דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    138 צפיות
    ה
    תבדוק את גובה הריבית ואחוז המינוף נראה לי שגמל להשקעה יותר טוב מחשבון מסחר אבל צריך לשקלל את הדמי ניהול שיותר גבוהים בגמל, בכל אופן בגמל אם השוק יורד לא עושים מכירה בחסר אוטומטית בשביל לעמוד על איזון ההשקעה הלוואה מקסימום יודיעו לך שצריך להוסיף ולמיטב ידיעתי אף פעם לא היה צריך באמת להוסיף. אני לא יועץ אבל כאסטרטגיה לחתונות ילדים אני ממליץ על גמל להשקעה בגלל מגוון סיבות.
  • 9 הצבעות
    16 פוסטים
    967 צפיות
    ה
    @חיים-חי לא ניכנס למספרים ולא מה אני עושה באישי, אבל בעיני האסטרטגיה הנכונה למי שרוצה להישאר שקוע בתורתו ולא בנוי לכאבי ראש יותר מתוחכמים, הדרך היא לקחת הלוואה של כמה מאות אלפים בפריסה ארוכה של משכנתא להשקיע בשוק ההון דרך מסחר עצמאי השתלמות וקופות גמל על שם שני הבני זוג ובחתונות הילדים להלואות על חשבון הפנסיה והקופות הנל להחזיק קצת את ההלוואות בבלון או גרייס ולצבור עוד הון, ואז קצת לפרוע קצת להוציא וכן על זה הדרך כמובן כל אחד צריך לדייק את זה לפי היכולות שלו והסכום שלו וכן מספר הילדים בנים ובנות וכדומה בניתי כמה תוכניות כאלה למשפחה ונראה לי שזה ילך טוב בעזרת השם. בהשוואה למה שהם מציעים זה מאד מגביל אותך ומסרבל את מיקסום האפשרוית וכמובן יעלה לך הרבה יותר בהפקדות או החזר כל חודש.
  • 4 הצבעות
    4 פוסטים
    229 צפיות
    אבי ר.א
    @צמיחה כתב במשכנתא כדי להשקיע בשוק ההון: כשהבית יגדל יצטרכו להגדיל הכנסות. שיגדילו כבר עכשיו... אתה לא יכול לומר כזה דבר באופן כללי, בפרט שכשהבית גדול יותר קשה להגדיל הכנסות.
  • 1 הצבעות
    19 פוסטים
    3k צפיות
    קל זכותק
    בהחלט הספר של אהרן זלץ הוא מיוחד מאוד
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    195 צפיות
    רחל עומסיר
    שוק ההון הישראלי מזנק - אבל מה זה אומר על ההשקעות שלנו? הבורסה לא ראתה שבוע כזה הרבה זמן: מדד ת"א 35 זינק בצורה חדה השקל ממשיך להתחזק מול המטבעות הזרים וכל זה - בצל המערכה המורכבת מול איראן התוצאה? רבים שואלים האם צריך לשנות מסלול השקעה? אולי לנצל את העליות? והתשובה שלי : דווקא עכשיו חשוב להישאר יציבים. שוק ההון בנוי מתנודות. המשקיע החכם - הוא משקיע פסיבי, זה שנשאר נאמן לאסטרטגיה שבנה מראש: מסלול המתאים לגיל לרמת הסיכון למטרות שלך שוק ההון תמיד עולה ויורד. מי שמנסה לתזמן אותו – מפסיד. מי שנצמד לאסטרטגיה – מרוויח לאורך זמן. התגובה לעליות בשוק, ממש כמו לירידות - לא צריכה להיות אימפולסיבית אלא בתבונה והתמדה. אם יש לכם אסטרטגיה - תנו לה לעבוד. אם אתם לא בטוחים שהיא מתאימה - זה הזמן לבדוק. לסיכום הזמן להשקיע- זה כשיש לך תוכנית. לא כשיש כותרת בעיתון. [image: 1750759712744-12327d71-f8cd-4281-ab28-0f49ae950f6a-image.png] הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1750759765690-%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-resized.png]