דילוג לתוכן

הר יונה ג לליטאים !

נדל"ן ומשכנתאות
5 3 283 3

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    7 פוסטים
    109 צפיות
    ישראל גוטמןי
    @דוד-גולדברג תודה רבה, מעריך מאוד!!!
  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    198 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • 5 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @מגשש-באפילה נשמח רק אם הוא באמת עזר ולא עזר לך להסתדר לבד
  • 2 הצבעות
    81 פוסטים
    2k צפיות
    חיסכון לחתונהח
    בעוד שבועיים יש את החלטת הריבית. מה התחזיות המעודכנות? האם כולם צופים הורדה או שההתחזקות המועטה בשקל משנה את התמונה?
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    270 צפיות
    בוטח בה'ב
    כתב בתמ"א 38 מה צריך לדעת שנכנסים לתהליך?: שלום וברכה יש לי דירה בפריפריה עכשיו מוצע לנו תמ"א 38/2 בבנין מה צריך לדעת בענין וממה להיזהר? האם מומלץ לקחת עו"ד פרטי בנוסף לעו"ד של נציגות הדיירים? (הממומן ע"י החברה..) למישהו יש עצות ספציפיות בנושא מקום בו אפשר ללמוד ע"כ בקלות? תודה!