דילוג לתוכן

האם כדאי לפרוט את ה'יורו' או לחכות?

כלכלת המשפחה
2 2 117 2
  • יש בידי בערך 200 יורו או יותר. האם אפרוט אותם כעת, או שיש עניין שאמתין כי אולי זה יעלה? היכן זה עומד?

  • יש בידי בערך 200 יורו או יותר. האם אפרוט אותם כעת, או שיש עניין שאמתין כי אולי זה יעלה? היכן זה עומד?

    @שמחת-ישראל בצעירותי בזמן משבר 2008 שאלתי שאלה כזאת את החלפן העירוני בעיר מגורי בחדר קפה בבית הכנסת לגבי שער הדולר
    ותשובתו הייתה:
    אם הייתי יודע את התשובה לא הייתי עומד ומדבר איתך עכשיו אלא רץ לקנות או למכור דולרים
    עכ"פ לעניננו הצפי הוא שבנק ישראל יתערב אם הדולר יירד מתחת ל3 כך שמבחינת טווח הספיגה של בנק ישראל זה במקום די קרוב לשפל
    האם התערבות תעזור זה כבר שאלה אחרת.

    בכל מקרה אל תשקיע בזה יותר זמן מזמן עבודה ששווה לך 200ש"ח כי זה המקסימום של התנודתיות הריאלית של הסכום הזה (אולי אפילו זה כבר ממש מקרה קיצון)

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    7 פוסטים
    340 צפיות
    אבי ר.א
    @משה-עוזיאל כתב בהאם עדיך לקחת הלוואה מגמ"ח או מהבנק?!: והגר"ח ענה לו שעל מנהל גמ"ח לבחון אך ורק את יכולת ההחזר של הלווה ומעבר לכך אין זה בסמכותו @משה-עוזיאל כתב בהאם עדיך לקחת הלוואה מגמ"ח או מהבנק?!: וכמדומני שזה כן מוטל על בעל הגמ"ח לבחון/ להריח האם השגת התשואה היא באמצעים קונבנציונליים או שלא ובזה מאחריותו, עליו לא לסייע לדבר שבעיני רוב האנשים הוא מעשה טיפשי קצת סתירה. @משה-עוזיאל כתב בהאם עדיך לקחת הלוואה מגמ"ח או מהבנק?!: אינני מובן מה הבעייתיות בלקיחת הלוואה לצורך חיסכון עלות למשכנתא/השגת תשואה כנראה שעיקר הנושא הוא על תשואה, ובזה יכול להיות שיש קדימה לאדם שצריך את זה לכדי חייו, וודאי שאדם שצריך להעמיד אותו עכשיו עדיף על להעמיד אחר לעוד 20 שנה.
  • 2 הצבעות
    8 פוסטים
    523 צפיות
    פשוט יהודיפ
    @אבינדב-הכהן כתב בהאם Waze "מעדיף" את כביש 6? תחושות על דיווחים חסרים/מאוחרים בפקקים: בפרט בזמן הזה שיש שיפוצים בכביש 6 של הוספת נתיב, הפקקים נהיו הזויים, חבר אמר לי שאם כביש 6 היו לוקחים לפי שעות, הוא היה צריך להוציא משכנתא בסוף חודש... אני לקוח כבד של כביש 6 ומאד מרוצה, זה מאד תלוי מתי ולאיזה כיוון נוסעים, כי בשעות הבוקר הפקקים הם מהצפון למרכז ובשעות הצהריים מהמרכז לצפון, ובצד השני כמעט תמיד פתוח ורגוע (אני בעיקר מדבר בין נחשונים לעירון)
  • 8 הצבעות
    1 פוסטים
    402 צפיות
    ארגון תבונהא
    מוזמנים להוריד את הקובץ אקסל שיעשה לכם סדר בהוצאות השוטפות. מניסיון שלי, הקובץ בנוי מצוין ותוכלו לשנות בו לפי הצרכים שלכם ותגלו בסוף חודש נפלאות (בלי סגולות וקמעות) אקסל מאזן 'תבונה'.xlsx
  • 2 הצבעות
    16 פוסטים
    719 צפיות
    א
    @N-R-Y כתב באיך כדאי לנהל את הדמי לידה שתשמש כתחליף למשכורת: לא הבנתי, מה הבעיה להכניס לקרן כספית כך שאינו ממש בעו"ש וגם לא נשחק @מפתח_בינה כתב באיך כדאי לנהל את הדמי לידה שתשמש כתחליף למשכורת: למה בעייתי לי קרן כספית כאזרח אמריקאי.
  • צ'ק בנקאי - מה זה?

    כלכלת המשפחה בנקים צקים
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    307 צפיות
    ש
    @טריידר אוקיי, העברתי למי שאמור להוציא את הצ'ק את השמות כפי שהם בחוזה.