו היה שווה אם היה פועל אחרת...

    2 - למי שמנהל תיק אצל ברוקר אמיתי: שיוכל לדעת כמה התיק האמיתי שלו שווה בכל רגע נתון ובזמן אמת,
    תוכלו להזין את הנתונים האמיתיים שלכם, ולשמוע את השווי המעודכן דרך הטלפון.

    השקעתי הרבה מחשבה כדי שזה יהיה מדויק, ויקח בחשבון את כל התרחישים, ובו זמנית על שיהיה פשוט (מה שנקרא UX = חווית משתמש)

    להארות והערות: B1700111098@gmail.com


    הפעולות במערכת הן וירטואליות לחלוטין, אינן מבוצעות בשוק ההון בפועל, ואין להן שום משמעות או השפעה על מסחר אמיתי.

    השימוש בשירות אינו מהווה ייעוץ השקעות.

  • ב"ה
    הושלם הפיתוח של "תיק ההשקעות הוירטואלי". מהיום, בכל פעם כשנמצאים בתוך נייר ערך, אפשר לעבור בהקשה על כוכבית > 4,
    לתיעוד פעולה לתיק ההשקעות.

    המערכת תבקש כמה נתונים:

    • סוג הפעולה - קנייה או מכירה (מכירה תתאפשר רק במידה והנייר כבר קיים בתיק)
    • סכום ההשקעה.
    • תזמון הפעולה: לפי השער הנוכחי בזמן אמת, או תיעוד פעולה רטרואקטיבית (כאילו בוצעה בעבר).

    אפשר לשמוע את נתוני התיק בשלוחה 3 בתוך האזור האישי,
    שם שומעים כמה שווה התיק, ואז עוברים לתפריט של
    מידע כללי על התיק,
    מידע מפורט לפי פוזיציות (לפי הניירות ערך שיש בתיק)
    ניתוח ביצועי התיק (עוד לא פעיל)
    עדכונים וחדשות שרלוונטיים לתיק (עוד לא פעיל)
    הסטורית פעולות שבוצעו בתיק + מחיקת פעולה
    הגדרה באיזה מטבע הנתונים יושמעו

    הפיתוח יכול להתאים לשני סוגי משתמשים:

    1 - למי שרוצה לבחון את עצמו על כסף לא אמיתי, לעקוב אחרי מדדים או ניירות ערך (גם כאלו שלא נסחרים ישירות), או פשוט לדעת כמה התיק שלו היה שווה אם היה פועל אחרת...

    2 - למי שמנהל תיק אצל ברוקר אמיתי: שיוכל לדעת כמה התיק האמיתי שלו שווה בכל רגע נתון ובזמן אמת,
    תוכלו להזין את הנתונים האמיתיים שלכם, ולשמוע את השווי המעודכן דרך הטלפון.

    השקעתי הרבה מחשבה כדי שזה יהיה מדויק, ויקח בחשבון את כל התרחישים, ובו זמנית על שיהיה פשוט (מה שנקרא UX = חווית משתמש)

    להארות והערות: B1700111098@gmail.com


    הפעולות במערכת הן וירטואליות לחלוטין, אינן מבוצעות בשוק ההון בפועל, ואין להן שום משמעות או השפעה על מסחר אמיתי.

    השימוש בשירות אינו מהווה ייעוץ השקעות.

    @יהודה-לה
    אם קנו נייר ערך בכמה תאריכים שונים איך מזינים את הפרטים ?

  • @יהודה-לה
    אם קנו נייר ערך בכמה תאריכים שונים איך מזינים את הפרטים ?

    @998877 said:

    @יהודה-לה
    אם קנו נייר ערך בכמה תאריכים שונים איך מזינים את הפרטים ?

    מתעדים כמה פעמים,
    כל פעם תאריך שונה.

  • @998877 said:

    @יהודה-לה
    אם קנו נייר ערך בכמה תאריכים שונים איך מזינים את הפרטים ?

    מתעדים כמה פעמים,
    כל פעם תאריך שונה.

