דילוג לתוכן

אזרח אמריקאי ושוק ההון, כל מה שצריך לדעת!

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    71 צפיות
    פ
    האם זה נכון, שבנדל"ן עשו החברות בשנים האחרונות ממוצע של 13 אחוז?
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    85 צפיות
    נ
    שלום וברכה כן זה לא חדש בכלל אבל זה קיים כבר שלוש שנים לכל מאן דבעי קורס הכשרת שוק ההון וקריפטו החינמית מאת: רובין הוד - תם עידן הגזל דף הבית של הפרוייקט נכון להיום הקורס לא מתוחזק ולא מתעדכן כבר שנה גם מה שנקרא "רשימת הזהב" כבר לא פעיל היה לי שיחה עם מקים הפרוייקט כל המטרה שלו זה רק לעזור לאנשים באמת ממש בשבוע האחרון הם רוצים להתחיל לחדש פעילות אבל רק למי שרוצה באמת להיכנס לזה מצ"ב קישור לקבוצה החדשה בווצאפ נא להירשם רק מי שרוצה להיכנס לתחום באמת כי זה מוגבל מי שרוצה מצרף סקירות שעלו בקבוצה בשבוע האחרון ניתוח פנדומנטלי בעידן ה AI.pdf NVIDIA כל מה שצריך לדעת להיום.pdf התיק של הנשיא טראמפ+סקירה שבועיתpdf.pdf בהצלחה לכולם גילוי נאות אין לי כל קשר לזה אני רק משתף לטובת הציבור יש לי חברים שעשו קורסים בתשלום ומאוד פרחו מזה
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    196 צפיות
    ב
    אני סוחר בפסגות ובאלטשולר אני נהנה יותר מאלטשולר יש מעלות וחסרונות בכל אחד מהם א. עמלות קניה ומכירה ב. מרווח המרה למט"ח ג. מי שסוחר אקטיבי בפסגות יש ספר פקודות ג.נ בשניהם יש לי קישור ואם תחליט להצטרף לאלטשולר אשמח שתעשה זאת דרכי בחתימה
  • 0 הצבעות
    14 פוסטים
    493 צפיות
    ב
    דבר ראשון למה אין גילוי נאות שיש לך עניין בזה דבר שני זה של אלטשולר [image: 1776701601980-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-04-20-191215.png] רק צריך לשים לב בפסגות גובים על ביטול פעולה יש עוד יתרון לפסגות לסוחרים שיש ספר פקודות מורחב יש לי קישור לאטשולר ואני לא מעלה אותו כי אין לי עניין עריכה: אני עכשיו שם לב שיש לי בחתימה אז זה לגילוי נאות עריכה: אני רואה שיש פטור מעמלת המרת מט"ח ד"א זה מפסגות . מניות, ניירות ערך המירים למניות, זכויות וקרנות סל שחלים עליהם כללי המסחר על מניות 0.07% משווי העיסקה, מינימום 2₪ לפעולה אגרות חוב, ניירות ערך המירים לתעודות התחייבות וקרנות סל שחלים עליהם כללי המסחר החלים על תעודות התחייבות 0.06%משווי העיסקה, מינימום 2₪ לפעולה קניה, מכירה, ופדיון של קרנות נאמנות הנסחרות בבורסה בת"א 0.07% משווי העיסקה, מינימום ₪ 2 לפעולה מניות ו-ETF הנסחרים בבורסות ארה"ב 1 סנט למניה מינימום $ 6.5לעסקה מניות ו-ETF הנסחרות בבורסות אירופה עמלה בגובה 0.15% מהעסקה, מינימום 15 יורו לעסקה [image: 1776702141993-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-04-20-192134.png]
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    133 צפיות
    א
    שלום אתמול (מוצאי שבת בשלח) התקיים כנס שהיה נשמע מעניין מאוד, כאן במודיעין עילית לצערי הרב, אף שמאוד רציתי להשתתף, לא הצלחתי אני סקרן נוראות לדעת עד כמה הכנס הצליח ועד כמה הציבור באמת התעניין/נהנה מהדברים שהושמעו שם תודה מראש על כל תגובה