דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    7 פוסטים
    240 צפיות
    צ
    @אבישי אתה חותם ע"ז בטפסי ההצטרפות שהכסף הוא תרומה, הם לא חייבים להחזיר אותו, והם גם לא מתחייבים לתת הלוואה, וגם לא מתחייבים לתת מענק. חלק מההפקדה החודשית זה בעצם תשלום ריבית על ההלוואה העתידית שמקבלים. ולכאורה יש בזה גם נפק"מ הלכתית, במקרה שתבקש לקבל את כל הכסף בחזרה, הם ייתנו את זה בתורת מענק, ולא בתור החזר הלוואה, ואז הכסף היה חייב במעשר. לגבי צמצום הוצאות, אני לא מכיר אותך, ברור שיש אברכים שיכולים להתנהל יותר טוב ולחסוך בהוצאות, וברור שיש אברכים שצריכים להתמקד בהגדלת הכנסות, כי אין להם מה לצמצם.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    187 צפיות
    מ
    באמת שאלה טובה. לדעתי פשוט כל בתי ההשקעות עושים את זה יותר כדי למשוך לקוחות חדשים (כאלו שלא היו משקיעים בלעדיהם) וזה לא לוקח לקוחות לבנק. מה גם שברגע שהתיק גדול מספיק, עןברים לבנק בתנאים נוחים. מה שיוצר בעצם סיטואציה שבתי ההשקעות עובדים עבור הלקוחות הכבדים של הבנקים בעוד עשור או שניים.
  • 9 הצבעות
    16 פוסטים
    967 צפיות
    ה
    @חיים-חי לא ניכנס למספרים ולא מה אני עושה באישי, אבל בעיני האסטרטגיה הנכונה למי שרוצה להישאר שקוע בתורתו ולא בנוי לכאבי ראש יותר מתוחכמים, הדרך היא לקחת הלוואה של כמה מאות אלפים בפריסה ארוכה של משכנתא להשקיע בשוק ההון דרך מסחר עצמאי השתלמות וקופות גמל על שם שני הבני זוג ובחתונות הילדים להלואות על חשבון הפנסיה והקופות הנל להחזיק קצת את ההלוואות בבלון או גרייס ולצבור עוד הון, ואז קצת לפרוע קצת להוציא וכן על זה הדרך כמובן כל אחד צריך לדייק את זה לפי היכולות שלו והסכום שלו וכן מספר הילדים בנים ובנות וכדומה בניתי כמה תוכניות כאלה למשפחה ונראה לי שזה ילך טוב בעזרת השם. בהשוואה למה שהם מציעים זה מאד מגביל אותך ומסרבל את מיקסום האפשרוית וכמובן יעלה לך הרבה יותר בהפקדות או החזר כל חודש.
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    501 צפיות
    מ
    @יושב-אוהלים הסברים כלכליים כבר קיבלת. יש כאן שיקול אחר של יציבות של זוצ בתחילת חייהם. הדבר הכי חשוב לבניית בית הוא רוגע ושלוה בחיים. כשאתה בשלב שעדיין צריך "לחתן את עצמך". לקחת עוד עול של לחתן את ילדיך, זה יכול להכניס לסחרור רגשי, ועול על הזוגיות ועל החיים. יכול להיות שאתה באופן אישי - אם חשבת על זה רק מעצמך ולא בגלל לחץ חברתי - אולי מתאים לזה, יש כאלו שיכולים לחלוש על כמה תחומים, וזה תלוי גם באופי של רעייתך... אבל בדרך כלל זה עול גדול מידי. הקב"ה לא דורש מאדם להשתדל כל כך גם לחתן את עצמו ובאותה הזדמנות לחתן את הפיצקלעך שלו... ודוקא בגלל שאתה חושב על זה מהיום, אפשר לסמוך עליך שברגע שתגמור עם קניית הדירה שלך, כבר תמצא את הדרך לחסוך לילדיך... וההפסד של כמה שנים לא נראה לי שווה את חוסר היציבות של הבית שעלול להגרם. דיברו על זה שההשקעה הראשונה של זוצ צריכה להיות בדירה בשביל היציבות הזוגית. אפילו אם זה על חשבון רווח גדול יותר בשוק ההון גם ב: @צמיחה כתב בשוק ההון מול נדל"ן: פודקאסט החדש של יוסף מינצברג - הבורסה, הוא מארח שם את נחום ברוק. אפשר להחכים מאוד, חלק מהדברים הנ"ל הוזכרו שם. https://www.youtube.com/watch?v=xtRiMFiD6yU&list=PLx46_EMW9jY3DiwHjUK18BwV55nuabwgl&index=4
  • 0 הצבעות
    14 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @צופה-ומביט צודק! דיברתי איתם עכשיו (כל הכבוד על הזמינות) וזה באמת 0.6 ויש עוד אופציה להוזלה בהמשך, מחילה שהתעקשתי על השגיאה.