דילוג לתוכן

המלצה על פלאפון טוב

הועבר צרכנות, סקירות והמלצות
35 14 2.1k 12
  • @shimon כתב בהמלצה על פלאפון טוב:

    מעניין שלי המליץ מישהו "מנסיון"
    על "פרו 30"
    בהשוואה ל-4x4 ו-5x5
    האם מישהו יכול להגיב על הדבר ?

    בעל חנות פלאפונים שהוא ידיד אישי שלי אמר לי שפרו 30 כולל את המעלות של 5X5 ויש לו בטריה יותר חזקה, והוא טיפה יותר יקר.

    @משהמשה יש לי גם 5X5 וגם פרו 30
    ה 5X5 יש לו כמה חסרונות מאוד בולטים ומוזר שרוב האנשים לא מכירים
    יש מהירות תגובה איטית אפילו בניתוק שיחה לפעמים לוקח ממש כמה שניות עד שהשיחה מתנתקת והבעיה הכי משמעותית היא בחיבור בלוטוס,
    יש לי שתי אוזניות שונות מחברות טובות ובשיהם יש את אותה בעיה, החיבור הראשון מצויין אבל אחרי הטענה או ניתוק בכל סיבה אחרת יש רעשים בלתי נסבלים באוזניות, פניתי אליהם וההצעה היתה לאפס את האוזניה ולחבר מחדש, זה עבר עד לניתוק הבא, כמובן שזה לא הגיוני להשתמש כך ולכן קניתי את הפרו 30 לפי המלצה של מוכר במודיעין עילית בנתיים זה עובד מצויין.
    חשוב לציין שהתפריטים של 5X5 יותר נחמדים ולכן למי שלא מפריע מה שכתבתי ייתכן שכן עדיף לו 5X5

  • @משהמשה יש לי גם 5X5 וגם פרו 30
    ה 5X5 יש לו כמה חסרונות מאוד בולטים ומוזר שרוב האנשים לא מכירים
    יש מהירות תגובה איטית אפילו בניתוק שיחה לפעמים לוקח ממש כמה שניות עד שהשיחה מתנתקת והבעיה הכי משמעותית היא בחיבור בלוטוס,
    יש לי שתי אוזניות שונות מחברות טובות ובשיהם יש את אותה בעיה, החיבור הראשון מצויין אבל אחרי הטענה או ניתוק בכל סיבה אחרת יש רעשים בלתי נסבלים באוזניות, פניתי אליהם וההצעה היתה לאפס את האוזניה ולחבר מחדש, זה עבר עד לניתוק הבא, כמובן שזה לא הגיוני להשתמש כך ולכן קניתי את הפרו 30 לפי המלצה של מוכר במודיעין עילית בנתיים זה עובד מצויין.
    חשוב לציין שהתפריטים של 5X5 יותר נחמדים ולכן למי שלא מפריע מה שכתבתי ייתכן שכן עדיף לו 5X5

    @פריפריאליסט כתב בהמלצה על פלאפון טוב:

    הפרו 30 לפי המלצה של מוכר במודיעין עילית בנתיים זה עובד מצויין.

    כנל אצלי, אבל הפומית שלו למטה ולא צמוד ללוח מקשים, ואם אני מדבר בלחש לא שומעים כלום....
    חוץ מזה אני בגדול מאוד מרוצה ממנו

  • וכל מה שנכתב כאן ביחס ל-Q8
    יש מישהו שיכול להעיד
    מפי הראיה ומפי השמיעה ...

  • הבעיות בבלוטוס כמו בדגמים הקודמים

  • מקפיץ שוב כיון שאני צריך לקנות עכשיו,
    אשמח מאוד אם יוכלו לכתוב כאן המלצות על פלאפונים,
    מעלות וחסרונות כל אחד מהניסיון שלו.

    תודה רבה!

  • מקפיץ שוב כיון שאני צריך לקנות עכשיו,
    אשמח מאוד אם יוכלו לכתוב כאן המלצות על פלאפונים,
    מעלות וחסרונות כל אחד מהניסיון שלו.

    תודה רבה!

    @אבי-ר. לא השתנה בינתיים

  • יש כאן הרבה שלא היו אז שבטח יכולים להוסיף,

    @שששששש כתב בהמלצה על פלאפון טוב:

    הם בשיפור גדול, אם כי אני לא יודע לטווח הארוך

    וגם אז הQ8 היה יחסית חדש ומעניין מה עם המקשים שלו.

