דילוג לתוכן

תעסוקה, עסקים ויזמות

82 נושאים 1.1k פוסטים

כאן נדון על כל מה שקשור לפתיחת עסקים וניהולם, הגדלות הכנסות, התפתחות אישית ומיסוי.

  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    209 צפיות
    רחל דיקמןר
    לא, היו על זה הרבה דיונים וחוות דעת של מומחים, אבל כרגע עמדת רשות המיסים היא ששכיר לא יכול להכיר בהוצאות.
  • "המענק של מזרחי טפחות"

    פיקדון בנקאי
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    245 צפיות
    מ
    אמסטרדמסקי מסביר איך פיקדון התינוקות של מזרחי־טפחות עושה עלינו סיבוב _ כלכליסט.pdf
  • נושא זה נמחק!

    0
    0 הצבעות
    0 פוסטים
    17 צפיות
    אין תגובות
  • סוף שנת המס ואיך זה קשור אלינו

    סוף שנה חיסכון סעיף 46
    7
    7 הצבעות
    7 פוסטים
    540 צפיות
    ג
    שילמתי השנה מס שבח של 80000 ש"ח ואני שואל האם על מנת לקבל החזר מס עדיף לתת תרומות או שאת אותו החזר של 35% אני יקבל גם על הפקדה עבורי לקופת גמל/השתלמות?
  • 0 הצבעות
    48 פוסטים
    2k צפיות
    מתעניין 1מ
    @יהודי-גאה גם בכיר וגם BA
  • האם חוייבתי במס הכנסה גבוה?

    נקודות זיכוי מס הכנסה עסק זעיר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    172 צפיות
    א
    @אבי-ר. בעלי עסק זעיר צריכים להגיש דו"ח ע"י המערכת של תיאום מס, אין לי עוד עבודה חוץ מהעסק העצמאי.
  • 5 הצבעות
    3 פוסטים
    211 צפיות
    ש
    @אברהם-פרידמן https://forum.benakel.org/post/11188
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    121 צפיות
    אבי ר.א
    @שששששש לא כל אחד משלם מס בגלל שיש נקודות זיכוי, הכי פשוט לבדוק את זה זה בטופס 106 בסעיף 042 אם אין שם כלום ז"א שלא שילמת ואין לך על מה לקבל החזר, אלא שא"כ מאוד יכול להיות שאז תוכל לקבל מענק עבודה/מס הכנסה שלילי וכמדומני שזה ניתן לבקש עד שנתיים אחורה, (אם אני טועה תתקנו אותי) כך שצריך להזדרז בזה.
  • 3 הצבעות
    26 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    ודאי שהדבר הכי נכון הוא לעזור לאדם לצאת ממצבו וזו המעלה הגדולה בצדקה אבל ודאי שאם יבואו למנהלי הגמחי"ם שגם כך משקיעים מזמנם ואני מאמין שרובם אם לא כולם ללא תמורה ועל חשבון המשפחה ויבקשו מהם להתחיל לתחקר את הלווים זה לא לעניין במיוחד שלא תמיד זה נעים למלווה
  • 0 הצבעות
    18 פוסטים
    744 צפיות
    ב
    יש עסק זעיר ויש עסק רגיל, תלוי באופי במחזור (בעיקר) ואפשר תמיד להגדיר עסק רגיל. יחד עם זאת יש עוסק מורשה פטור ועוסק מורשה רגיל (שאינו פטור). כל אדם שיש לו עסק נקרא 'עוסק' ומוטלת עליו לקבל רישיון מהרשויות עבור כך. אם המחזור הוא קטן, וגם, הוא אינו מקבוצת העסקים שמפורסמת ברשות המיסים, הוא מקבל רישיון אך הוא פטור מתשלום מע"מ על הרווחים שהעסק מניב לו. כל הפטור הוא רק על הרווחים שלו, לכן, מוצרים שהוא קונה לעסק הוא אינו מזדכה מהמע"מ שהוא משלם עליו. לעומתו, עוסק רגיל, שמשלם מע"מ, הוא מזדכה ממע"מ על כל המוצרים שהוא קונה, אך משלם זאת בעת מכירתו את המוצר, שאז נגבה מע"מ לכל הסכום אותו הוא קיבל תמורת המוצר (שבעצם כולל גם את עלות החומר ושאר הוצאות וגם את הרווחים). עד כה דברנו על המע"מ, ישנו היטל נוסף שנקרא 'מס הכנסה' (חבר של כולנו ..), הוא חל על כולם בשווה, אלא מה, יש את עניין הנקודות, לכל אזרח ישראלי יש ניקוד זכות במ"ה על עצם היותו ישראלי (מגיע לא?) ולאישה יש עוד, לאם לילדים קטנים יש עוד, נכות וכו'. כל נקודה מזכה ממס עד סכום מסויים. לכן יתכן ואחד יצטרך לשלם החל מסכום מסויים וחבירו על אותו סכום ואף יותר לא יחוייב שקל. לתשומת לב, הניקוד משתנה במהלך החיים, לכן יש לעקוב אולי 'פתאום' אתם חייבים לשלם מעכשיו .. חובה שלישית על הפותח עסק היא תשלום ביטוח לאומי, בדרך כלל הוא עומד על כ6% ממה שהוצהר כהנסה במהלך השנה. ויש שרשומים כאינו בהגדרה, שאינם משלמים עד משהו כמו 26 אלף (תקנו אותי) ומעל הסכום הזה 12%, וכבר הרחיבו פה מה צריך לדעת כדי לבחור מעמד. לסיום, אני לא רו"ח, כך שאל תראו בשום דבר שכתוב כאן כאל הצעה או לא יודע מה ...
  • 3 הצבעות
    13 פוסטים
    983 צפיות
    בוטח בה'ב
    @המסייע מענק עבודה ניתן למי שמרוויח מעל סכום מסויים אם העסק לא מידי פעיל (וד"ל) זה מסובך לקבל ע"כ אבל בשביל קרן השתלמות ודאי שזה שווה
  • 1 הצבעות
    4 פוסטים
    307 צפיות
    ס
    @מאיר-פוזן אתרי מכירות ושיהיה בהצלחה
  • 2 הצבעות
    2 פוסטים
    197 צפיות
    S
    בפן הכללי הדברים נכונים, רק זה מתחלק לג' סוגי אנשים. א. אני מכיר הרבה סופרים (כמובן שהכתב שלהם באמת שווה) שגם מול סוחרים דורשים את המחיר שהם רוצים, פעמים מורידים מעט אבל לא נשברים, כמובן הסופר צריך להכיר את עצמו ואת מחירי השוק לפרטיים ולסוחרים, ולדעת שהוא דורש מחיר ראוי והגון בהתאם למצב ולהשקעה שלו (מבחינת חומרים, חומרות וכתב), כל מחיר שידרוש אם הוא טוב הסוחר כבר ידאג להוסיף הרבה ללקוחות כי יש לו אוצר ביד. ב. יש גם כאלו שלא כותבים יפה אבל הסוחר כבר יודע להדר את זה בעיני הקונה ולהוריד בעיני הסופר ('מתווך' לשמה) כמובן תוכחת מגולה לסוחרים שלדעתי כמה שלפעמים נצרכים, ההיזק מכל מיני בחינות (לא רק מסחריות) גדול על התועלת (מבחינת מסחרית נטו). ג. יש את הסוג השלישי שמתחילה לא עשו מזה מקצוע, שאז דבריך נכונים, אלא מלאכת שמים שהיא קודש ואז גם לסוחרים וגם לפרטיים המחיר אותו דבר והכל קופצים להשיג מהם, כמובן עם תפילה וסיעתא דשמייא. אבל אכן בתחילה שעדיין לא הגיע לרמה הנרצת ודאי צריך להתגמש ולהתפרסם. ראשיתך מצער ואחריתך ישגה מאוד.
  • המלצה על יועץ עסקי מקצועי לסיוע בגיוס הון