    @יהודה-לה
    תודה רבה
    יש בעיה בקו שאם אני עושה חיפוש של תיקים (דרך שלוחה 0 שבתוך 1) אין אפשרות להוסיף אותם לתיק הוירטואלי ואין אפשרות להוסיף אותם למעקב
    ואני חושב שמאוד יעיל יהיה לעשות שיהיה אפשרות לפתוח כמה תיקים וירטואלים אם אני רוצה לעקוב אחרי כמה תיקים זה מאוד יעיל

  • @יהודה-לה
    תודה רבה
    יש בעיה בקו שאם אני עושה חיפוש של תיקים (דרך שלוחה 0 שבתוך 1) אין אפשרות להוסיף אותם לתיק הוירטואלי ואין אפשרות להוסיף אותם למעקב
    ואני חושב שמאוד יעיל יהיה לעשות שיהיה אפשרות לפתוח כמה תיקים וירטואלים אם אני רוצה לעקוב אחרי כמה תיקים זה מאוד יעיל

    @האדם-חושב

    תיקים,

    הכוונה קרנות נאמנות?
    א"כ - זה לא תקלה, כרגע לא אפשרי,

  • @האדם-חושב

    תיקים,

    הכוונה קרנות נאמנות?
    א"כ - זה לא תקלה, כרגע לא אפשרי,

    @יהודה-לה said:

    כרגע לא אפשרי,

    מתי כן יהיה אפשרי?

    האדם-חושב said:

    חושב שמאוד יעיל יהיה לעשות שיהיה אפשרות לפתוח כמה תיקים וירטואלים אם אני רוצה לעקוב אחרי כמה תיקים זה מאוד יעיל

    יש כיון כזה?

  • ב"ה
    הושלם הפיתוח של "תיק ההשקעות הוירטואלי". מהיום, בכל פעם כשנמצאים בתוך נייר ערך, אפשר לעבור בהקשה על כוכבית > 4,
    לתיעוד פעולה לתיק ההשקעות.

    המערכת תבקש כמה נתונים:

    • סוג הפעולה - קנייה או מכירה (מכירה תתאפשר רק במידה והנייר כבר קיים בתיק)
    • סכום ההשקעה.
    • תזמון הפעולה: לפי השער הנוכחי בזמן אמת, או תיעוד פעולה רטרואקטיבית (כאילו בוצעה בעבר).

    אפשר לשמוע את נתוני התיק בשלוחה 3 בתוך האזור האישי,
    שם שומעים כמה שווה התיק, ואז עוברים לתפריט של
    מידע כללי על התיק,
    מידע מפורט לפי פוזיציות (לפי הניירות ערך שיש בתיק)
    ניתוח ביצועי התיק (עוד לא פעיל)
    עדכונים וחדשות שרלוונטיים לתיק (עוד לא פעיל)
    הסטורית פעולות שבוצעו בתיק + מחיקת פעולה
    הגדרה באיזה מטבע הנתונים יושמעו

    הפיתוח יכול להתאים לשני סוגי משתמשים:

    1 - למי שרוצה לבחון את עצמו על כסף לא אמיתי, לעקוב אחרי מדדים או ניירות ערך (גם כאלו שלא נסחרים ישירות), או פשוט לדעת כמה התיק שלו היה שווה אם היה פועל אחרת...

    2 - למי שמנהל תיק אצל ברוקר אמיתי: שיוכל לדעת כמה התיק האמיתי שלו שווה בכל רגע נתון ובזמן אמת,
    תוכלו להזין את הנתונים האמיתיים שלכם, ולשמוע את השווי המעודכן דרך הטלפון.

    השקעתי הרבה מחשבה כדי שזה יהיה מדויק, ויקח בחשבון את כל התרחישים, ובו זמנית על שיהיה פשוט (מה שנקרא UX = חווית משתמש)

    להארות והערות: B1700111098@gmail.com


    הפעולות במערכת הן וירטואליות לחלוטין, אינן מבוצעות בשוק ההון בפועל, ואין להן שום משמעות או השפעה על מסחר אמיתי.

    השימוש בשירות אינו מהווה ייעוץ השקעות.

    @יהודה-לה
    וואו! איזה שיפור משמעותי.
    רציתי לומר תודה רבה על הקו! אני משתמש בו הרבה מאוד!

    אשמח שיהיה אופצייה להכנסת הפרטים דרך המחשב, או לחלופין API לגוגל פיננס למשל.

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    א
    @צדיק-יסוד-עולם said: מה רע באקסלים בתחילת האשכול. מאד מאד ברור. אם אני רוצה להכניס נתונים משלי
  • מכירת נכס לטובת שוק ההון

