דילוג לתוכן

הרעיון הגאוני שעומד מאחורי "משיאים" מבית "הגמ"ח המרכזי"

חתונות הילדים
16 8 967 7

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    7 פוסטים
    240 צפיות
    צ
    @אבישי אתה חותם ע"ז בטפסי ההצטרפות שהכסף הוא תרומה, הם לא חייבים להחזיר אותו, והם גם לא מתחייבים לתת הלוואה, וגם לא מתחייבים לתת מענק. חלק מההפקדה החודשית זה בעצם תשלום ריבית על ההלוואה העתידית שמקבלים. ולכאורה יש בזה גם נפק"מ הלכתית, במקרה שתבקש לקבל את כל הכסף בחזרה, הם ייתנו את זה בתורת מענק, ולא בתור החזר הלוואה, ואז הכסף היה חייב במעשר. לגבי צמצום הוצאות, אני לא מכיר אותך, ברור שיש אברכים שיכולים להתנהל יותר טוב ולחסוך בהוצאות, וברור שיש אברכים שצריכים להתמקד בהגדלת הכנסות, כי אין להם מה לצמצם.
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    187 צפיות
    מ
    באמת שאלה טובה. לדעתי פשוט כל בתי ההשקעות עושים את זה יותר כדי למשוך לקוחות חדשים (כאלו שלא היו משקיעים בלעדיהם) וזה לא לוקח לקוחות לבנק. מה גם שברגע שהתיק גדול מספיק, עןברים לבנק בתנאים נוחים. מה שיוצר בעצם סיטואציה שבתי ההשקעות עובדים עבור הלקוחות הכבדים של הבנקים בעוד עשור או שניים.
  • 4 הצבעות
    4 פוסטים
    229 צפיות
    אבי ר.א
    @צמיחה כתב במשכנתא כדי להשקיע בשוק ההון: כשהבית יגדל יצטרכו להגדיל הכנסות. שיגדילו כבר עכשיו... אתה לא יכול לומר כזה דבר באופן כללי, בפרט שכשהבית גדול יותר קשה להגדיל הכנסות.
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    507 צפיות
    מ
    משכנתא היא הלוואה בריבית הכי נמוכה בשוק. כמעט כל דבר כדאי לעשות עם הכסף במקום להחזיר משכנתא. אלא אם יש סיבות אחרות שלא קשורות לכסף
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    2k צפיות
    קל זכותק
    @רואה-את-הנולד כתב בכתבה בכלכליסט על הגמח המרכזי: • המזמין של הדוחות הוא ישראל קרויזר, שמצהיר על כוונותיו להילחם בחרדים ולזעזע את מבנה החברה החרדית, וכבר החל לפעול נגד החינוך החרדי. למען הסר ספק ומכיוון שכבר ראיתי כמה שטעו בזה חשוב לי להבהיר שאין לאותו קרויזר כל קשר אלי הוא אחד דתל"י ששם לעצמו מטרה להילחם במגזר החרדי אין לי מושג מיהו ולא ידוע לי על קרבת משפחה כל שהיא איתו