    יעוץ
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    512 צפיות
    הקול השפויה
    המיזם ירד מהפרק
  • מידע בנוגע לפתיחת דרופשיפינג

    דרופשיפינג
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    132 צפיות
    ס
    אשמח לכל מידע בקשר לפתיחת דרופשיפינג. (למי שלא יודע: חנות אינטרנטית, ללא צורך בהחזקת סחורה, באמצעות תיווך בין ספקים לקונים). בין היתר: א. האם שווה לפתוח גם ללא השקעה בקורסים, אתר משודרג וכדו'. ב. האם יש בזה סיכונים מסוימים. ג. עזרה בבחירת נישה למוצרים בחנות, וכן ספקים לאותה נישה. ד. האם אפשר לעשות את זה דרך המחשב או שצריך סמארטפון. ה. כל מידע נוסף למתחיל בור בנושא. תודה מראש
  • 7 הצבעות
    61 פוסטים
    3k צפיות
    ה
    @אבי-ר. יפה מאד
  • הקמת עסק חדש בעפולה או בכפר יונה בנצרת עילית

    הקמת עסק
    16
    1 הצבעות
    16 פוסטים
    651 צפיות
    הקול השפויה
    @משהמשה כתב בהקמת עסק חדש בעפולה או בכפר יונה בנצרת עילית: @הקול-השפוי כתב בהקמת עסק חדש בעפולה או בכפר יונה בנצרת עילית: מאיפה אותה קהילה חסידית הגיעה אליך? מפורום בנקל? נכון שרובם כאן ליטאים, אבל אפשר לזהות שיש חסידים בין הניקים.... מדבריו זה לא נראה שהוא הגיע אליהם מכאן.
  • קורסים והעשרה

    למידה מרחוק התפתחות אישית קורסים חינמיים
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    725 צפיות
    עומק הסיכויע
    @טריידר כתב בקורסים והעשרה: אך הרעיון הכללי שלו (אינו בולט כלל כשאני קראתי את הספר זה הפריע לי מאד, אפשר להתעלם אבל לדעתי זה מורגש
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    507 צפיות
    רואה את הנולדר
    @בוטח-בה כתב ברעיונות להשקעה עם תזרים תשואות גבוה: ודאי שיש! ברור שיש מלא רעיונות אם אתה יודע להקים פרויקטים תעשה אחד כזה תפתח עיתון עלון פרסום כזה או אחר חנות תנהל צוות משאבי אנוש אם אתה יודע לטווח בין עובדים למעבידים אפשר להמשיך את הרשימה אבל זה לא ממש יעזור לך כי זה מאוד תלוי במי שאתה הובנתי?
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    180 צפיות
    ה
    שלום לחברי הפורום הנפלא! אני מנסה כבר הרבה זמן לקבל פיצוי "מבצע עם כלביא" לעסק ללא הצלחה הבעיה היא במעבר מסלול מהוצאות מזכות לפיצוי קבוע אם מישהו נתקל בזה ויודע פתרון אשמח מאוד אם יאיר את עיני תודה נ.ב. מי שלא מבין את הבעיה כנראה לא יוכל לעזור בזה ולכן לא ראיתי צורך לפרט יותר מזה