    נדל"ן ומשכנתאות נדלן שוק ההון
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    408 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @shimon להצליח לשכנע אנשים למכור עיסקה הפסדית מאוד מאוד קשה. יש לאנשים תחושה של עלות שקועה וחבל להם. ישבתי לפני שנתיים עם זוג עם דירה בביתר שרכשו על הנייר, הסברתי להם ששווה להם למכור ולעבור ללוד (זה מה שהתאים להם לפי הנתונים שלהם) הם הסבירו לי שהיתה להם כבר הצעה טובה יותר קודם לכן ואז הם לא מכור, אז עכשיו במחירהזול ימכרו? וגם זה יצא שהם עשו סיבוב בלילהרוויח וחבל להם. תכל'ס- הם לא מכרו, הדירה שלהם נשארה בינתיים אותו מחיר, והדירה בלוד עלתה כבר משמעותית. (לוד היתה בתשפ''ה מקום ראשון בארץ עם עלייה של 37% אאל''ט) לעיניננו, אכן חבל לפרוע את המשכנתא, ומי שמפסיד פעם בסופו של דבר בעז''ה ילמד איך נכון להשקיע. @אנונימי2 כתב במכירת נכס לטובת שוק ההון: עוד אחד מנפגעי באר שבע.... לענ''ד ההגדרה הנכונה היא עוד אחד מנפגעי המתווכים הלא אמינים. באר שבע אמנם לא עלתה כלל, אבל לעומת זאת היא מניבה עדיין תשואה מעולה. לצערי, יש הצעות עם כאלו מספרים מגרים שקורצים לאנשים אבל לא בפועל, רק תאורטי. לקוחות שמוגבלים מאוד מבחינת החזר חודשי יכולים לרכוש שם דירה ולהרוויח מכך שיש להם נכס בעז''ה בסיס לנישואי הילדים. (ואגב זו דוגמא שאין מה להשוות לשוק ההון כי שווה ערך לאנשים שכמעט ולא יכולים להשקיע כל לחודש) יש ב''ה (מעט) מתווכים ישרים שיודעם להביא דברים טובים. מצרפת כאן ניתוח מרתק על היחס בין באר שבע לחיםה שמראה שבבאר שבע קל הרבה יותר להשכיר דירה היום לעומת חיפה. זאת נקודה כללית שכיום יש בחיפה פיחות משמעותי בביקושים, הנה נתונים מרתקים: באר שבע: בבאר שבע יש אוכלוסייה של כ-220,000 תושבים, מה שהופך אותה למטרופולין הרביעית בגודלה בישראל, המשרתת בנוסף כ-750,000 אזרחים מהמרחב כולו. המספר המדויק משתנה מעט בהתאם למקור, אך נתונים עדכניים מצביעים על כ-211,000-220,000 תושבים, עם צמיחה משמעותית בשנים האחרונות. [image: 1769634200980-image-26.png] חיפה: נכון לסוף שנת 2025 ותחילת 2026, אוכלוסיית חיפה מונה כ-294,000–295,000 תושבים. חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל, והיא משמשת כמרכז המטרופולין של צפון הארץ, המונה כ-937,000 תושבים. נתוני הביטוח הלאומי מעדכנים את מספר המבוטחים בעיר ל-283,052 נכון לדצמבר 2025. [image: 1769634213785-image-25.png] באופן כללי בחיפה יש פי 1.5 דירות להשכרה לעומת באר שבע ביחס לכמות התושבים.! (עדיין בלי שום יחס לערים מבוססות כמו בני ברק או ירושלים, ומכאן החשיבות והדיוק כי שם כמעט אין מצב שדירה תעמוד ריקה לאורך זמן גם אם היא בעיתית)
  • 2 הצבעות
    53 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @השומר כתב בדירת שותפים בפתח תקוה ל"אברך מתחיל": @משהמשה זה רעיון מעולה אבל גם בהשכרה לעובדים זרים אין ודאות לכל הזמן זה עדין משתלם והייתי מוסיף לחפש באזור מתפתח להתחדשות עירונית או לי רכבת קלה וכו... לא דיברתי על השכרה לעובדים זרים סתם מה שיש בפ"ת זה השכרה לחברות בנייה, יש המון אתרי הבנייה בפ"ת שצריכים לשכן את הפועלים הסיניים וכו' שלהם ואם יש לך דירה ליד הרכבת הקלה... אז זה כל אתרי הבנייה בגוש דן ותמיד תמיד תהיה שם בנייה.
  • -2 הצבעות
    30 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    @הקול-השפוי כתב בהאם הציבור החרדי זנח את הנדל"ן לטובת שוק ההון?: אני חושב שרוב האנשים חושבים שיש אפשריות נהדרות בנדל"ן, בעיקר למתווכים והמשווקים...
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    435 צפיות
    א
    @טריידר כתב בנורמות בציבור החרדי - לטוב ולמוטב: הציבור החרדי נוטה להעדיף באופן מובהק את שוק הנדל"ן על פני שוק ההון – היפוכו של המצב בציבור הכללי, שבו קיימת העדפה ברורה להשקעות בשוק ההון. לא נכון. בשנים האחרונות יש מגמה של השקעה בשוק ההון על פני נדל"ן. ועדיין רוב הציבור הכללי לא כך. כלך לך אצל פורמים כלכלה ששוברים את הראש להבין למה ה'ישראלי המצוי' מעדיף קורת גג על פני השקעה.