  • @שמואל כמו שכתבו כאן, כנראה שכל סוגי 4X4 למיניהם כבשו ולא סתם, בינתיים הם הכי מספקים את רוב מה שכתבת
    בטרייה זה בעיה בכל הפלאפונים ופשוט קונים בטרייה גרמנית

    @שששששש
    מה הכוונה בטריה גרמנית?
    ראיתי פרסום על מכירה של בטריות "מקוריות" ב20 ש"ח וגרמניות ב40.
    הגרמניות הם לא מקוריות והם יותר טובות?

  • הגרמניות יותר טובות מהמקוריות.

  • @שששששש
    מה הכוונה בטריה גרמנית?
    ראיתי פרסום על מכירה של בטריות "מקוריות" ב20 ש"ח וגרמניות ב40.
    הגרמניות הם לא מקוריות והם יותר טובות?

    @חיסכון-לחתונה מקוריות זה מה שמגיע עם הפלאפון, הוא טוב רק שנגמר מהר ההטענה, הגרמניות נותנות יותר הטענה

  • @חיסכון-לחתונה מקוריות זה מה שמגיע עם הפלאפון, הוא טוב רק שנגמר מהר ההטענה, הגרמניות נותנות יותר הטענה

    @שששששש
    הבדל משמעותי?
    שווה להשקיע בזה 40 ש"ח?
    כמה זמן הם מחזיקות לאורך זמן?

  • @שששששש
    הבדל משמעותי?
    שווה להשקיע בזה 40 ש"ח?
    כמה זמן הם מחזיקות לאורך זמן?

    @חיסכון-לחתונה שווה להשקיע בשביל זה
    לא יודע מבחינת הזמן כי זה משתנה בין פלאפון לפלאפון וגם בלוטוס' וכו'

  • אם הבטריה שלך טובה לא דחוף, אם אתה כבר קונה חדשה אני חושב שכדאי.

  • @שששששש
    הבדל משמעותי?
    שווה להשקיע בזה 40 ש"ח?
    כמה זמן הם מחזיקות לאורך זמן?

    @חיסכון-לחתונה
    שווה להשקיע זה מחזיק ליותר זמן
    רק לסבר את האוזן בטריה גרמנית ממליצים להחליף פעם בשנה בטריה רגילה כל חצי שנה
    למי שלא מדבר הרבה בטריה גרמנית אחרי הטענה מלאה יכולה להספיק ליומים עד שלוש בלי להטעין שוב

  • @משהמשה יש לי גם 5X5 וגם פרו 30
    ה 5X5 יש לו כמה חסרונות מאוד בולטים ומוזר שרוב האנשים לא מכירים
    יש מהירות תגובה איטית אפילו בניתוק שיחה לפעמים לוקח ממש כמה שניות עד שהשיחה מתנתקת והבעיה הכי משמעותית היא בחיבור בלוטוס,
    יש לי שתי אוזניות שונות מחברות טובות ובשיהם יש את אותה בעיה, החיבור הראשון מצויין אבל אחרי הטענה או ניתוק בכל סיבה אחרת יש רעשים בלתי נסבלים באוזניות, פניתי אליהם וההצעה היתה לאפס את האוזניה ולחבר מחדש, זה עבר עד לניתוק הבא, כמובן שזה לא הגיוני להשתמש כך ולכן קניתי את הפרו 30 לפי המלצה של מוכר במודיעין עילית בנתיים זה עובד מצויין.
    חשוב לציין שהתפריטים של 5X5 יותר נחמדים ולכן למי שלא מפריע מה שכתבתי ייתכן שכן עדיף לו 5X5

    @פריפריאליסט
    יש לך כרטיס זכרון בתוך הפלאפון?
    זה מאוד מאט את הפעילות.

  • קנית 5X5
    וזה לא עובר לי לדור 4.
    אני נמצא בחברת גולן טלקום.
    יש לי סים חדש אבל זה רק על דור 3 (המכשיר הקודם שלי גם היה כך)
    משהו יודע למה?

  • קנית 5X5
    וזה לא עובר לי לדור 4.
    אני נמצא בחברת גולן טלקום.
    יש לי סים חדש אבל זה רק על דור 3 (המכשיר הקודם שלי גם היה כך)
    משהו יודע למה?

    @חיסכון-לחתונה כנראה שאתה שייך לדור הקודם...😊 😊

    ולעצם השאלה אני לא יודע

נושאים מוצעים